Případové studie
Úspěšné příběhy o zlepšování služeb díky produktům od Luigi's Boxu
Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %
Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.
Přečíst případovou studiiPřizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %
Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.
Přečíst případovou studiiGandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %
Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.
Přečíst případovou studiiPočet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc
Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.
Přečíst případovou studiiSpolečnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %
Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.
Přečíst případovou studiiDatart: Co stojí za 19% nárůstem konverzí? A/B test
Po vyhodnocení výsledků A/B testů vyhledávání se ukázalo, že řešení Luigi's Box je prokazatelně lepší než původní verze.
Přečíst případovou studiiChytré řešení pro farmaceutického giganta
Člen největší lékárenské sítě v EU zvýšil s Luigi's Boxem poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 %.
Přečíst případovou studiiJak zpracovat 120 milionů requestů měsíčně na 9 doménách
Answear je jedním z největších internetových obchodů s oblečením ve střední a východní Evropě. Během integrace vyhledávání jsme pro klienta vyvinuli několik funkcí.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %
Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.
Přečíst případovou studiiKonverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %
Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.
Přečíst případovou studii96% nárůst konverzní míry vyhledávání na SpokojenyPes.cz
Jeden z největších českých pet shopů s vyhledáváním od Luigi's Boxu výrazně zvýšil konverzní míru vyhledávání.
Přečíst případovou studiiNašeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně
Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %
Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.
Přečíst případovou studiiKonverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %
Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.
Přečíst případovou studiiSpokojenější zákazníci online i offline
Našeptávač a analytika vyhledávání pomohly EXIsportu zvýšit konverzní poměr z vyhledávání.
Přečíst případovou studiiDr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc
Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.
Přečíst případovou studiiTruhlikov.cz: 41% zvýšení příjmů
Truhlikov.cz je e-shop se zahradním nářadím s více než 20letou historií, který zákazníkům nabízí nejmodernější vybavení.
Přečíst případovou studiiJak personalizace od Persoo zvýšila příjmy společnosti Dentimed o 21 %
Dentimed je předním dodavatelem stomatologických nástrojů, a to hlavně pro zdravotnické organizace a lékárny, se širokým portfoliem.
Přečíst případovou studiiCZC.cz: Jak cross-selling v pokladně přináší lepší obraty
CZC.cz je silným hráčem na českém e-commerce trhu s elektronikou, a to hlavně v komunitě počítačových nadšenců.
Přečíst případovou studiiCo stojí za 21% zvýšení příjmu v Houseland
Houseland.cz chce mít špičkový e-shop a sledovat nejnovější trendy v e-commerce. Cíl byl poměrně přímočarý. Zjistit, jak moc můžeme s našimi personalizačními nástroji zvýšit příjmy.
Přečíst případovou studiiJak automatické doplňování a vyhledávací filtry pomohly zvýšit příjmy Uni Hobby o 8 %
UNI HOBBY je jeden z největších hobby marketů v České republice.
Přečíst případovou studiiCycology: Zvýšení příjmů o 37 %
Cycology úspěšně následuje nejnovější trendy v e-commerce.
Přečíst případovou studii