Tato funkce zajišťuje, že se sníží nebo zcela vyloučí šance, že se při vyhledávání objeví nulové výsledky. Získání nulových výsledků vyhledávání může být pro zákazníky, kteří hledají určitý produkt, zklamáním, ale to neznamená, že musí nutně odejít s prázdnou.
Prevence nulových výsledků zajišťuje, že zákazník vždy získá výsledky, které odpovídají jeho původnímu vyhledávání.
Jak můžete prevenci nulových výsledků používat?
Vyhledávání, které nenajde žádné výsledky, není nikdy dobrým znamením pro vaše prodeje. S naší funkcí prevence nulových výsledků můžete zajistit, že vaši zákazníci vždy najdou relevantní produkty, i když nenajdou přesně to, co původně hledali. Zobrazí se jim alternativní produkty na základě klíčových slov a podobností s produktem, který hledali na začátku své cesty.
Jaké výhody vám přináší prevence nulových výsledků?
- Ukazuje relevantní výsledky a produkty.
- Zbaví vás vyhledávání bez výsledků.
- Zajišťuje, že zákazníci vždy uvidí alternativní produkty.
- Zvyšuje vaše šance na prodej.