Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

    Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

    Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

    První slovenský jednorožec

    Electronic-star je součástí globální e‑commerce značky Berlin Brands Group (BBG), kterou v roce 2012 založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both. 40 e‑shopů prodává spotřební elektroniku a domácí spotřebiče ve 26 zemích světa. Díky investici americké společnosti Bain Capital se BBG stala první slovenskou společností s miliardovým oceněním.

    Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.

    Jakub Žilinčan
    Chief Marketing Officer, Electronic-star

    Přehlížený potenciál vyhledávání

    Až 82 % návštěvníků e‑shopu Electronic-star nepoužívalo vyhledávání, protože chtěli okamžitě nakoupit. E‑shop tak nepovažoval vyhledávání za zvlášť důležité. Nevěnovali ale pozornost zbývajícím 18 % zákazníků, kteří sice vyhledávání využívali, ale ne vždy získali relevantní výsledky a požadované produkty.

    Experimenty s našeptávačem

    V dubnu 2018 se zástupci společnosti Electronic-star setkali s Customer Success Managerem Luigi’s Boxu, který jim vysvětlil význam vyhledávání jako prodejního kanálu. Během dvou týdnů se tak Electronic-star rozhodl vyzkoušet našeptávač. Luigi’s Box se postaral o technickou implementaci, takže nebylo nutné zapojit interní vývojáře na straně klienta. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.

    Search with Autcomplete on Electronicstar website.
    Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.

    Našeptávač prodává

    Pouze malé procento zákazníků používá při hledání produktů našeptávač. Přesto přináší e‑shopu více než 100 000 EUR ročně nad rámec běžného obratu, a to především díky zvýšení konverzního poměru, který je o 40 % vyšší než u původního vyhledávání.

    V Electronic-star si okamžitě všimli pozitivních výsledků a rozhodli se povzbuzovat své zákazníky k používání vyhledávání. Snaží se o to, aby fungovalo co nejjednodušeji a zákazníci mohli rychleji najít produkty, které chtějí koupit.

    Jak naši klienti profitují díky Luigi’s Boxu

    Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

    Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

    Read Case Study

    Správná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat

    Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e‑shopu.

    Read Case Study

    Chytré řešení pro farmaceutického giganta

    Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.

    Read Case Study

    Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

    Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

    Read Case Study

    Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

    Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

    Read Case Study
    ;