NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Případové studie

Úspěšné příběhy o zlepšování služeb díky produktům od Luigi's Boxu

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii

Společnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %

Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.

Přečíst případovou studii

Datart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test

Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.

Přečíst případovou studii

Chytré řešení pro farmaceutického giganta

Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.

Přečíst případovou studii

Jak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách

Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

Přečíst případovou studii

Konverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %

Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.

Přečíst případovou studii

96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz

Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.

Přečíst případovou studii

Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.

Přečíst případovou studii

Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %

Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.

Přečíst případovou studii

Spokojenější zákazníci online i offline

Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.

Přečíst případovou studii

Dr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc

Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.

Přečíst případovou studii

Truhlikov.cz: 41% zvýšení příjmů

Truhlikov.cz je e-shop se zahradním nářadím s více než 20letou historií, který zákazníkům nabízí nejmodernější vybavení.

Přečíst případovou studii

Jak personalizace od Persoo zvýšila příjmy společnosti Dentimed o 21 %

Dentimed je předním dodavatelem stomatologických nástrojů, a to hlavně pro zdravotnické organizace a lékárny, se širokým portfoliem.

Přečíst případovou studii

CZC.cz: Jak cross-selling v pokladně přináší lepší obraty

CZC.cz je silným hráčem na českém e-commerce trhu s elektronikou, a to hlavně v komunitě počítačových nadšenců.

Přečíst případovou studii

Co stojí za 21% zvýšení příjmu v Houseland

Houseland.cz chce mít špičkový e-shop a sledovat nejnovější trendy v e-commerce. Cíl byl poměrně přímočarý. Zjistit, jak moc můžeme s našimi personalizačními nástroji zvýšit příjmy.

Přečíst případovou studii

Cycology: Zvýšení příjmů o 37 %

Cycology úspěšně následuje nejnovější trendy v e-commerce.

Přečíst případovou studii