NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.

Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

O2 je nejrychleji rostoucím mobilním operátorem na Slovensku. Od roku 2007 získalo více než 1,9 milionu zákazníků a 25% podíl na trhu. Za své služby pravidelně získává ocenění v nezávislých spotřebitelských průzkumech. V roce 2016 se O2 po sedmé v řadě stalo operátorem roku.

  • 750 000 návštěv webových stránek za měsíc
  • 10 % online obratu z vyhledávání
  • 8x vyšší míra konverze při použití vyhledávání

Vyhledávání je prioritou

Přestože vyhledávání využívalo pouze 5 % návštěvníků stránek, online oddělení O2 si uvědomovalo jeho důležitost jako významného obchodního kanálu.

V březnu 2017 se 02 spojilo s Luigi’s Boxem, aby zlepšilo efektivitu vyhledávání, a implementovalo naši analytiku vyhledávání na všech svých stránkách, včetně domovské stránky, e-shopu a zákaznického portálu.

Brzy měl online tým O2 přehled o nejvyhledávanějších výrazech na stránkách O2 včetně frází s překlepy, nebo naopak o vyhledávání bez výsledků a kliknutí.

Aby se vyhnuli ztrátě zákazníků kvůli neúspěšnému vyhledávání, využili službu FixIt a přesměrovali návštěvníky na stránky se správnými výsledky. Navíc přizpůsobili obsah stránek jazyku zákazníka.

Screenshot of site search from O2's website.
Search with Autocomplete on O2's official site.

Okamžité výsledky

Když O2 představilo nový paušál O2 Volnost, zákazníci měli problém ho na webu najít. Luigi’s Box problém našel a opravil. Brzy se konverzní poměr u lidí, kteří hledali tento paušál, zvýšil devítinásobně.

Používání aplikace FixIt se u O2 stalo běžnou praxí. Každý měsíc se vytvoří více než 10 pravidel FixIt. Konverzní poměr pravidel FixIt je o 136 % vyšší než konverzní poměr běžného vyhledávání.

Díky efektivnímu směrování zákazníků na oblíbené produkty a služby se konverzní míra zvýšila o 320 %.

Improved conversion rates and customer satisfaction

Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for our e-shop but helped us keep high standards of customer satisfaction.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Shrnutí

Díky Luigi’s Boxu může O2:

  • zaměřit se na oblíbená vyhledávání,
  • identifikovat ztracené příležitosti,
  • zlepšit efektivitu vyhledávání a rozvíjet jeho další funkce,
  • najít zákazníkům produkty a služby, které hledají.

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Jak Muziker a Luigi’s Box vylepšily doporučení produktů

Připraveni na inspiraci? Podívejte se na naši studii případu a dozvíte se, jak Muziker a Luigi's Box společně zpřevratili online doporučení produktů.

Přečíst případovou studii

Společnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %

Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.

Přečíst případovou studii

EXIsport dosahuje impozantního zvýšení CTR v nástroji recommender o víc než 50%

Testy jasně ukázaly, že nástroj Luigi's Box Recommender má mnohem lepší výsledky než původní nástroje pro doporučování. Jeho nasazením v kategoriích získali další cenné transakce.

Přečíst případovou studii

Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

Přečíst případovou studii
;