More than €100,000/year thanks to Luigi’s Box
Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.
Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.
Electronic-star je součástí globální e-commerce značky Berlin Brands Group (BBG), kterou v roce 2012 založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both. 40 e-shopů prodává spotřební elektroniku a domácí spotřebiče ve 26 zemích světa. Díky investici americké společnosti Bain Capital se BBG stala první slovenskou společností s miliardovým oceněním.
Až 82 % návštěvníků e-shopu Electronic-star nepoužívalo vyhledávání, protože chtěli okamžitě nakoupit. E-shop tak nepovažoval vyhledávání za zvlášť důležité. Nevěnovali ale pozornost zbývajícím 18 % zákazníků, kteří sice vyhledávání využívali, ale ne vždy získali relevantní výsledky a požadované produkty.
V dubnu 2018 se zástupci společnosti Electronic-star setkali s Customer Success Managerem Luigi’s Boxu, který jim vysvětlil význam vyhledávání jako prodejního kanálu. Během dvou týdnů se tak Electronic-star rozhodl vyzkoušet našeptávač. Luigi’s Box se postaral o technickou implementaci, takže nebylo nutné zapojit interní vývojáře na straně klienta. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.
Pouze malé procento zákazníků používá při hledání produktů našeptávač. Přesto přináší e-shopu více než 100 000 EUR ročně nad rámec běžného obratu, a to především díky zvýšení konverzního poměru, který je o 40 % vyšší než u původního vyhledávání.
V Electronic-star si okamžitě všimli pozitivních výsledků a rozhodli se povzbuzovat své zákazníky k používání vyhledávání. Snaží se o to, aby fungovalo co nejjednodušeji a zákazníci mohli rychleji najít produkty, které chtějí koupit.