NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Dr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc

Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.

Dr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc
Logo Dr.Max
247
kamenné obchody
>500 000
měsíční vyhledávání
60%
on-line příjmy z vyhledávání

Dr.Max patří mezi lídry na trhu on-line lékáren. Nabízí více než 12 000 různých produktů včetně produktů pro matky s dětmi, dermokosmetiky, zdravotnických pomůcek, veterinárních přípravků a mnoha dalšího.

Na zlepšování nákupního procesu a designu e-shopu neustále pracuje tým specialistů Dr.Maxe, kterému se díky spolupráci s agenturou Media and Digital Services pomocí Luigi’s Boxu povedlo zdokonalit vyhledávání na svém webu.

Luigi's Box odhalil naše slabá místa

Luigi's Box nám pomohl identifikovat slabá místa ve vyhledávání a poskytl doplňující informace, které nelze zjistit z Google Analytics. Díky velmi přehlednému a intuitivnímu dashboardu umíme jednoduše analyzovat změny a efektivně na ně reagovat.

Andrej Uhrík & Juraj Rariga
E-Commerce Specialists

V dubnu 2017 jsme nasadili Luigi’s Box na webu www.drmax.sk. Již během měsíčního pozorování jsme odhalili řadu drobných i větších nedostatků, které přímo souvisejí s vyhledáváním. Typickým problémem při vyhledávání bylo například (ne)zvládnutí překlepů nebo nenalezení produktů, které nelze zakoupit online. Pokud vyhledávač tyto produkty nenašel, návštěvníci si to mylně vyložili tak, že je Dr.Max nenabízí ani v kamenných lékárnách.

 

Výsledky

Nárůst konverzního poměru díky zdokonalenému vyhledávání s našeptávačem

+10%

Víc než 19 % návštěvníků použilo ve vyhledávání našeptávač, a proto bylo jeho vyladění jednou z priorit projektu. Díky zjištění Luigi's Boxu se nám podařilo zvýšit průměrnou míru konverze z našeptávače až o 10 %.

Méně vyhledávání bez výsledků

-9%

Velmi častým a zároveň nejzásadnějším problémem vyhledávání je, pokud nedokáže správně zareagovat například při překlepu v názvu produktu, nesprávné diakritice nebo při použití synonyma, které není zařazené ve slovníku. Díky zjištění Luigi's Boxu se nám již v prvním měsíci podařilo snížit výskyt vyhledávání bez výsledků o 9 %.

Zvýšený konverzní poměr u vybraného segmentu produktů

+230%

U vybrané skupiny produktů se nám na základě změn, které vyplynuly ze zjištění Luigi's Boxu, v průběhu jednoho měsíce podařilo zvýšit průměrnou míru konverze až o 230 %. Změny souvisely s rozšířením nabídky alternativních produktů, přidáním dalších klíčových slov k produktům a podobně.

Výrazné zlepšení nastalo i ve vyhledávání a při aktivních kampaních v segmentu Matka a dítě. Po vyhledání produktu, který nebylo možné zakoupit v e-shopu, byli návštěvníci přesměrováni na samostatnou stránku, kde si mohli ověřit dostupnost produktu v konkrétních pobočkách.

S použitím Analytiky Luigi’s Boxu můžete také sledovat trendy ve vyhledávání a nákupech, které jsou ovlivněny sezónností, počasím nebo aktuální nemocností obyvatelstva.

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Jak Muziker a Luigi’s Box vylepšily doporučení produktů

Připraveni na inspiraci? Podívejte se na naši studii případu a dozvíte se, jak Muziker a Luigi's Box společně zpřevratili online doporučení produktů.

Přečíst případovou studii

Společnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %

Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.

Přečíst případovou studii

EXIsport dosahuje impozantního zvýšení CTR v nástroji recommender o víc než 50%

Testy jasně ukázaly, že nástroj Luigi's Box Recommender má mnohem lepší výsledky než původní nástroje pro doporučování. Jeho nasazením v kategoriích získali další cenné transakce.

Přečíst případovou studii

Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

Přečíst případovou studii
;