NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Systém doporučování produktů

Vše, co potřebujete vědět o systému doporučování produktů

Využijte návrhy produktů pomocí umělé inteligence, které jsou přizpůsobeny každému návštěvníkovi e-shopu pomocí nástroje pro doporučování. Recommender využívá jeho preference a předchozí online aktivity a poskytuje tak maximálně personalizovaný nákupní zážitek.

Luigi's Box Recommender

Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem

Recommender

Co je systém doporučování produktů?

Nástroje pro doporučování produktů jsou navrženy tak, aby pomáhaly spotřebitelům najít zboží, které nejlépe odpovídá jejich potřebám a zájmům.

Systém doporučování využívá údaje z profilu uživatele, jako jsou jeho předchozí nákupy, historie prohlížení a hodnocení, k personalizaci doporučení produktů.

Personalizace a Recommender

Recommender je vlastně algoritmus, který zohledňuje dříve zobrazené položky a hledá ve své databázi podobné produkty.

Pomáhá zúžit jakékoliv vyhledávání tím, že předkládá personalizovaná doporučení na základě pozorovaného chování.

Lepší zákaznická zkušenost

Tím, že zákazníkům nabídnete položky podle jejich konkrétních zájmů a preferencí a produktů, které si už prohlíželi, můžete významně zlepšit jejich uživatelskou zkušenost.

Vytvoření personalizovaného prostředí vede k větší loajalitě zákazníků a opakovaným nákupům.

Extrémně snadno se používá a má robustní funkce, které posílí váš e-commerce projekt. Obzvlášť se mi líbí vyhledávání s umělou inteligencí a personalizovaná doporučení pro naše zákazníky. Ve skutečnosti se nám díky Luigi's Boxu podařilo zvýšit průměrnou hodnotu objednávek o více než 10 %. Proto vřele doporučuji Luigi's Box všem, kteří prodávají online.

Tomáš O.
Co-founder & CMO
Jak to funguje?

Jak fungují systémy doporučování produktů

Technologie umělé inteligence dokáže u produktových strategií vyhodnocovat produkty, interakce se spotřebiteli a jejich preference. Na základě těchto údajů pak systém generuje doporučení pro podobné produkty nebo doplňky, jako je například prodloužená záruka. Bere v úvahu historii nákupů, čas strávený prohlížením produktu a další vzorce chování.

Analýza obrázků

Kromě analýzy údajů o zákaznících mohou systémy pro doporučování produktů analyzovat také obrázky produktů. Technologie rozpoznávání určuje, které položky jsou si podobné, a proto je doporučuje. To pomáhá zákazníkům najít produkty, které by jinak nenašli, a zároveň jim nabízí individuální doporučení přizpůsobená jejich zájmům.

Vyhodnocení předchozích interakcí pomocí umělé inteligence

Technologie umělé inteligence může také vyhodnocovat chování zákazníků napříč platformami. Díky analýze jejich minulých aktivit mohou systémy pro doporučování poháněné umělou inteligencí předvídat i budoucí nákupy, což vám pomůže lépe odhadnout potřeby zákazníků. Předchozí interakce jsou pro poskytování relevantních a užitečných doporučení zákazníkovi také důležité.

Doporučujte bestsellery nebo vybrané produkty

Motivujte své zákazníky k dalším nákupům, protože jim doporučíte nejoblíbenější produkty podle umělé inteligence. Náš systém doporučování produktů, který využívá špičkovou technologii přizpůsobenou zájmům a preferencím zákazníků, spolehlivě vybere nejprodávanější produkty, doplňkové produkty nebo zajímavé položky, které by mohly být přínosným doplňkem do jejich nákupního košíku.

Benefity

Výhody, které e-shopům přináší doporučování produktů

Implementace nástroje na doporučování produktů vaší platformě přinese celou řadu benefitů. To je jen několik z nich:

Lepší konverzní míra

Lepší konverzní míra

Když zákazníkům poskytnete doporučení na míru, zvýšíte pravděpodobnost, že se rozhodnou pro nákup. To vede k vyšší míře konverze a vyšším prodejům.

Vyšší průměrná hodnota objednávky

Vyšší průměrná hodnota objednávky

Díky doporučením produktů máte také možnost zvýšit průměrnou hodnotu objednávky. Protože zákazníci narazí na více položek, mohou s větší pravděpodobností koupit další produkty, které se budou hodit k jejich aktuálnímu nákupu.

Lepší zákaznická zkušenost

Lepší zákaznická zkušenost

Systémy doporučování produktů mohou pomoci vytvořit personalizovaný a příjemný uživatelský zážitek. Tím, že uživatelům poskytnete doporučení na míru na základě jejich zájmů, můžete zajistit, aby měli z nakupování co nejlepší zážitek.

Loajálnější zákazníci

Loajálnější zákazníci

Kvalita doporučení je pro zákazníka klíčová. Zákazníci budou s větší pravděpodobností nakupovat opakovaně a doporučovat vaše produkty ostatním, pokud budou mít dobrou zkušenost.

Vyšší tržby

Vyšší tržby

Využitím systémů pro doporučování produktů můžete zvýšit příjmy své firmy. Když zákazníci objeví relevantní položky, je pravděpodobnější, že si je zakoupí, a vygenerují tak vašemu podniku vyšší tržby.

Umístění

Kam lze umístit systémy doporučování produktů?

Doporučení produktů lze umístit na různé webové stránky určené pro uživatele. Můžete tak zvýšit pravděpodobnost, že zákazníci objeví produkty, které je zajímají, a výrazně zvýšit konverze.

Domovská stránka

Na domovské stránce mohou seznamy doporučených produktů upozorňovat na novinky nebo nejprodávanější produkty a pomáhat zákazníkům lépe se orientovat v nabídce obchodu.

Stránky s podrobnostmi o produktu

Boxy s doporučenými produkty lze také použít na stránkách s podrobnostmi o produktu, aby uživatele nasměrovaly na položky související s těmi, které si právě prohlížejí, a zvýšily tak jejich šanci, že si toho ve vašem obchodě koupí více.

Nákupní košík

Doporučené produkty můžete zobrazit i na stránkách nákupního košíku a připomenout tak zákazníkům položky, které si možná zapomněli přidat do své objednávky. To vám také může pomoci při upsellingu a cross-sellingu souvisejících položek.

Vstupní stránka pro kategorii

Doporučení produktů lze umístit také na vstupní stránky kategorií, aby zákazníci mohli snadno najít požadované zboží. Tím jim usnadníte orientaci v obchodě a zvýšíte pravděpodobnost nákupu.

Stránka s výsledky vyhledávání

Když se na stránkách s výsledky vyhledávání zobrazí seznamy doporučených produktů, mohou zákazníci najít položky související s těmi, které hledají. Tím se zlepší jejich zážitek z vyhledávání a zvýší se pravděpodobnost, že nakoupí.

Jak ho získat

Jak získat doporučování produktů pro svůj e-shop

Doporučování produktů můžete pro svůj e-shop získat několika způsoby. Většina e-commerce platforem nabízí integrovaný systém doporučování produktů, ale pro dosažení nejlepších výsledků můžete zvážit použití profesionálního nástroje, jako je Luigi’s Box.

Vytvořte si vlastní Recommender

Vytvoření vlastního nástroje na doporučování produktů je možné pomocí různých nástrojů. Můžete použít framework pro vývoj vlastních algoritmů a generovat doporučení na míru pro každého zákazníka. Tato metoda je skvělá pro majitele firem, kteří chtějí mít nad svým systémem doporučování produktů úplnou kontrolu. Vyžaduje však značné technické znalosti a může být časově velmi náročná.

Obraťte se na důvěryhodného dodavatele

Recommender s umělou inteligencí od Luigi's Boxu poskytuje každému uživateli doporučení na míru podle jeho předchozích interakcí s vaším obchodem. Systém je navržen tak, aby identifikoval zájmy a preference zákazníků a nabízel zboží, které těmto potřebám odpovídá. Stačí si vytvořit bezplatný účet, synchronizovat databázi produktů a tým Luigi's Boxu se postará o zbytek.

Jak získat doporučování produktů od Luigi's Boxu

Zarezervujte si ukázkový hovor ještě dnes a zjistíte, jak můžete pro svůj e‑shop získat nástroj Recommender.

Vytvořte si účet

Stačí vám jen pár minut na zadání základních údajů a účet si vytvoříte zdarma.

Spusťte analytiku

Integrujte službu Luigi's Box Analytics a využijte ji pro podporu učení na svých webových stránkách.

Proveďte synchronizaci katalogu

Jednoduše synchronizujte produkty prostřednictvím rozhraní API nebo propojte feedy s naším systémem.

Spusťte nástroje

Nástroje, které jste si vybrali, budou přizpůsobeny vašemu designu a můžete se pustit do práce.

Pokud se chcete dozvědět více informací o možnostech integrace Luigi's Boxu, podívejte se na stránku o implementaci.
Prezentace produktu

Vyzkoušejte nástroj Luigi's Box Recommender

Luigi’s Box Recommender je výkonný a spolehlivý systém doporučování produktů, kterému důvěřuje více než 2 000 obchodů.

Domluvte si ukázkový hovor ještě dnes a dozvíte se, jak můžete získat Luigi’s Box Recommender pro svůj e-shop.

Prezentace produktu

Luigi's Box je kompatibilní s jakýmkoliv webem

Existují tři způsoby, jak vložit produktová data do Luigi’s Box.

Synchronizace přes content API

Data budou odesílána na naše servery. Proto posíláte aktualizace produktů pouze tehdy, když se změní. Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory.

Na vaší straně nejsou žádné vývojové náklady. Všechna potřebná data můžeme získat sami. Luigi’s Box je kompatibilní s jakoukoliv e‑commerce platformou.

Pro Tip: Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory. Na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady. Dovedeme získat všechna potřebná data.

Konektory platforem

Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory, takže na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady.

Můžeme stáhnout veškerá potřebná data a vy tak můžete přejít na krok čtyři. Pokud nespolupracujete s jednou z těchto platforem, můžete si vybrat, zda synchronizovat pomocí API nebo Feedů.

Pro Tip: Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory. Na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady. Dovedeme získat všechna potřebná data.

Synchronizujte přes feedy

Data budou stažena z vašich serverů. Pokud dojde ke změně produktu, nebudeme o ní informováni, dokud nebude příště zpracován feed. Aktualizace dat se obvykle provádí šestkrát denně.

Pro synchronizaci dat můžete použít API nebo feedy. Potřebujeme aktuální informace o produktech, kategoriích, značkách a (volitelně) článcích.

Pro Tip: Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory. Na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady. Dovedeme získat všechna potřebná data.
Případové studie

Reálné aplikace pro doporučování

28%

zvýšení míry konverze

Přečíst případovou studii
+51%

Recommender CTR

Přečíst případovou studii
+ 15%

zvýšení obratu

Přečíst případovou studii
+9,49%

poměr konverzí z vyhledávání

Přečíst případovou studii
+10,5%

poměr konverzí z vyhledávání

Přečíst případovou studii
+96%

konverzní míra vyhledávání

Přečíst případovou studii
+320%

průměrná míra konverze

Přečíst případovou studii
+600%

konverzní míra z vyhledávání

Přečíst případovou studii
+32%

konverzní poměr z vyhledávání

Přečíst případovou studii
Logo Dr.Max
+230%

konverzní poměr u segmentu vybraných produktů

Přečíst případovou studii
Více nástrojů

Co nabízíme

Analytika

Komplexní analytika, která identifikuje problémy s vyhledávacími dotazy a pomáhá najít způsob, jak je optimalizovat a dosáhnout lepších výsledků.

Vyhledávání

Inteligentní vyhledávání s našeptávačem pomáhá návštěvníkům rychle najít produkty, které hledají, a výrazně tak šetří čas strávený nakupováním.

Doporučování produktů

Personalizované boxy s doporučenými produkty pomáhají zvýšit průměrnou hodnotu objednávky a můžete je umístit kamkoliv na webové stránky.

Výpis produktů

Personalizované stránky s výpisem produktů jsou uspořádány tak, aby zlepšovaly zážitek z prohlížení, podporovaly vaše obchodní cíle a zvyšovaly příjmy.

Pusťte se do toho

Vytvořte si bezplatný účet ještě dnes a začněte měřit výkon svého e-shopu.

Zaregistrujte se u Luigi’s Boxu už dnes a získejte možnost využívat doporučování produktů, analytiku, vyhledávání a personalizované stránky s výpisem produktů na základě umělé inteligence. Díky našemu snadnému procesu instalace pro e-shopy budete připraveni začít během chvilky.

    * Všechna pole jsou povinná
    Zjistěte, co naše nástroje pro vyhledávání a objevování produktů dokážou s vaším webem.

    Zjistěte, co naše nástroje pro vyhledávání a objevování produktů dokážou s vaším webem.

    Stačí vyplnit formulář a poskytnout nám své kontaktní údaje. Ozveme se co nejdříve a domluvíme si s vámi konzultaci. Dozvíte se vše, co potřebujete k tomu, abyste se mohli rozhodnout pro Luigi's Box

    • Ukážeme vám, jak naše produkty fungují a jaké výhody přinášejí.
    • Vysvětlíme vám, jak si naše vyhledávání poradí s jazyky.
    • Ukážeme vám, jak Luigi's Box funguje z hlediska UX a UI.
    Časté otázky

    Časté otázky

    Co znamená systém doporučování produktů v e-commerce?

    Systém doporučování v e-commerce zvyšuje tržby a engagement, protože doporučuje produkty na míru jednotlivým zákazníkům. Využívá sofistikované algoritmy strojového učení, které generují relevantní doporučení na základě minulého chování zákazníků.

    Proč jsou nástroje pro doporučování důležité?

    Nástroj na doporučování pomáhá zákazníkům snadno najít, co hledají, a objevovat nové produkty, které by je mohly zaujmout. Díky této technologii mohou firmy zvýšit engagement, prodeje a zlepšit celkovou zákaznickou zkušenost.

    Jaké jsou hlavní typy systémů doporučování produktů?

    Hlavními typy strategií doporučování jsou filtrování založené na obsahu, kolaborativní filtrování a hybridní metody. Filtrování založené na obsahu využívá k navrhování relevantních položek minulé aktivity uživatele. Kolaborativní filtrování využívá k vytváření doporučení chování ostatních uživatelů s podobnými zájmy. Hybridní metody kombinují oba přístupy pro ještě přesnější předpovědi.

    Jaký je jeden z nejlepších systémů pro doporučování v e-shopech na trhu?

    Luigi’s Box je jedním z nejlepších poskytovatelů služby doporučování produktů v e-commerce, což dokazuje řada ocenění a úspěšných projektů našich uživatelů. Díky své výkonné technologii založené na umělé inteligenci vám pomůže zvýšit angažovanost zákazníků a podpořit prodej pomocí přesných doporučení. Nabízí také analytiku, vyhledávání s našeptávačem a personalizované stránky s výpisem produktů, které váš úspěch ještě umocní.