Kolik zákazníků používá vyhledávání? Dozvíte se v našem e-booku!

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Největší prodejce zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku

Mountfield začínal před 30 lety s jednou prodejnou ve středočeských Mnichovicích. Dnes je se 77 kamennými prodejnami největším prodejcem zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku.
S rozvojem společnosti vzrostl i význam online prodeje. V Mountfieldu proto hledali způsoby, jak tento růst co nejlépe podpořit. Jednou z možností bylo zlepšení vyhledávání na webu.

Nedostatky stávajícího vyhledávání

V Mountfieldu pravidelně monitorovali efektivitu svého vyhledávání v nástroji Google Analytics. Proto znali jeho nedostatky a věděli, že je co zlepšovat. Dva nejvýznamnější problémy byly:

  • vyhledávání si neporadilo s překlepy,
  • našeptávač nebyl dost rychlý.

Aby viděli konkrétní případy, kdy Mountfield zbytečně přicházel o zákazníky kvůli neoptimalizovanému vyhledávání, rozhodli se implementovat náš analytický nástroj Luigi’s Box Analytics.

Implementace našeptávače

Na základě analytických dat se Mountfield rozhodl pro nasazení našeho našeptávače. Abychom vyhodnotili jeho účinnost, porovnali jsme období 2 měsíce před a 2 měsíce po nasazení nástroje (červen a červenec 2019 vs. srpen a září 2019).

Increased search conversions by 33%

Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

David Linhart
Head of E‑Commerce, Mountfield

I přes 30% pokles počtu kliknutí na produkty v našeptávači se celkový počet konverzí z našeptávače zvýšil o 33 %. Vyšší počet nákupů s menším počtem zobrazení produktů naznačuje, že výsledky našeptávače zobrazovaly zákazníkům výrazně relevantnější produkty.

67,3 %

Zvýšení konverzního poměru z našeptávače

Pozitivní vliv Luigi's Boxu na prodej Mountfieldu potvrzuje 67,3% nárůst konverzního poměru z našeptávače. Zatímco s původním řešením byl konverzní poměr z našeptávače 5,2 %, po integraci Luigi's Boxu se zvýšil na 8,7 %.

Výsledky

  • Relevantnější výsledky v našeptávači
  • Zvýšení konverzního poměru
  • Zvýšení počtu konverzí s menším počtem kliknutí

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

EXIsport dosahuje impozantního zvýšení CTR v nástroji recommender o víc než 50%

Testy jasně ukázaly, že nástroj Luigi's Box Recommender má mnohem lepší výsledky než původní nástroje pro doporučování. Jeho nasazením v kategoriích získali další cenné transakce.

Přečíst případovou studii

Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

Přečíst případovou studii

Správná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat

Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e‑shopu.

Přečíst případovou studii

Chytré řešení pro farmaceutického giganta

Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.

Přečíst případovou studii

Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

Přečíst případovou studii
;