Přejděte do nové Luigi’s Box Academy a objevte způsoby, jak zlepšit svůj e-commerce byznys.

E-Commerce

11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu AOV s naší pomocí

Podívejte se, jak 11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu hodnoty košíku! Luigi's Box mění vyhledávání v předním evropském obchodě s týmovými sporty.

  • Based Globální
  • Platform Shopware
  • Segment Sport a outdoor
  • Products
    • Search
11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu AOV s naší pomocí

Příběh 11teamsports se začal psát v roce 2007 v německém Crailsheimu. Společnost se stala jedním ze tří největších obchodů s fotbalovými a kolektivními sporty v Evropě s více než 1 500 000 zákazníky, kteří nakupují online nebo v kamenných prodejnách v Německu, Rakousku, České republice nebo Švýcarsku. Kromě toho vlastní 11teamsports související obchody, jako jsou Top4Running, Kickz, WePlayVoleyball a mnoho dalších.

Posláním společnosti je soustavně poskytovat přístup ke kvalitnímu zboží a zajišťovat skvělý zážitek z nakupování. Při tak velkém počtu zákazníků je jen přirozené, že společnost 11teamsports chtěla poskytnout tu nejlepší zkušenost s online nakupováním, aby si zajistila, že zůstane na špičce. Za tímto účelem musela společnost 11teamsports vyřešit několik problémů s výkonem vyhledávání.

Červená karta problémům s vyhledáváním

Aby společnost 11teamsports dosáhla svých cílů, potřebovala vyřešit několik problémů s původním řešením vyhledávání. Problémy se týkaly zpracování jazyka, protože webové stránky 11teamsports mají verze s jazyky z celé Evropy, které jsou známé svými gramatickými odlišnostmi. Z tohoto důvodu pro ně bylo obzvláště důležité zajistit, aby vyhledávání dokázalo zpracovat všechny tyto jazyky a poskytlo zákazníkům správné výsledky.

Další problémy, které bylo třeba vyřešit, se týkaly opravy překlepů, synonym, záměru vyhledávání, funkce našeptávače a správy cen. Luigi’s Box se od konkurence odlišuje díky pokročilému zpracování jazyků střední a východní Evropy, které naši odborníci spravují pro každý jazyk v této oblasti, aby zajistili, že naše vyhledávání bude vždy schopno fungovat správně. Našim klientům také nabízíme individuální přístup, který nám umožňuje vyladit naše řešení podle jejich konkrétních potřeb.

Problém č. 1: Nefunkční synonyma

Ačkoliv původní řešení vyhledávání v 11teamsports nabízelo určité funkce synonym, nebylo dostatečně dobré na to, aby vykazovalo hmatatelné výsledky. Luigi’s Box nabízí automatické návrhy synonym i funkce správy synonym, které bezchybně fungují ve více jazycích.

Návrhy synonym ve vyhledávání nabízejí uživatelům relevantní synonyma na základě předchozích vyhledávání. 11teamsports dokáže určit, která synonyma zahrnout, a poskytnout tak relevantní výsledky. Funkce pro správu synonym jim umožňuje veškerá synonyma snadno spravovat a vytvářet jednosměrná nebo obousměrná synonyma, aby si zachovaly flexibilitu a zajistily, že vyhledávání zůstane bezchybné.

Problém č. 2: Chybějící funkce opravy a tolerance překlepů

Překlepy často fungují jako stopka pro relevantní výsledky vyhledávání na webových stránkách e-shopů, a to byl i případ 11teamsports. Jednoduchý překlep může zcela zkazit dojem a zákazníci skončí s nulovými výsledky vyhledávání. Naštěstí na to existuje náprava. Funkce opravy a tolerance překlepů od Luigi’s Boxu slouží jako strážci, kteří nedovolí překlepům zkazit vyhledávání.

Funkce Oprava a tolerance překlepů automaticky opraví zadaný vyhledávací výraz s překlepem a změní ho na ten správný na základě nejbližší shody. Naše vyhledávání tak může poskytovat relevantní výsledky, i když zákazníci udělají na klávesnici chybu.

Problém č. 3: Diverzifikace automatického dokončování pro různé fráze

V 11teamsports chtěli zobrazit relevantní výsledky produktů, aniž by se pokaždé zobrazovaly pouze produkty stejné značky. Pokud by například zákazník hledal „boty na fotbal“, při vyhledávání by se mu zobrazily pouze kopačky od jedné konkrétní značky.

Tento problém jsme vyřešili pomocí funkce našeptávače, který zobrazuje modely produktů různých značek, takže zákazníci mohou prohlížet více možností ještě předtím, než stisknou tlačítko pro vyhledávání.

Problem č. 4: Rovnováha mezi záměrem vyhledávání a vyhledávacími výrazy

Nástroj Luigi’s Box Search dokáže poskytnout relevantní výsledky vyhledávání i v případě, že dotaz obsahuje velikost, barvu nebo jiné vlastnosti produktu. To však může vést ke konfliktním situacím, které jsme museli vyřešit a upravit řešení tak, aby poskytovalo relevantní výsledky bez ohledu na záměr vyhledávání. Skvělým příkladem, jak jsme to vyřešili, jsou běžecké boty Nike Pegasus 36.

Pokud zákazník zadá do vyhledávacího pole „pegasus 36“, může hledat model Nike s názvem Pegasus 36 nebo jakýkoliv model Nike Pegasus s velikostí boty 36, který je dostupný ke koupi. Tento problém jsme vyřešili řešením na míru. Vyhledávání na webových stránkách 11teamsports zobrazí jak nejbližší produkty (Nike Pegasus 36), tak modely Nike Pegasus dostupné s velikostí boty 36. Museli jsme vyvážit záměr vyhledávání a vyhledávací výrazy, abychom poskytli relevantní shody.

Problém č. 5: Možnosti správy cen

Společnost 11teamsports hledala efektivní způsob, jak zobrazovat ceny ve výsledcích vyhledávání. Ceny však musely být dynamické a musely se umět náležitě měnit. Luigi’s Box to vyřešil a poskytl společnosti 11teamsports možnost zobrazovat v automatickém dokončování běžné i snížené ceny. Ceny se navíc mění v závislosti na tom, zda je zákazník přihlášen, nebo ne, a pro členy klubu se pak zobrazují jiné ceny.

Luigi’s Box přinesl hmatatelné výsledky

Společnost 11teamsports vybrala Luigi’s Box ze tří různých řešení a nejprve ho nasadila na webové stránky Top4Running. Po získání prvních pozitivních výsledků po zavedení našeho vyhledávání s našeptávačem byl Luigi’s Box spuštěn také na webech Top4Sport a Top4Fitness. Další pozitivní výsledky přesvědčily společnost, aby později spustila Luigi’s Box na webu 11teamsports. V roce 2024 bude Luigi’s Box spuštěn také na webových stránkách Kickz.

Výsledky po prvním spuštění na slovenských webových stránkách Top4Running

+25%

míra konverze vyhledávání

-42%

ve vyhledávání bez výsledků

+21.9%

míra konverze z našeptávače

Luigi's Box dokazuje svoji hodnotu každý den

Nejen z hlediska zvýšení příjmů, ale také z hlediska přizpůsobitelnosti. Analytika poukazuje na oblasti, kde naši zákazníci narážejí na problémy, což nám pomáhá zlepšit nastavení našich webových stránek a těmto situacím předcházet.

Reviewer
Barbara Rodin
E-Commerce CX/UX Director, 11teamsports

Výsledky A/B testů provedených na ostatních doménách Top4Running

+10%

v příjmech za relaci na Top4running.es

+12%

v příjmech za relaci na Top4running.fr

+4%

v příjmech za relaci na Top4running.sk

+7%

v příjmech za relaci na Top4running.it

Výsledky po implementaci Luigi's Boxu na webu 11teamsports

-21.5%

Opuštění našeptávače

+20.80%

vyhledávací relace

+38.46%

průměrná hodnota košíku z vyhledávání

+16.98%

nové konverze

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

SFD zaznamenalo zdravý růst. Konverzní míra z vyhledávání vzrostla o 94 %

SFD, prodejce doplňků stravy, díky Luigi’s Box-u zvýšilo svoji Konverzní míru z vyhledávání o 94 %, spolu s dalšími vylepšeními.

Přečíst případovou studii

Helium King má důvod slavit díky růstu tržeb o 15 %

Prodejce party dekorací Helium King zaznamenal nárůst tržeb o 15 % a další zlepšení po přechodu na Luigi’s Box.

Přečíst případovou studii

Romstal dosahuje díky Luigi’s Box působivý 10% nárůst tržeb

Společnost Romstal, distributor instalační techniky, si zvolila Luigi’s Box a dosahuje 10% nárůst tržeb i další zlepšení.

Přečíst případovou studii

Muziker rozjíždí prodeje díky 13% nárůstu konverzí se Shopping Assistant

Podívejte se, jak Muziker využil Luigi's Box Shopping Assistant ke zvýšení konverzí v kategorii Klávesy o 13 % a usnadnil hledání nástrojů.

Přečíst případovou studii

Dr. Max zvýšil konverzní poměr z vyhledávání nad 30 %

Dr. Max si vybral Luigi’s Box pro zvýšení relevance produktového vyhledávání a zlepšení digitálního zážitku z online lékárny.

Přečíst případovou studii