Přejděte do nové Luigi’s Box Academy a objevte způsoby, jak zlepšit svůj e-commerce byznys.

E-Commerce

Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

  • Based Globální
  • Platform Custom
  • Segment Móda
  • Products
    • Analytics
    • Search
Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách
Polsko
vznik
9
zemí střední a východní Evropy
90 000
produktů
350
módních značek

Answear je jedním z nejoblíbenějších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Internetový obchod jejich velikosti si byl dobře vědom důležitosti vyhledávání pro své podnikání a rozhodl se obrátit na odborníky. V soutěži čtyř předních dodavatelů vyhledávání zvítězil Luigi’s Box.

Integrace na míru

V rámci backendové integrace jsme pro Answear speciálně vyvinuli řadu funkcí, které integraci zjednodušují a minimalizují množství práce. Webové stránky klienta navštíví měsíčně 4 miliony lidí, kteří v průměru vygenerují 120 milionů requestů na Luigi’s Box měsíčně, což je téměř 1,5 miliardy ročně.
Pro e-shop Answear jsme na zakázku vyvinuli následující funkce:

1. Ukrajinsko-ruské vyhledávání bez přepínání jazyků

Ukrajinská verze stránek obsahuje rychlý přepínač do ruštiny. Klient chtěl tento krok svým zákazníkům usnadnit, a proto potřeboval importovat velké množství ruských výrazů jako synonym pro produkty v ukrajinštině (a naopak). Zákazníci tak nemuseli přepínat jazykové verze webových stránek, protože vyhledávání bylo schopno automaticky vyhledávat v požadovaném jazyce.

2. Aktualizace všech produktů z vybrané kategorie

Pro zjednodušení správy produktů potřeboval klient možnost upravovat atributy všech produktů z určité kategorie najednou. Proto jsme přidali možnost například hromadně změnit všechny produkty Adidas na „nedostupné“.

3. Automatické přeindexování produktů po změně kategorie

Pokud se na stránce změní kategorie produktu, musí se v katalogu produktů znovu zaindexovat také všechny položky z této kategorie. Tento proces jsme pro klienta zautomatizovali, aby na tento krok nemusel myslet při provádění změn v administraci webu.

4. Fasety nad strukturovanými daty

Fasety v produktovém katalogu klienta se skládají z různých komponent (např. faseta barvy se skládá z názvu, ID nebo html kódu). Integrace backendu vyžadovala připojení k existujícímu frontendu při zachování této struktury dat. Proto jsme naše řešení upravili tak, aby bylo schopné zpracovávat data ve struktuře, kterou klient požadoval.

5. Vlastní servery

Požadavkem klienta bylo mít pro svůj e-shop vyhrazené vlastní servery. Chtěl se ujistit, že ostatní weby nebudou mít žádný vliv na jeho výkon. Přestože u nás v minulosti nikdy k negativnímu dopadu v této oblasti nedošlo, jeho žádosti jsme vyhověli.

6. Klientova knihovna v PHP

Klient vytvořil open-source knihovnu v jazyce PHP, která jim usnadní práci s Luigi’s Box API.

7. Vyhledávání podle pohlaví

Vyhledávání v e-shopu Answear se zobrazí pouze při výběru pohlaví. Nakonfigurovali jsme ho tak, aby vyhledával produkty pouze pro dané pohlaví, a to i po zadání obecných výrazů, jako je tričko, kalhoty, bunda apod.

8. Knihovny pro vykreslení našeptávače

Nástroje Luigi’s Boxu jsou navrženy tak, aby vypadaly jako přirozená součást webu. Klient si však přál, aby byl našeptávač ještě více přizpůsoben jeho potřebám. Na začátku naší spolupráce jsme mu poskytli přístup ke zdrojovému kódu našich knihoven, aby mohl vykreslit design našeptávače podle svých představ.

Výsledky

Vyhledávání od Luigi’s Boxu bylo v e-shopu Answear spuštěno 14. 12. 2020. Údaje jsme porovnávali několik týdnů před a po spuštění nástroje. Vzhledem k tomu, že toto období zahrnuje černý pátek a Vánoce, tedy tradičně nejrušnější období roku, je důležité se na čísla dívat s odstupem. Existují však jednoznačně pozitivní trendy:

2x

použití vyhledávání

Celkový počet použití vyhledávače a našeptávače se s Luigi's Boxem zdvojnásobil. Zákazníci si rychlejšího a efektivnějšího vyhledávání okamžitě všimli.

+40%

konverzní mira

Počet relací s konverzí z vyhledávání byl v lednu 2021 stále o více než 40 % vyšší než v říjnu 2020. Nové vyhledávání si udrželo vysokou úroveň konverze i po nejsilnějším období roku.

Mimořádné úsilí ke zlepšení obchodních výsledků

Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.

Reviewer
Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Shrnutí

Během integrace našeho vyhledávání do e-shopu Answear jsme pro klienta vyvinuli řadu funkcí na míru, abychom mu usnadnili správu katalogu produktů, ale také usnadnili proces nakupování.
Efektivnějšího vyhledávání si zákazníci okamžitě všimli, o čemž svědčí zejména zdvojnásobení jeho využívání. Nástroj měl také vliv na konverzní poměr při vyhledávání, který si udržel vysoké hodnoty i po silném vánočním období.

Trendy ve vyhledávání pro e-commerce na G2

Trending E-Commerce Search Software

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

SFD zaznamenalo zdravý růst. Konverzní míra z vyhledávání vzrostla o 94 %

SFD, prodejce doplňků stravy, díky Luigi’s Box-u zvýšilo svoji Konverzní míru z vyhledávání o 94 %, spolu s dalšími vylepšeními.

Přečíst případovou studii

Helium King má důvod slavit díky růstu tržeb o 15 %

Prodejce party dekorací Helium King zaznamenal nárůst tržeb o 15 % a další zlepšení po přechodu na Luigi’s Box.

Přečíst případovou studii

Romstal dosahuje díky Luigi’s Box působivý 10% nárůst tržeb

Společnost Romstal, distributor instalační techniky, si zvolila Luigi’s Box a dosahuje 10% nárůst tržeb i další zlepšení.

Přečíst případovou studii

Muziker rozjíždí prodeje díky 13% nárůstu konverzí se Shopping Assistant

Podívejte se, jak Muziker využil Luigi's Box Shopping Assistant ke zvýšení konverzí v kategorii Klávesy o 13 % a usnadnil hledání nástrojů.

Přečíst případovou studii

Dr. Max zvýšil konverzní poměr z vyhledávání nad 30 %

Dr. Max si vybral Luigi’s Box pro zvýšení relevance produktového vyhledávání a zlepšení digitálního zážitku z online lékárny.

Přečíst případovou studii