Software pro personalizaci e-shopu

Zlepšete s nástrojem pro personalizaci e-shopu konverze i prodeje

Doporučujte relevantní produkty, optimalizujte jejich objevování, zlepšujte uživatelskou zkušenost, snižujte míru odchodu a v neposlední řadě zvyšujte konverzní poměr svého e-shopu díky vysoké úrovni personalizace.

Nástroj pro personalizaci e-shopu zaznamenává chování potenciálních zákazníků v reálném čase napříč různými kanály a umožňuje internetovým obchodům přizpůsobit marketingová sdělení tak, aby byla pro konkrétní cílovou skupinu co nejrelevantnější.

Co je software pro personalizaci e-shopu?

Software pro personalizaci e-shopu umožňuje online prodejcům zobrazovat zákazníkům na webových stránkách relevantní obsah, doporučené produkty nebo reklamy. Využívá obrovské množství informací o vyhledávání a chování uživatelů na internetu k jejich segmentaci a určuje, jaký obsah jim má být zobrazen.

Cílem je posílit engagement na webových stránkách a nakonec i konverze.

Proč je personalizace v e-shopech důležitá?

Zákazníci mají různé preference a hledají různé produkty. Na základě jejich předchozích nákupů, chování a nákupních zvyklostí mohou nástroje pro personalizaci určit, co se má každému zákazníkovi zobrazit, a to dokonce už ve vyhledávacím řádku. Bez nástrojů vytvořených speciálně pro tento účel byste přesnou personalizaci zajistit nedokázali.

Podívejme se na několik výhod personalizace:

Věrnější zákazníci

Personalizace e-shopů zlepšuje engagement a pomáhá získat více věrných zákazníků. 45 % uživatelů s větší pravděpodobností nakoupí na webových stránkách e-shopu, který poskytuje personalizovaný obsah. Je to proto, že 59 % lidí, kteří nakupují online, si myslí, že v personalizovaných internetových obchodech je jednodušší najít zajímavější produkty.

Lepší prodeje a konverze

Váš zákazník nechce zažít stejnou zkušenost jako všichni ostatní. Nástroj pro personalizaci e-shopu může zvýšit konverze, protože zákazníkům ukáže přesně to, co si chtějí koupit. Zobrazením personalizovaného obsahu můžete podpořit jejich nákupní záměr a zvýšit prodeje.

Lepší zákaznická zkušenost

Personalizace e-shopu vám pomůže lépe uspokojit potřeby zákazníků. Když porozumíte jejich preferencím, můžete je již při první návštěvě nasměrovat přesně tam, kam chtějí. Zobrazení produktů, které budou chtít vidět, a nabídka relevantních reklamních akcí vám pomohou poskytovat personalizovaný nákupní zážitek.

Konkurenční výhoda

56% zákazníků se s větší pravděpodobností vrátí na webové stránky, které jim poskytují personalizované služby. Nástroj pro personalizaci umožňuje vaší firmě odlišit se od ostatních. Tím, že nabídnete individuálnější zážitek z online nakupování, můžete zákazníky přesvědčit, aby u vás zůstali.

Typy softwaru pro personalizaci e-shopů

Vyhledávání na webu

Vyhledávání na webu

Moderní nástroj pro vyhledávání na webu umožňuje zákazníkům neomezeně prozkoumávat váš obsah prostřednictvím vyhledávání, které toleruje a zvládá překlepy, synonyma a gramatické chyby. Zlepšuje cestu zákazníka pomocí personalizace a hlasového vyhledávání, poskytuje vašim zákazníkům výkonné mechanismy filtrování a zobrazuje jim správnou kategorii, značku nebo produkt od prvního stisknutí klávesy.

Doporučování produktů

Doporučování produktů

Systém pro doporučování produktů zobrazuje personalizovaná doporučení nebo užitečné doplňkové položky související s produktem již přidaným do nákupního košíku. Můžete také zobrazovat alternativní produkty související se zkušenostmi vašich zákazníků a pomáhat jim objevovat nové produkty a doplňkové zboží. Pokud zákazníkům umožníte se ve vašem sortimentu snadno orientovat, můžete zvýšit průměrnou hodnotu objednávek a tržby.

Výpis produktů

Výpis produktů

Nástroj pro vytváření výpisů produktů pomáhá e-commerce platformám uspořádat produkty do ucelených seznamů na základě kategorie nebo vyhledávacího dotazu pro různé prodejní kanály. Umožňuje zákazníkům rychle najít produkt, který potřebují. Stránka s výpisem produktů navíc potenciální zákazníky nasměruje na stránky s podrobnostmi o produktu, a tím je vede blíže k nákupu.

Generování potenciálních zákazníků

Generování potenciálních zákazníků

Nástroj pro generování potenciálních zákazníků je nezbytnou součástí strategie personalizace e-shopu. Nabízí pokročilé funkce pro cílení, které vám pomohou vytvářet personalizované marketingové a e-mailové kampaně pro konkrétní segmenty zákazníků a přimět k nákupu i návštěvníky, kteří u vás nakupují poprvé. Díky tomu můžete automaticky generovat více potenciálních zákazníků a směrovat je ke správnému obchodnímu týmu.

E-mailový marketing

E-mailový marketing

Nástroj pro e-mailový marketing vám umožňuje vytvářet, posílat a sledovat e-maily pro své odběratele. Můžete sledovat klíčové metriky, jako je míra otevření nebo prokliku. Také můžete automatizovat rozesílání e-mailů podle chování uživatelů, a zvyšovat tak pravděpodobnost zapojení, protože personalizované e-maily jsou přizpůsobeny zájmům uživatelů.

Nástroj pro tvorbu formulářů

Nástroj pro tvorbu formulářů

Nástroj pro tvorbu formulářů poskytuje výkonné funkce pro personalizaci, které mohou e-shopy využít ke generování nových kontaktů a zvýšení prodeje. Můžete například vytvářet průzkumy a ankety, abyste se o svých potenciálních zákaznících dozvěděli více. Můžete také shromažďovat a ukládat údaje o zeměpisné poloze a odeslaných formulářích a lépe tak segmentovat svůj e-mailový seznam.

Sledování webu

Sledování webu

Nástroj pro sledování webu je často součástí funkcí pro analýzu chování, jako jsou heatmapy a záznamy relací, které ukazují, co návštěvníci ve vašem e-shopu dělají. Můžete tak porozumět chování uživatelů a zlepšit jejich online zkušenost, zvýšit konverzní poměr, opravit chyby na webu a mnoho dalšího.

Analytika

Analytika

Analytický nástroj vám poskytne přehled o tom, co vaši zákazníci hledají, co se jim nedaří najít a jak můžete jejich celkový zážitek z vyhledávání zlepšit. Na interaktivním panelu můžete vidět, kde výkon vašeho vyhledávání vázne, co je třeba opravit a kde je naopak jeho výkon největší.

Segmentace zákazníků

Segmentace zákazníků

Nástroj pro segmentaci zákazníků umožňuje automatizovat celý proces segmentace tím, že získává data o zákaznících z různých kanálů a analyzuje je podle toho, co je pro vaše podnikání nejdůležitější. Pomáhá vám cílit na uživatele individuálněji a smysluplněji, což vám pomůže z nich udělat platící zákazníky.

Zákaznický servis

Zákaznický servis

Inteligentní nástroj pro zákaznické služby, jako je živý chat a chatbot, vám umožní nabízet personalizované služby prostřednictvím komunikace se zákazníky v reálném čase, tj. v okamžiku, kdy uvažují o nákupu. Využití umělé inteligence vám pomůže proaktivně řešit problémy zákazníků, rozvíjet s nimi pevné vztahy a generovat více online konverzí a prodejů.

Personalizujte svůj e-shop s Luigi's Boxem!

Luigi's Box Recommender

Náš Recommender je výkonný nástroj pro personalizaci, který zákazníkům doporučuje produkty na míru, a pomůže vám tak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky. Zobrazuje návrhy produktů na základě preferencí zákazníků, jejich chování v minulosti a historie nákupů.

Luigi's Box Product Listing

Náš nástroj Product Listing organizuje produkty v seznamu podle chování uživatelů, statistik prodeje, obchodních pravidel a personalizace. Produkty můžete také řadit podle oblíbenosti na základě počtu kliknutí, přidání do košíku, nákupních akcí nebo jiných zdrojů dat.

Luigi's Box Search

Naše platforma pro personalizaci vyhledávání na webu poháněná umělou inteligencí pomáhá zákazníkům rychle najít produkty, které hledají, a výrazně tak šetří jejich čas. Dokáže si poradit s jakýmkoliv vyhledávacím dotazem.

Luigi's Box Analytics

Naše komplexní analytika identifikuje problémy s vyhledávacími dotazy a pomáhá najít způsoby, jak je optimalizovat.

Jak implementovat naše nástroje pro personalizaci

Implementace Luigi’s Boxu do vašeho e-shopu je velmi snadná. Nejprve se musíte rozhodnout, zda integraci zvládnete sami, nebo ji přenecháte našim odborníkům.

Jediné, co je z vaší strany potřeba, je vložit skript do záhlaví vašeho webu. My poté provedeme synchronizaci vašich produktů a implementujeme naše nástroje pro vyhledávání, které budou zcela odpovídat designu vašich webových stránek.

Jak pomáháme našim klientům

+67%

konverze z našeptávače

Přečíst případovou studii
4,8x

asistované konverze

Přečíst případovou studii
+10,5%

poměr konverzí z vyhledávání

Přečíst případovou studii
+96%

konverzní míra vyhledávání

Přečíst případovou studii
+ 15%

zvýšení obratu

Přečíst případovou studii
+9,49%

poměr konverzí z vyhledávání

Přečíst případovou studii
+320%

průměrná míra konverze

Přečíst případovou studii
+600%

konverzní míra z vyhledávání

Přečíst případovou studii

Podívejte se na Luigi’s Box v akci

Zarezervujte si bezplatný konzultační hovor s jedním z našich odborníků a zjistěte, jak vám Luigi’s Box může pomoci podpořit vaše e-commerce podnikání, zvýšit celoživotní hodnotu zákazníků a zlepšit jejich online zkušenost.

Časté otázky

Jak fungují softwarové platformy pro personalizaci e-shopů?

Nástroje pro personalizaci e-shopů využívají pokročilé algoritmy založené na umělé inteligenci a strojovém učení, které v reálném čase sledují chování uživatelů na vašich stránkách a nabízejí každému návštěvníkovi jedinečnou zkušenost.

Vše můžete přizpůsobit požadavkům jednotlivých uživatelů, a to včetně sémantického vyhledávání, doporučování relevantních produktů, marketingových strategií, retargetingu reklam, push notifikací a dokonce i dynamické personalizace obsahu.

Proč je personalizace e-shopů tak důležitá?

Díky personalizaci vašeho e-shopu budou vaši zákazníci loajálnější a spokojenější. Zpříjemníte jim nákupní cestu tím, že jim ukážete, že vždy víte, co očekávají, a dokážete jim poskytnout požadované zážitky.

Vaši zákazníci vám na oplátku s větší pravděpodobností projeví svou loajalitu a budou u vás na rozdíl od konkurence nakupovat i nadále. V důsledku toho snížíte počet opuštěných nákupních košíků, zlepšíte konverze a dosáhnete vyšších prodejů.

Jak vybrat to pravé řešení pro personalizaci svého e-shopu?

Dobrý nástroj pro personalizaci by měl zaznamenávat chování uživatelů v reálném čase na různých kanálech, jako je web, mobilní zařízení nebo e-mail. Zároveň by měl v reálném čase umět analyzovat a řešit potřeby uživatelů a pomáhat jim rychle a efektivně najít požadované produkty.

Kromě toho by měl nabízet inteligentní funkce vyhledávání a personalizovaná doporučení produktů, které vám pomohou překonat zastaralé vyhledávací funkce konkurence. A v neposlední řadě by měl být váš software pro personalizaci e-shopu snadno přizpůsobitelný konkrétním potřebám vašeho podniku.

Kolik software pro personalizaci e-shopů stojí?

Některé jednoduché nástroje pro personalizaci e-shopů stojí pouhých 10 USD měsíčně, ale určité pokročilé funkce jim mohou chybět. Komplexní nástroje pro personalizaci e-shopů obvykle stojí více.

Poskytovatelé, kteří takové nástroje nabízejí, většinou na svých stránkách informace o cenách nesdělují, ale můžete si vyžádat cenovou nabídku na míru.