>500 000
měsíční vyhledávání
60%
on-line příjmy z vyhledávání
Dr.Max patří mezi lídry na trhu on-line lékáren. Nabízí více než 12 000 různých produktů včetně produktů pro matky s dětmi, dermokosmetiky, zdravotnických pomůcek, veterinárních přípravků a mnoha dalšího.
Na zlepšování nákupního procesu a designu e-shopu neustále pracuje tým specialistů Dr.Maxe, kterému se díky spolupráci s agenturou Media and Digital Services pomocí Luigi’s Boxu povedlo zdokonalit vyhledávání na svém webu.
Luigi's Box odhalil naše slabá místa
Luigi's Box nám pomohl identifikovat slabá místa ve vyhledávání a poskytl doplňující informace, které nelze zjistit z Google Analytics. Díky velmi přehlednému a intuitivnímu dashboardu umíme jednoduše analyzovat změny a efektivně na ně reagovat.
Andrej Uhrík & Juraj Rariga
E-Commerce Specialists
V dubnu 2017 jsme nasadili Luigi’s Box na webu www.drmax.sk. Již během měsíčního pozorování jsme odhalili řadu drobných i větších nedostatků, které přímo souvisejí s vyhledáváním. Typickým problémem při vyhledávání bylo například (ne)zvládnutí překlepů nebo nenalezení produktů, které nelze zakoupit online. Pokud vyhledávač tyto produkty nenašel, návštěvníci si to mylně vyložili tak, že je Dr.Max nenabízí ani v kamenných lékárnách.
Výsledky
Nárůst konverzního poměru díky zdokonalenému vyhledávání s našeptávačem
+10%
Víc než 19 % návštěvníků použilo ve vyhledávání našeptávač, a proto bylo jeho vyladění jednou z priorit projektu. Díky zjištění Luigi's Boxu se nám podařilo zvýšit průměrnou míru konverze z našeptávače až o 10 %.
Méně vyhledávání bez výsledků
-9%
Velmi častým a zároveň nejzásadnějším problémem vyhledávání je, pokud nedokáže správně zareagovat například při překlepu v názvu produktu, nesprávné diakritice nebo při použití synonyma, které není zařazené ve slovníku. Díky zjištění Luigi's Boxu se nám již v prvním měsíci podařilo snížit výskyt vyhledávání bez výsledků o 9 %.
Zvýšený konverzní poměr u vybraného segmentu produktů
+230%
U vybrané skupiny produktů se nám na základě změn, které vyplynuly ze zjištění Luigi's Boxu, v průběhu jednoho měsíce podařilo zvýšit průměrnou míru konverze až o 230 %. Změny souvisely s rozšířením nabídky alternativních produktů, přidáním dalších klíčových slov k produktům a podobně.
Výrazné zlepšení nastalo i ve vyhledávání a při aktivních kampaních v segmentu Matka a dítě. Po vyhledání produktu, který nebylo možné zakoupit v e-shopu, byli návštěvníci přesměrováni na samostatnou stránku, kde si mohli ověřit dostupnost produktu v konkrétních pobočkách.
S použitím Analytiky Luigi’s Boxu můžete také sledovat trendy ve vyhledávání a nákupech, které jsou ovlivněny sezónností, počasím nebo aktuální nemocností obyvatelstva.