Případové studie
Úspěšné příběhy o zlepšování služeb díky produktům od Luigi's Boxu
Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %
Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.
Přečíst případovou studiiDatart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test
Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.
Přečíst případovou studiiSprávná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat
Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e-shopu.
Přečíst případovou studiiChytré řešení pro farmaceutického giganta
Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.
Přečíst případovou studiiJak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách
Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %
Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.
Přečíst případovou studiiKonverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %
Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.
Přečíst případovou studii96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz
Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.
Přečíst případovou studiiNašeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně
Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %
Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %
Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.
Přečíst případovou studiiSpokojenější zákazníci online i offline
Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.
Přečíst případovou studiiDr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc
Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.
Přečíst případovou studii