Increased search conversions by 33%
Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.
David Linhart
Head of E‑Commerce, Mountfield
Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.
Mountfield začínal před 30 lety s jednou prodejnou ve středočeských Mnichovicích. Dnes je se 77 kamennými prodejnami největším prodejcem zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku.
S rozvojem společnosti vzrostl i význam online prodeje. V Mountfieldu proto hledali způsoby, jak tento růst co nejlépe podpořit. Jednou z možností bylo zlepšení vyhledávání na webu.
V Mountfieldu pravidelně monitorovali efektivitu svého vyhledávání v nástroji Google Analytics. Proto znali jeho nedostatky a věděli, že je co zlepšovat. Dva nejvýznamnější problémy byly:
Aby viděli konkrétní případy, kdy Mountfield zbytečně přicházel o zákazníky kvůli neoptimalizovanému vyhledávání, rozhodli se implementovat náš analytický nástroj Luigi’s Box Analytics.
Na základě analytických dat se Mountfield rozhodl pro nasazení našeho našeptávače. Abychom vyhodnotili jeho účinnost, porovnali jsme období 2 měsíce před a 2 měsíce po nasazení nástroje (červen a červenec 2019 vs. srpen a září 2019).
I přes 30% pokles počtu kliknutí na produkty v našeptávači se celkový počet konverzí z našeptávače zvýšil o 33 %. Vyšší počet nákupů s menším počtem zobrazení produktů naznačuje, že výsledky našeptávače zobrazovaly zákazníkům výrazně relevantnější produkty.
Zvýšení konverzního poměru z našeptávače
Pozitivní vliv Luigi's Boxu na prodej Mountfieldu potvrzuje 67,3% nárůst konverzního poměru z našeptávače. Zatímco s původním řešením byl konverzní poměr z našeptávače 5,2 %, po integraci Luigi's Boxu se zvýšil na 8,7 %.