Přejděte do nové Luigi’s Box Academy a objevte způsoby, jak zlepšit svůj e-commerce byznys.

E-Commerce

Jak společnost Electronicstar pochopila důležitost vyhledávání s našepkávačem

Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

  • Based Slovensko, Česko
  • Platform OXID eShop Enterprise
  • Segment Spotřební elektronika
  • Products
    • Analytics
    • Search
Jak společnost Electronicstar pochopila důležitost vyhledávání s našepkávačem

První slovenský jednorožec

Electronic-star je součástí globální e-commerce značky Berlin Brands Group (BBG), kterou v roce 2012 založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both. 40 e-shopů prodává spotřební elektroniku a domácí spotřebiče ve 26 zemích světa. Díky investici americké společnosti Bain Capital se BBG stala první slovenskou společností s miliardovým oceněním.

Víc než 100.000 EUR ročně díky Luigi's Boxu

Vzhledem k naší velikosti nám Luigi's Box přináší víc než 100.000 EUR ročně prakticky bez práce. Při ceně, kterou za nástroj platíme, se nám investice vrací několikanásobně.

Reviewer
Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star

Přehlížený potenciál vyhledávání

Až 82 % návštěvníků e-shopu Electronic-star nepoužívalo vyhledávání, protože chtěli okamžitě nakoupit. E-shop tak nepovažoval vyhledávání za zvlášť důležité. Nevěnovali ale pozornost zbývajícím 18 % zákazníků, kteří sice vyhledávání využívali, ale ne vždy získali relevantní výsledky a požadované produkty.

Experimenty s našeptávačem

V dubnu 2018 se zástupci společnosti Electronic-star setkali s Customer Success Managerem Luigi’s Boxu, který jim vysvětlil význam vyhledávání jako prodejního kanálu. Během dvou týdnů se tak Electronic-star rozhodl vyzkoušet našeptávač. Luigi’s Box se postaral o technickou implementaci, takže nebylo nutné zapojit interní vývojáře na straně klienta. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.

Search with Autcomplete on Electronicstar website.
Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.

Našeptávač prodává

Pouze malé procento zákazníků používá při hledání produktů našeptávač. Přesto přináší e-shopu více než 100 000 EUR ročně nad rámec běžného obratu, a to především díky zvýšení konverzního poměru, který je o 40 % vyšší než u původního vyhledávání.

V Electronic-star si okamžitě všimli pozitivních výsledků a rozhodli se povzbuzovat své zákazníky k používání vyhledávání. Snaží se o to, aby fungovalo co nejjednodušeji a zákazníci mohli rychleji najít produkty, které chtějí koupit.

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

SFD zaznamenalo zdravý růst. Konverzní míra z vyhledávání vzrostla o 94 %

SFD, prodejce doplňků stravy, díky Luigi’s Box-u zvýšilo svoji Konverzní míru z vyhledávání o 94 %, spolu s dalšími vylepšeními.

Přečíst případovou studii

Helium King má důvod slavit díky růstu tržeb o 15 %

Prodejce party dekorací Helium King zaznamenal nárůst tržeb o 15 % a další zlepšení po přechodu na Luigi’s Box.

Přečíst případovou studii

Romstal dosahuje díky Luigi’s Box působivý 10% nárůst tržeb

Společnost Romstal, distributor instalační techniky, si zvolila Luigi’s Box a dosahuje 10% nárůst tržeb i další zlepšení.

Přečíst případovou studii

Muziker rozjíždí prodeje díky 13% nárůstu konverzí se Shopping Assistant

Podívejte se, jak Muziker využil Luigi's Box Shopping Assistant ke zvýšení konverzí v kategorii Klávesy o 13 % a usnadnil hledání nástrojů.

Přečíst případovou studii

Dr. Max zvýšil konverzní poměr z vyhledávání nad 30 %

Dr. Max si vybral Luigi’s Box pro zvýšení relevance produktového vyhledávání a zlepšení digitálního zážitku z online lékárny.

Přečíst případovou studii