Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

    Luigi's Box pomohl e‑shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.

    Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

    O2 je nejrychleji rostoucím mobilním operátorem na Slovensku. Od roku 2007 získalo více než 1,9 milionu zákazníků a 25% podíl na trhu. Za své služby pravidelně získává ocenění v nezávislých spotřebitelských průzkumech. V roce 2016 se O2 po sedmé v řadě stalo operátorem roku.

    • 750 000 návštěv webových stránek za měsíc
    • 10 % online obratu z vyhledávání
    • 8x vyšší míra konverze při použití vyhledávání

    Vyhledávání je prioritou

    Přestože vyhledávání využívalo pouze 5 % návštěvníků stránek, online oddělení O2 si uvědomovalo jeho důležitost jako významného obchodního kanálu.

    V březnu 2017 se 02 spojilo s Luigi’s Boxem, aby zlepšilo efektivitu vyhledávání, a implementovalo naši analytiku vyhledávání na všech svých stránkách, včetně domovské stránky, e‑shopu a zákaznického portálu.

    Brzy měl online tým O2 přehled o nejvyhledávanějších a nejproblematičtějších výrazech.

    Aby se vyhnuli ztrátě zákazníků kvůli neúspěšnému vyhledávání, využili službu FixIt a přesměrovali návštěvníky na stránky se správnými výsledky. Navíc přizpůsobili obsah stránek jazyku zákazníka.

    Screenshot of site search from O2's website.
    Search with Autocomplete on O2's official site.

    Okamžité výsledky

    Když O2 představilo nový paušál O2 Volnost, zákazníci měli problém ho na webu najít. Luigi’s Box problém našel a opravil. Brzy se konverzní poměr u lidí, kteří hledali tento paušál, zvýšil devítinásobně.

    Používání aplikace FixIt se u O2 stalo běžnou praxí. Každý měsíc se vytvoří více než 10 pravidel FixIt. Konverzní poměr pravidel FixIt je o 136 % vyšší než konverzní poměr běžného vyhledávání.

    Díky efektivnímu směrování zákazníků na oblíbené produkty a služby se konverzní míra zvýšila o 320 %.

    Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for our e‑shop but helped us keep high standards of customer satisfaction.

    Jana Karasová
    Online Sales and Service Development Specialist, O2

    Shrnutí

    Díky Luigi’s Boxu může O2:

    • zaměřit se na oblíbená vyhledávání,
    • identifikovat ztracené příležitosti,
    • zlepšit efektivitu vyhledávání a rozvíjet jeho další funkce,
    • najít zákazníkům produkty a služby, které hledají.

    Jak naši klienti profitují díky Luigi’s Boxu

    Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

    Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

    Read Case Study

    Správná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat

    Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e‑shopu.

    Read Case Study

    Chytré řešení pro farmaceutického giganta

    Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.

    Read Case Study

    Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

    Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

    Read Case Study

    Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

    Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

    Read Case Study
    ;