Případové studie

    Úspěšné příběhy o zlepšování služeb díky produktům od Luigi's Boxu.

    Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

    Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

    Read Case Study

    Správná doporučení produktů dokážou zvýšit obrat

    Luigi's Box Recommender nabízí řadu výhod, se kterými můžete pohodlně zvýšit obrat svého e‑shopu.

    Read Case Study

    Chytré řešení pro farmaceutického giganta

    Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.

    Read Case Study

    Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

    Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

    Read Case Study

    Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

    Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

    Read Case Study

    Konverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %

    Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.

    Read Case Study

    96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz

    Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.

    Read Case Study

    Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

    Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

    Read Case Study

    Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

    Luigi's Box pomohl e‑shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.

    Read Case Study

    Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %

    Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.

    Read Case Study

    Spokojenější zákazníci online i offline

    Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.

    Read Case Study

    Zvýšení konverzního poměru o 230 % u vybraného segmentu produktů Dr.Maxe

    Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.

    Read Case Study