96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz

Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.

96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz

Když Soňa Fialková zakládala e-shop SpokojenýPes.cz, netušila, jak úspěšný bude. S 25 000 objednávkami měsíčně se řadí mezi největší české e-shopy. Díky jejímu obchodu mohou desetitisíce milovníků psů a koček kupovat pro své chlupaté miláčky každý rok produkty té nejvyšší kvality.
V roce 2016 oslovil SpokojenýPes společnost Programia s žádostí o vytvoření nového vzhledu svého e-shopu. Programia si všimla, že SpokojenýPes používá generické vyhledávání, které nezohledňuje specifika jejich produktů. Konverzní poměr vyhledávání byl pouze 7,6 %, ale potenciál byl mnohem vyšší.

Zvýšení konverzního poměru na 14,9 % v průběhu týdne

Programia navrhla implementaci dvou produktů Luigi’s Boxu, aby e-shop mohl efektivněji obsluhovat zákazníky, kteří měli problém najít požadované produkty:

  • Analytika vyhledávání – nástroj, který zkoumá interakce mezi webovým vyhledáváním, vyhledávačem nebo obsahem a vyhodnocuje jeho účinnost.
  • Vyhledávání s našeptávačem – našeptávač, který aktivně pomáhá zákazníkům překonat nejčastější problémy spojené s generickým a nedokonalým vyhledáváním na webu.

V tu chvíli začala Soňa spolupracovat s Luigi’s Boxem. Okamžitě jsme na SpokojenýPes.cz spustili Analytiku vyhledávání, abychom zjistili, co funguje a co ne. Získali jsme zajímavá data o tom, jak zákazníci v e-shopu vyhledávají – 35 % veškeré tržby pochází z vyhledávání na webu, kdy je průměrná konverzní míra 30 %.

+96%

Konverzní míra vyhledávání s našeptávačem od Luigi's Boxu stoupla ze 7,6 % na 14, 9 %.

Optimalizované a efektivnější vyhledávání

Pro další zefektivnění funkce vyhledávání na webu bylo třeba řešit samotný vyhledávač. Společnost Programia navrhla pro klienta individuální řešení s ohledem na specifičnost oborové terminologie a potřeby zákazníků. Vyhledávání bylo spuštěno v dubnu 2018 a kombinovaný konverzní poměr našeptávače Luigi’s Boxu a vyhledávače od Programie je v průměru více než 30 %.

30%

Nový vyhledávač s našeptávačem zvýšil konverzní míru vyhledávání z 14,9% na 30 %.

Luigi's Box nám otevřel oči

Luigi's Box nám otevřel oči a ukázal nám skrytý potenciál vyhledávání. Provozovatelé e-shopů často investují zejména do reklamy, ale nevěnují dostatečnou pozornost nákupnímu procesu. Luigi's Box nám ukázal, co můžeme získat, když se vyhledávání věnovat budeme.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Závěr

Podrobná analytika, rychlý našeptávač a personalizované vyhledávání pomohly e-shopu SpokojenýPes výrazně zvýšit konverzní poměr vyhledávání. Ve spolupráci s firmou Programia jsme klientovi pomohli lépe oslovit nové zákazníky a uspokojit potřeby těch stávajících.

7.6%
Průměrná konverzní míra vyhledávání bez Luigi's Boxu
14.9%
Průměrná konverzní míra vyhledávání s našeptávačem od Luigi's Boxu
30%
Průměrná konverzní míra vyhledávání s našeptávačem od Luigi's Boxu a vyhledáváním od Programie

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu AOV s naší pomocí

Podívejte se, jak 11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu hodnoty košíku! Luigi's Box mění vyhledávání v předním evropském obchodě s týmovými sporty.

Přečíst případovou studii

Druck.at:  zvýšení míry konverze z vyhledávání o 113,51 %

Seznamte se s pozoruhodným 113,51% nárůstem konverze z vyhledávání u druck.at! Luigi's Box způsobil revoluci ve vyhledávání, a pozvedl tak pozici předního rakouského poskytovatele online tisku.

Přečíst případovou studii

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii
;