Co je funkce pro automatické přesměrování z vyhledávání?
Automatické přesměrování z vyhledávání je funkce, která přesměruje zákazníky, kteří použili vyhledávací pole, na adresu URL, která odpovídá vyhledávacímu dotazu. Tato akce probíhá automaticky na základě údajů zpracovaných naší umělou inteligencí. Jako příklad lze uvést, že pokud zákazník zadá do vyhledávacího pole GDPR a vaše stránky adresu URL s GDPR obsahují, vyhledávací pole zákazníka automaticky přesměruje na tuto adresu URL.
Existuje mnoho případů použití včetně produktových stránek, stránek s informacemi o vašem e-shopu a dalších. Stačí jen mít tuto funkci aktivní a systém se o vše automaticky postará.
Jak můžete funkci pro automatické přesměrování z vyhledávání používat?
Zejména díky své flexibilitě má tato funkce velký potenciál pro zlepšení prvních částí cesty zákazníka. Můžete nastavit, na kterou adresu URL mají být návštěvníci přesměrováni, a co nejlépe tak zlepšit jejich zážitek. Můžete přesměrovávat na kolekce produktů, informační stránky, podrobnosti o produktu a další. Jediným omezením je vaše plánování a kreativita.
Z vyhledávání můžete zákazníka přesměrovat na konkrétní stránku produktu, jako jsou například chytré telefony. Chytré telefony jsou vždy oblíbenou volbou pro mnoho zákazníků po celém světě, takže toho mnoho e-shopů využívá a vytváří samostatnou adresu URL pro výpis produktů s chytrými telefony. Pokud takovou stránku máte a automatické přesměrování z vyhledávání je aktivní, zákazníci budou po zadání vyhledávacího dotazu „chytrý telefon“ okamžitě přesměrováni na tuto stránku. Funguje to obzvlášť dobře, protože chytré telefony vyrábí mnoho technologických společností, což znamená, že zákazník bude moci na vašem e-shopu vidět celou nabídku těchto produktů.
Jaké jsou výhody funkce pro automatické přesměrování z vyhledávání?
- Zlepšíte zákaznickou zkušenost.
- Zlepšíte cestu zákazníka.
- Zvýšíte prodeje.
- Ušetříte čas.