Rychlá a snadná implementace, transparentní ceny a dobře navržené vyhledávání od Luigi’s Boxu nám přinesly skvělé výsledky. Vřele ho doporučujeme.
Vyhledávání Luigi's Box Search přineslo německému prodejci oblečení KiK příznivé výsledky, včetně 55% nárůstu celkové hodnoty košíku.
Společnost KiK byla založena v roce 1994 a je německým diskontním prodejcem, který je známý svou cenově dostupnou nabídkou oblečení a rozsáhlou sítí prodejen. KiK má více než 4 000 prodejen ve 14 evropských zemích. Zaměstnává 25 000 lidí a odebírá zboží od 500 dodavatelů, především z Bangladéše, Číny, Pákistánu a Turecka. Společnost se zaměřuje na základní, cenově dostupné oblečení a prostřednictvím německého partnerství pro udržitelný textil se podílí na celosvětovém úsilí o zlepšení pracovních podmínek v textilním průmyslu.
Rychlá a snadná implementace, transparentní ceny a dobře navržené vyhledávání od Luigi’s Boxu nám přinesly skvělé výsledky. Vřele ho doporučujeme.
Společnost KiK sklízela úspěchy se svými kamennými prodejnami po celé Evropě a její online přítomnost byla vítaným doplňkem.
Online nakupování však bylo z pohledu zákazníků neefektivní kvůli nevýkonnému řešení vyhledávání na jejich webových stránkách.
To přimělo tohoto prodejce oblečení hledat pro své webové stránky lepší řešení vyhledávání a objevování produktů a nakonec si vybral Luigi’s Box, který mu pomohl vyřešit přetrvávající problémy.
Mezi nejčastější problémy s vyhledáváním produktů na webových stránkách patří problémy se zpracováním jazyka (např. vyhledávací řešení nerozumí záměru vyhledávání).
Pokud vyhledávací nástroj nerozumí záměru vyhledávání, vede to ke špatným výsledkům, nebo ještě hůře – k nulovým výsledkům, což zákazníky frustruje a mate.
Vyhledávání Luigi’s Box Search s našeptávačem si poradí s různými jazyky, rozumí i obecnějším pojmům a vypořádá se s překlepy, synonymy a dalšími problémy.
Řada funkcí, které využívá Luigi’s Box Search, zajišťuje, že zákazníci vždy dostanou relevantní výsledky, i když mezi klíčovým slovem a produktem není dokonalá shoda.
Díky nástroji Luigi’s Box Search s funkcí našeptávače mohou zákazníci KiK vždy najít to, co potřebují, upřesňovat vyhledávání pomocí různých popisů vlastností produktů a získávat přesné výsledky vyhledávání, a to i v případě překlepů.
Před implementací Luig’s Boxu neměla společnost KiK efektivní způsob, jak shromažďovat data o chování svých zákazníků.
Tyto údaje jsou důležité pro zlepšování nákupního zážitku a získávání věrných zákazníků.
Analytika Luigi’s Boxu poskytuje společnosti KiK pohodlný způsob, jak sledovat chování zákazníků, zobrazovat oblíbené položky a sledovat konverze, takže společnost může své online služby ještě více vylepšit.
Před používáním Luigi’s Boxu nemohla společnost KiK propagovat položky podle vlastního výběru ani využívat algoritmy řazení, které by správně měnily pořadí položek na základě různých kritérií.
Luigi’s Box nabízí funkce Merchandisingu, jako je například funkce Posílení produktů, která umožňuje prodejcům zvolit, které produkty se budou ve výsledcích vyhledávání zobrazovat nejvýše, aniž by přebíjely záměry zákazníků a zadané vyhledávací dotazy. Pokud se zadané klíčové slovo shoduje s posíleným produktem, zobrazí se ve výsledcích.
Luigi’s Box má také funkci automatického řazení, která dokáže změnit pořadí produktů. Například funkce Řazení podle obchodních cílů se zaměřuje na přinášení největších výdělků, zatímco funkce Řazení podle kvality shody a Řazení podle plného textového skóre zajišťují zákazníkům ty nejrelevantnější výsledky.
Umělá inteligence Luigi’s Boxu se vždy učí řadit produkty na základě dat e-shopu, aby zajistila ty nejlepší výsledky.
Internetové obchody s oblečením, jako je KiK, mohou nabízet širokou škálu položek, což znamená, že mnoho produktů nemusí být objeveno prostřednictvím vyhledávání nebo seznamů produktů, takže vzniká potřeba systému pro doporučování produktů.
Luigi’s Box Recommender je cenným nástrojem, který pomáhá podnikům up-sellovat a cross-sellovat.
Pokud se zákazník rozhodne, že si nechce koupit produkt, který si právě prohlíží, Recommender mu navrhne alternativní produkty, které by ho mohly zaujmout.
Tím, že Recommender navrhuje podobné produkty, může přispět ke zvýšení průměrné hodnoty košíku a ke konverzi většího počtu zákazníků.
Integrace nového vyhledávacího řešení není vždy jednoduchá, a proto společnost KiK hledala takové, které se snadno integruje, nabízí asistované možnosti integrace a funguje na zvolené e-commerce platformě.
Bez ohledu na platformu nebo typ webových stránek, které firma používá, se Luigi’s Box bez problémů integruje a nabízí několik možností integrace. S podporou našich odborníků zažil internetový obchod KiK hladký a bezproblémový proces integrace.
Po bezproblémové integraci vyhledávání do internetového obchodu KiK začaly přicházet výsledky.
KiK oceňuje rychlou a snadnou implementaci produktů Luigi’s Boxu na své webové stránky spolu s předvídatelnými cenami, které nezatěžují jejich rozpočet. Po implementaci provedli odborníci drobné doladění, aby zajistili optimální výsledky, a společnost KiK nadále profituje z průběžných vylepšení a aktualizací.
Od přechodu na Luigi’s Box získala společnost KiK řadu benefitů.
Zpočátku spustil Luigi’s Box dva produkty: Vyhledávání a analytiku, což vedlo ke zvýšení počtu asistovaných konverzí o 14 %.
Luigi’s Box Search zvýšil poměr konverzí o 27 %. Průměrná hodnota košíku se zvýšila o 31 %, zatímco celková hodnota košíku vzrostla o 55 %.
Zvýšení míry přímých konverzí z vyhledávání
Zvýšení míry asistovaných konverzí z vyhledávání
Zvýšení průměrné hodnoty košíku
Zvýšení celkové hodnoty košíku