Leader in E-Commerce Search
March 2024, G2
Zrychlete cestu zákazníků k produktům
Vyhledávání je prvním krokem na cestě k objevování produktů. Zjednodušte ho od první interakce a pomozte zákazníkům najít ty pravé produkty rychleji. Využijte prediktivní vyhledávání, které automaticky doplní jejich dotazy, navrhne nové produkty a porozumí jejich záměru díky funkci zpracování přirozeného jazyka.
Naučte se mluvit řečí svých zákazníků
Měli byste tomu říkat smartphone, nebo chytrý telefon? Je to jedno. My si s tím poradíme. Zkoušeli jste někdy hledat Häagen-Dazs nebo pivo Weihenstephan Hefe?
Jestli ano, pak víte, že psát něco takového dokáže potrápit. Pokročilý vyhledávací algoritmus Luigi’s Boxu rozpoznává synonyma a na dotazy s překlepy nebo v různých jazycích najde a poskytne relevantní výsledky vyhledávání.
Prozkoumejte vyhledáváníZlepšujte zkušenost s prohlížením obsahu webu pomocí dynamických filtrů
Záleží při hledání notebooku na pohlaví? Asi ne. Luigi’s Box automaticky zobrazuje pouze ty nejrelevantnější filtry pro každou kategorii a stránku s výsledky vyhledávání, ale zároveň vám stále umožňuje filtry ručně upravit. Je to velmi jednoduché.
Ukazujte ty nejrelevantnější produkty ve správném pořadí
Efektivní stránky s výpisem produktů mohou zjednodušit navigaci a procházení webu. K řazení produktů, abyste mohli doporučovat ty relevantní, používáme vlastní logiku a obchodní metriky, jako jsou interakce se zákazníky, stavy zásob, marže a sezónnost.
Tento postup přesahuje rámec fulltextového vyhledávání a zajišťuje, že nejužitečnější produkty jsou zobrazeny na viditelném místě, což vede ke zvýšení konverzí a prodejů.
Prozkoumejte výpis produktůInspirujte své zákazníky k dalšímu objevování pomocí návrhů relevantních produktů
Personalizovaná doporučení hrají v procesu objevování produktů zásadní roli. Potěšte své zákazníky s boxy s doporučenými produkty, které můžete umístit kamkoliv na svůj web.
Pomozte jim objevovat zcela nové produkty, které by je mohly zaujmout, a plňte své obchodní cíle doporučováním alternativ s vyšší marží, doplňkových produktů, novinek a mnoha dalšího.
Prozkoumejte doporučování produktůPoznejte své zákazníky, abyste mohli zlepšit jejich uživatelskou zkušenost
Víte, jak je vaše vyhledávání efektivní? Co vaši zákazníci nejčastěji hledají nebo na co nejčastěji klikají?
Využijte data z vizuálního panelu Luigi’s Box Analytics a neustále zlepšujte cestu zákazníků k objevování produktů. Identifikujte problematická místa a optimalizujte své webové stránky na několik kliknutí v uživatelsky přívětivém rozhraní.
Čím lépe znáte své zákazníky, tím lepší jsou doporučení produktů a tím vyšší je prodej.
Prozkoumejte analytikuDůvěřuje nám víc než 3 000 online firem
Seznamte se s funkcemi pro objevování produktů od Luigi's Boxu
Podívejte se, co umí naše funkce pro objevování produktů a jak vám mohou pomoci vylepšit vaše webové stránky.
Prediktivní našeptávač
Zjednodušte vyhledávání pomocí funkce inteligentního vyhledávání během psaní, aniž byste museli zadávat celý dotaz.
Zjistěte více o našeptávačiPersonalizace poháněná umělou inteligencí
Doporučujte relevantní produkty napříč celým webem podle přání zákazníků, a zvyšte tak své prodeje.
Zjistěte více o personalizaciDoporučení produktů
Personalizovaná doporučení produktů pro up-selling a cross-selling produktů a produktových balíčků.
Zjistěte více o doporučování produktůMožnosti merchandisingu
Zobrazte správný produkt správným zákazníkům ve správný čas a na správných místech na webových stránkách.
Zjistěte více o merchandisinguProduktové bannery
Podporujte nakupování tím, že budete určité produkty propagovat ve vyhledávání prostřednictvím přizpůsobitelných produktových bannerů.
Zjistěte více o produktových bannerechAnalytika
Sledujte cestu zákazníků k požadovanému produktu, abyste mohli zlepšit vyhledávání a objevování.
Zjistěte více o analyticeCo vám přinese objevování produktů s Luigi's Boxem?
- Více konverzí a příjmů
Polovina všech příjmů v e-shopech pochází z vyhledávání, proto může špičkové vyhledávání příjmy výrazně zvýšit. Zákazníci Luigi's Boxu například zaznamenávají průměrný nárůst tržeb z vyhledávání o 35 % a doporučení produktů vám zajistí průměrné zvýšení konverze košíku o 13 %. - Lepší uživatelská zkušenost
Spolu s přesnějším a rychlejším vyhledáváním, relevantními doporučenými produkty a stránkami s výpisem produktů se zlepšuje i uživatelská zkušenost. Lepší uživatelská zkušenost vede ke spokojenějším zákazníkům a vyšší míře konverze. - Loajalita a retence zákazníků
Spokojení zákazníci jsou věrní zákazníci. Pokud jsou vaši zákazníci spokojení, protože vaše webové stránky rychle splnily jejich přání a poskytly jim vynikající nákupní zážitek, je větší pravděpodobnost, že se k vám vrátí a nakoupí znovu.
+35%
Průměrné zvýšení prodejů
+13%
Průměrné zvýšení konverzí z nákupního košíku
Poznejte své zákazníky. Dopřejte každému návštěvníkovi pohodlné objevování produktů v personalizovaném prostředí, a zvyšte tak své prodeje.
- Zkušební verze na 30 dní zdarma
- Bez platební karty
- Zrušení kdykoliv
Časté otázky
Pokud máte jakékoliv dotazy, které nejsou zodpovězeny v sekci Časté otázky, neváhejte nás kontaktovat.
Co vlastně znamená objevování produktů v e-commerce?
Proces objevování produktů v e-commerce je pomoc zákazníkovi e-shopu snadno a co nejrychleji najít produkty, které odpovídají jeho zájmům a potřebám. Celý proces se skládá z různých postupů, které vedou k co nejpřesnějším výsledkům.
Proč je dobrá zkušenost s objevováním produktů v e-shopech důležitá?
Cílem objevování produktů v e-commerce je poskytnout zákazníkům personalizovanou a bezproblémovou zkušenost, aby snadno našli produkty, které potřebují a chtějí. Čím hladší je nákupní cesta, tím větší je pravděpodobnost, že dojde ke konverzi a zákazník bude spokojen, což může přispět k vyšší míře udržení zákazníků.
Jaké jsou hlavní funkce objevování produktů?
Mezi hlavní funkce pro objevování produktů patří např.:
- Vyhledávání – inteligentní vyhledávání s našeptávačem je jedním ze základních prvků objevování produktů. Vyhledávací řádek je první věcí, kterou zákazníci při návštěvě vašich webových stránek hledají. Umožněte jim vyhledat požadované produkty co nejjednodušeji a nejefektivněji.
- Doporučování – doporučujte produkty na míru podle historie prohlížení a nakupování a dalších relevantních dat s funkcemi, jako je cross-selling a up-selling, naposledy prohlížené produkty, nejprodávanější produkty, řazení podle marže a další.
- Možnosti filtrování – umožněte zákazníkům filtrovat a třídit produkty na základě různých atributů konkrétních kategorií. Šetřete čas zákazníků a vyhněte se zbytečné frustraci.
- Merchandising – poskytování vysoce kvalitních obrázků a videí produktů může uživatelům pomoci produkty vizualizovat a lépe se rozhodovat. Mezi další funkce merchandisingu určené k propagaci konkrétních produktů patří produktové bannery, posilování novinek, posílené položky, připnutí na pozici a další.
- Produktové vyhledávače a dotazníky – pomáhejte zákazníkům najít, co hledají, pomocí série otázek, které zúží nabídku produktů, aby co nejlépe odpovídaly jejich preferencím a potřebám.
- Integrace se sociálními sítěmi – pomáhejte zákazníkům objevovat nové produkty a značky pomocí příspěvků na sociálních sítích a spolupráce s influencery na Instagramu, Facebooku a jinde.
- Wishlisty – umožněte svým zákazníkům, aby si uložili vytoužené produkty do seznamu přání a mohli se k ni vrátit později a třeba si je i zakoupit.