Co je funkce řazení podle obchodních metrik?
Obchodní metriky jsou důležitou součástí každého podnikání, protože vám pomohou zjistit, v čem se můžete zlepšovat a v čem již dosahujete nejlepších výsledků. Funkce hodnocení obchodních metrik v Luigi’s Boxu dokáže zohlednit marži, novinkovou hodnotu, posilování a další metriky související s produkty, a řadit tak produkty podle vašich preferencí. Produkty s vyšší hodnotou budou umístěny nahoře, zatímco produkty s nižší hodnotou zůstanou nízko, abyste odpovídajícím způsobem maximalizovali své zisky.
Jak můžete funkci řazení podle obchodních metrik používat?
Žebříček obchodních metrik je jednou z nejužitečnějších funkcí, které můžete v Luigi’s Boxu získat. Zjistěte, jak se pomocí správných dat můžete zlepšit ve všech důležitých oblastech vašeho e-shopu. Pomocí funkce řazení podle obchodních metrik můžete produkty vhodně seřadit, a zvýšit tak své prodeje. Produkty s vyšší marží mohou být zařazeny výše, protože vám s každým prodejem přinášejí největší zisky. Novinky můžete představit zákazníkům, kteří si s větší pravděpodobností koupí něco neobvyklého a nového. Zjistěte, jaké jsou klíčové silné a slabé stránky vašich produktů, a co byste měli zařadit na první místa díky žebříčku podle obchodních metrik.
Jaké jsou výhody funkce řazení podle obchodních metrik?
- Lepší prodeje díky lepšímu řazení produktů
- Odhalíte silné a slabé stránky výběru produktů
- Budete neustále zlepšovat zákaznickou zkušenost