Co je software pro personalizaci e-shopu?
Software pro personalizaci e-shopu umožňuje online prodejcům zobrazovat zákazníkům na webových stránkách relevantní obsah, doporučené produkty nebo reklamy. Využívá obrovské množství informací o vyhledávání a chování uživatelů na internetu k jejich segmentaci a určuje, jaký obsah jim má být zobrazen.
Cílem je posílit engagement na webových stránkách a nakonec i konverze.
Proč je personalizace v e-shopech důležitá?
Zákazníci mají různé preference a hledají různé produkty. Na základě jejich předchozích nákupů, chování a nákupních zvyklostí mohou nástroje pro personalizaci určit, co se má každému zákazníkovi zobrazit, a to dokonce už ve vyhledávacím řádku. Bez nástrojů vytvořených speciálně pro tento účel byste přesnou personalizaci zajistit nedokázali.
Podívejme se na několik výhod personalizace:
Věrnější zákazníci
Personalizace e-shopů zlepšuje engagement a pomáhá získat více věrných zákazníků. 45 % uživatelů s větší pravděpodobností nakoupí na webových stránkách e-shopu, který poskytuje personalizovaný obsah. Je to proto, že 59 % lidí, kteří nakupují online, si myslí, že v personalizovaných internetových obchodech je jednodušší najít zajímavější produkty.
Lepší prodeje a konverze
Váš zákazník nechce zažít stejnou zkušenost jako všichni ostatní. Nástroj pro personalizaci e-shopu může zvýšit konverze, protože zákazníkům ukáže přesně to, co si chtějí koupit. Zobrazením personalizovaného obsahu můžete podpořit jejich nákupní záměr a zvýšit prodeje.
Lepší zákaznická zkušenost
Personalizace e-shopu vám pomůže lépe uspokojit potřeby zákazníků. Když porozumíte jejich preferencím, můžete je již při první návštěvě nasměrovat přesně tam, kam chtějí. Zobrazení produktů, které budou chtít vidět, a nabídka relevantních reklamních akcí vám pomohou poskytovat personalizovaný nákupní zážitek.
Konkurenční výhoda
56% zákazníků se s větší pravděpodobností vrátí na webové stránky, které jim poskytují personalizované služby. Nástroj pro personalizaci umožňuje vaší firmě odlišit se od ostatních. Tím, že nabídnete individuálnější zážitek z online nakupování, můžete zákazníky přesvědčit, aby u vás zůstali.
Personalizujte svůj e-shop s Luigi's Boxem!
Luigi's Box Recommender
Náš Recommender je výkonný nástroj pro personalizaci, který zákazníkům doporučuje produkty na míru, a pomůže vám tak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky. Zobrazuje návrhy produktů na základě preferencí zákazníků, jejich chování v minulosti a historie nákupů.
Luigi's Box Product Listing
Náš nástroj Product Listing organizuje produkty v seznamu podle chování uživatelů, statistik prodeje, obchodních pravidel a personalizace. Produkty můžete také řadit podle oblíbenosti na základě počtu kliknutí, přidání do košíku, nákupních akcí nebo jiných zdrojů dat.
Luigi's Box Search
Naše platforma pro personalizaci vyhledávání na webu poháněná umělou inteligencí pomáhá zákazníkům rychle najít produkty, které hledají, a výrazně tak šetří jejich čas. Dokáže si poradit s jakýmkoliv vyhledávacím dotazem.
Luigi's Box Analytics
Naše komplexní analytika identifikuje problémy s vyhledávacími dotazy a pomáhá najít způsoby, jak je optimalizovat.
Jak implementovat naše nástroje pro personalizaci
Implementace Luigi’s Boxu do vašeho e-shopu je velmi snadná. Nejprve se musíte rozhodnout, zda integraci zvládnete sami, nebo ji přenecháte našim odborníkům.
Jediné, co je z vaší strany potřeba, je vložit skript do záhlaví vašeho webu. My poté provedeme synchronizaci vašich produktů a implementujeme naše nástroje pro vyhledávání, které budou zcela odpovídat designu vašich webových stránek.
Jak pomáháme našim klientům
konverze z našeptávače
asistované konverze
poměr konverzí z vyhledávání
konverzní míra vyhledávání
zvýšení obratu
poměr konverzí z vyhledávání
průměrná míra konverze
konverzní míra z vyhledávání
Podívejte se na Luigi’s Box v akci
Zarezervujte si bezplatný konzultační hovor s jedním z našich odborníků a zjistěte, jak vám Luigi’s Box může pomoci podpořit vaše e-commerce podnikání, zvýšit celoživotní hodnotu zákazníků a zlepšit jejich online zkušenost.
Časté otázky
Jak fungují softwarové platformy pro personalizaci e-shopů?
Nástroje pro personalizaci e-shopů využívají pokročilé algoritmy založené na umělé inteligenci a strojovém učení, které v reálném čase sledují chování uživatelů na vašich stránkách a nabízejí každému návštěvníkovi jedinečnou zkušenost.
Vše můžete přizpůsobit požadavkům jednotlivých uživatelů, a to včetně sémantického vyhledávání, doporučování relevantních produktů, marketingových strategií, retargetingu reklam, push notifikací a dokonce i dynamické personalizace obsahu.
Proč je personalizace e-shopů tak důležitá?
Díky personalizaci vašeho e-shopu budou vaši zákazníci loajálnější a spokojenější. Zpříjemníte jim nákupní cestu tím, že jim ukážete, že vždy víte, co očekávají, a dokážete jim poskytnout požadované zážitky.
Vaši zákazníci vám na oplátku s větší pravděpodobností projeví svou loajalitu a budou u vás na rozdíl od konkurence nakupovat i nadále. V důsledku toho snížíte počet opuštěných nákupních košíků, zlepšíte konverze a dosáhnete vyšších prodejů.
Jak vybrat to pravé řešení pro personalizaci svého e-shopu?
Dobrý nástroj pro personalizaci by měl zaznamenávat chování uživatelů v reálném čase na různých kanálech, jako je web, mobilní zařízení nebo e-mail. Zároveň by měl v reálném čase umět analyzovat a řešit potřeby uživatelů a pomáhat jim rychle a efektivně najít požadované produkty.
Kromě toho by měl nabízet inteligentní funkce vyhledávání a personalizovaná doporučení produktů, které vám pomohou překonat zastaralé vyhledávací funkce konkurence. A v neposlední řadě by měl být váš software pro personalizaci e-shopu snadno přizpůsobitelný konkrétním potřebám vašeho podniku.
Kolik software pro personalizaci e-shopů stojí?
Některé jednoduché nástroje pro personalizaci e-shopů stojí pouhých 10 USD měsíčně, ale určité pokročilé funkce jim mohou chybět. Komplexní nástroje pro personalizaci e-shopů obvykle stojí více.
Poskytovatelé, kteří takové nástroje nabízejí, většinou na svých stránkách informace o cenách nesdělují, ale můžete si vyžádat cenovou nabídku na míru.