Mimořádné úsilí ke zlepšení obchodních výsledků
Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.
Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.
Answear je jedním z nejoblíbenějších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Internetový obchod jejich velikosti si byl dobře vědom důležitosti vyhledávání pro své podnikání a rozhodl se obrátit na odborníky. V soutěži čtyř předních dodavatelů vyhledávání zvítězil Luigi’s Box.
V rámci backendové integrace jsme pro Answear speciálně vyvinuli řadu funkcí, které integraci zjednodušují a minimalizují množství práce. Webové stránky klienta navštíví měsíčně 4 miliony lidí, kteří v průměru vygenerují 120 milionů requestů na Luigi’s Box měsíčně, což je téměř 1,5 miliardy ročně.
Pro e-shop Answear jsme na zakázku vyvinuli následující funkce:
Vyhledávání od Luigi’s Boxu bylo v e-shopu Answear spuštěno 14. 12. 2020. Údaje jsme porovnávali několik týdnů před a po spuštění nástroje. Vzhledem k tomu, že toto období zahrnuje černý pátek a Vánoce, tedy tradičně nejrušnější období roku, je důležité se na čísla dívat s odstupem. Existují však jednoznačně pozitivní trendy:
použití vyhledávání
Celkový počet použití vyhledávače a našeptávače se s Luigi's Boxem zdvojnásobil. Zákazníci si rychlejšího a efektivnějšího vyhledávání okamžitě všimli.
konverzní mira
Počet relací s konverzí z vyhledávání byl v lednu 2021 stále o více než 40 % vyšší než v říjnu 2020. Nové vyhledávání si udrželo vysokou úroveň konverze i po nejsilnějším období roku.
Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.
Během integrace našeho vyhledávání do e-shopu Answear jsme pro klienta vyvinuli řadu funkcí na míru, abychom mu usnadnili správu katalogu produktů, ale také usnadnili proces nakupování.
Efektivnějšího vyhledávání si zákazníci okamžitě všimli, o čemž svědčí zejména zdvojnásobení jeho využívání. Nástroj měl také vliv na konverzní poměr při vyhledávání, který si udržel vysoké hodnoty i po silném vánočním období.