K čemu slouží zvýrazňování?
Nástroj pro zvýrazňovaní je jednoduchou, ale efektivní funkcí, která zvýrazní každé slovo zadané ve vyhledávacím dotazu. Je to obzvlášť užitečné pro e-shopy s velkou nabídkou produktů, ale hodí se všem obchodům bez ohledu na jejich velikost. Zvýrazní se každé klíčové slovo, název produktu nebo fráze zadané do vyhledávacího pole.
Tuto funkci lze aktivovat také přímo ve výsledcích vyhledávání, aby zákazníci mohli najít konkrétní produkty. Zvýraznění funguje nejen pro názvy produktů, ale je možné ho použít i k vyhledání konkrétních funkcí nebo vlastností produktů, které jsou popsány v detailech jednotlivých produktů.
Jak můžete funkci zvýrazňování používat?
Kromě toho, že usnadňuje vyhledávání v případech, kdy zákazníci chtějí najít konkrétní položky, je funkce zvýraznění užitečná pro lepší orientaci při vyhledávání s různými výsledky. Řekněme, že zákazník zadá konkrétní vlastnost výrobku, kterou lze nalézt u více výrobků z více kategorií.
Funkce zvýrazňování označí požadované klíčové slovo v detailu každého produktu a pomůže zákazníkovi určit, které produkty a výsledky vyhledávání mají požadované vlastnosti nebo funkce. To může zákazníkům usnadnit méně konkrétní vyhledávání, mohou také objevit nové produkty a najít něco, co si mohou koupit.
Jaké jsou výhody funkce zvýrazňování?
- Automaticky zvýrazňuje vyhledávaná slova a fráze
- Lepší zaměření a snadnější navigace ve vyhledávání