Up-selling nebo cross-selling souvisejících produktů ve vašem obchodě WooCommerce
Pomocí nástroje Luigi’s Box Recommender můžete svým zákazníkům snadno ukázat produkty, které se často kupují společně, nebo jim navrhnout lepší alternativu k produktům, které se chystají koupit.
Náš spolehlivý algoritmus strojového učení vždy zkoumá relevanci produktů a chování zákazníků, a zajišťuje tak, že se nakupujícím zobrazují pouze ty nejrelevantnější návrhy.
Zvyšte průměrnou hodnotu objednávky o 35 %
Dopřejte svým zákazníkům snadnější vyhledávání produktů a oni se vám odmění vyšší mírou konverze a průměrnou hodnotou objednávky.
Spokojení zákazníci s větší pravděpodobností znovu navštíví váš obchod a znovu nakoupí. Věděli jste, že průměrná hodnota objednávky v obchodech, které používají Luigi’s Box Recommender, se zvýšila o 35 %?
Důvěřuje nám víc než 2 000 obchodů.
Jak může nástroj pro doporučování produktů od Luigi's Boxu vylepšit váš obchod WooCommerce
Podívejte se, jak může nástroj Luigi's Box Recommender zlepšit váš e‑shop díky svým inteligentním funkcím jako:
Produkty často kupované společně
Ukažte svým zákazníkům produkty, které souvisejí s produkty, o které mají zájem nebo které se často kupují společně. Řekněme například, že si váš zákazník chce koupit kytaru. Může mít zájem i o struny, ladičky, kytarové popruhy nebo pouzdra.
Produkty, které by zákazníky mohly zajímat
Podobně jako u souvisejících produktů můžete nabízet i další produkty, které by mohly zákazníka zajímat. Tato strategie se obvykle používá v nákupním košíku a umožňuje prodávat produkty, které jsou o něco méně důležité pro použití původního produktu. V případě kytary to může být kytarový stojan nebo kombo.
Nabídněte lepší alternativy
Náš nástroj Recommender vám umožňuje nabízet lepší a dražší alternativy k právě prohlíženým produktům. Pokud bude zákazník hledat například kytaru, doporučíte mu lepší a dražší kytary z vaší nabídky.
Navrhujte vizuálně podobné produkty
Nejde jen o názvy, popisy, značky a kategorie. V módním průmyslu hraje osobní vkus mnohem důležitější roli při rozhodování o koupi než pouhé parametry produktu. Z tohoto důvodu umí náš nástroj pro doporučování produktů vyhledávat vizuální podobnost v produktech, které zákazník hledá. Řekněme, že si chce koupit bundu a Recommender mu doporučí takové, které jsou v jeho oblíbené barvě a střihu.
Propagujte produkty, na kterých záleží
Motivujte své zákazníky, aby si koupili nejprodávanější produkty z vaší nabídky, nebo je upozorněte na produkty, které budou brzy vyprodány. Nástroj Luigi’s Box Recommender lze přizpůsobit konkrétním potřebám.
Doporučení produktů každému uživateli na míru pomocí umělé inteligence
Zákazníci většinou navštíví váš obchod několikrát, než uskuteční nákup. Luigi’s Box Recommender využívá algoritmy založené na strojovém učení, aby každému návštěvníkovi obchodu poskytl jedinečný zážitek na míru na základě jeho předchozích interakcí a osobních preferencí.
Můžete si být jisti, že produkty jejich oblíbené značky a barvy uvidí jako první.
Vizuální doporučování
Nástroj Luigi’s Box Recommender prohledává obrázky produktů, hledá vizuální podobnosti s jinými produkty a navrhuje je vašim zákazníkům.
U pneumatik nebo kabelů to zvlášť užitečné být nemusí, ale pro obchody s módou, kde vizuální dojem silně ovlivňuje rozhodování o nákupu, je to zásadní funkce.
Zásadní poznatky díky analytice doporučování
Zjistěte, jak doporučování produktů funguje na různých místech vašeho obchodu WooCommerce a které typy doporučení odvádějí nejlepší práci.
Díky nástroji Luigi’s Box Analytics můžete také získat cenné informace o vyhledávání a výkonnosti produktů, které lze využít pro lepší obchodní rozhodnutí.
Dopřejte svým zákazníkům lepší uživatelskou zkušenost a poskytujte jim relevantní doporučené produkty na míru.
Analytika na 14 dní zdarma
Bez platební karty
Zrušení kdykoliv
Implementace Luigi's Boxu
Integrace se skládá ze čtyř jednoduchých kroků a nepotřebujete k tomu IT oddělení.
Analytika vyhledávání
Stačí vám 3 minuty času a základní informace a můžete si vytvořit účet zdarma.
Vložení kódu do e‑shopu
K vložení sledovacího skriptu do e‑shopu jednoduše použijte TAG manager.
Objevujte nové příležitosti
Spustí se analytika a vy začnete objevovat nové příležitosti, jak dosáhnout lepších výsledků.
Nekonečné možnosti
Je jen na vás, jestli se rozhodnete využít plný potenciál svého e‑shopu s dalšími funkcemi.
Analytika
Komplexní analytický nástroj, který identifikuje příležitosti a problémy s vyhledávacími dotazy nebo doporučenými produkty a pomáhá najít způsob, jak je optimalizovat.
Vyhledávání s našeptávačem
Inteligentní vyhledávání s našeptávačem pomáhá návštěvníkům rychle najít produkty, které hledají, a výrazně jim tak šetří čas strávený nakupováním. Dokáže si poradit s jakýmkoliv vyhledávacím dotazem.
Doporučování produktů
Personalizované boxy s doporučenými produkty pomáhají zvýšit průměrnou hodnotu objednávky a mohou být umístěny kdekoliv na webových stránkách.
Výpis produktů
Personalizované stránky s výpisem produktů uspořádané tak, aby zlepšily zážitek z prohlížení, podpořily vaše obchodní cíle a zvýšily příjmy.
Zvyšte celkové tržby
Naše nástroje pomáhají zákazníkům najít, co hledají, a tak zvyšovat prodeje.
Zvyšte počet opakovaných nákupů
Naše nástroje zlepšují UX e‑shopu. Zákazníci se rádi vracejí na místa, se kterými měli dobrou zkušenost a kde se jim dobře nakupuje.
Zvyšte průměrnou hodnotu objednávek
Podle toho, co si zákazníci v e‑shopu prohlíželi a co kupují, jim můžeme poradit, co by ještě mohli potřebovat.
Podpořte své marketingové aktivity
Naše nástroje myslí na zisk e‑shopu. Uspořádávají produkty tak, aby pravděpodobnost nákupu byla co nejvyšší.
Přečtěte si naše případové studie
Přečtěte si více o tom, jak zákazníci společnosti Luigi’s Box využívají pokročilé nástroje pro vyhledávání a objevování produktů.
Vyzkoušejte Luigi’s Box ještě dnes
Zajímá vás, jak může Luigi’s Box zvýšit vaše konverze a obchodní KPI? Čtěte dál.
Časté otázky
Jak na cross-selling a up-selling produktů v obchodě WooCommerce?
Nejjednodušším způsobem, jak využít příležitosti ke cross-sellingu nebo up-sellingu produktů v obchodě WooCommerce je použití specializovaných nástrojů, jako jsou WooCommerce Product Recommendations, Doofinder nebo Luigi’s Box.
Co jsou to související produkty?
Související produkty jsou produkty, které se obvykle používají jako doplňky k jiným produktům, které si zákazníci prohlížejí nebo přidávají do košíku. Často se označují jako produkty „často kupované společně“.
Jak přidat doporučení produktů do WooCommerce?
Můžete si stáhnout jeden z populárních pluginů WooCommerce a nainstalovat jej přímo do svého obchodu WooCommerce nebo integrovat pokročilé řešení, jako je Luigi’s Box, jednoduchým přidáním jednoho řádku kódu do svého obchodu.
Je Luigi's Box Recommender plugin WooCommerce?
Ne, Luigi’s Box Recommender není dostupný jako plugin ve WooCommerce Extensions Store. Integrace Luigi’s Boxu s obchodem WooCommerce je však stejně jednoduchá a vyžaduje pouze vložení jednoho řádku kódu do vašeho obchodu.
Jak vytvořit vlastní nástroj pro doporučování produktů v obchodě WooCommerce?
Vytvoření vlastního doporučovacího systému obvykle vyžaduje zkušenosti s dolováním dat, strojovým učením, modelováním uživatelů a s neuronovými sítěmi, ale také znalost doporučovacích algoritmů, jako je kolaborativní filtrování, doporučování na základě obsahu a jejich rozšíření a kombinace.
Můžete použít open-source nástroje, jako jsou UniversalRecommender, PredictionIO, Surprise, LightFM, EasyRec apod. Vytvoření vlastního nástroje pro doporučování produktů však může být časově velmi náročný a nákladný proces s nejistými výsledky. Použití hotových řešení s vyladěnými algoritmy, jako jsou Coveo, Algolia, Doofinder nebo Luigi’s Box, je pro většinu webů e‑shopů pravděpodobně mnohem výhodnější.