Přejděte do nové Luigi’s Box Academy a objevte způsoby, jak zlepšit svůj e-commerce byznys.

E-Commerce

Společnost LEDVANCE dosáhla vysoké 77% míry využití výpisu produktů

Podívejte se, jak společnost LEDVANCE vylepšila s Luigi's Boxem své webové stránky, zvýšila míru využití výpisu produktů a zvýšila konverze.

  • Based Globální
  • Platform Shopify
  • Segment Spotřební elektronika
  • Products
    • Analytics
    • Product Listing
    • Recommender
    • Search
Společnost LEDVANCE dosáhla vysoké 77% míry využití výpisu produktů

LEDVANCE, dodavatel osvětlení, zdokonalil své webové stránky díky lepšímu vyhledávání, doporučování a výpisu produktů, což jim přineslo skvělé výsledky, včetně 77% míry využití výpisu produktů.

LEDVANCE rozjasňuje svět pomocí svých světel

Společnost LEDVANCE je jednou z předních světových společností, která nabízí širokou škálu produktů od tradičního osvětlení až po nejmodernější technologie LED a inteligentní domácnosti. Společnost LEDVANCE klade velký důraz na udržitelnost a energetickou úspornost a snaží se dodávat vysoce kvalitní a odolné osvětlovací produkty pro obytné i komerční použití.

Společnost působí ve více než 140 zemích světa a nadále udává směr v oblasti osvětlení se zaměřením na inovace a globální dosah, a nedávno expandovala do odvětví řešení pro obnovitelné zdroje energie. Když však došlo na vytvoření ideálního nákupního prostředí v jejich připravovaných obchodech D2C, požadovali speciální řešení, které by odpovídalo jejich potřebám.

Luigi's Box pro Shopify nám pomohl zlepšit vyhledatelnost produktů

Celá implementace proběhla velmi hladce a odborníci z Luigi’s Boxu nám pomohli s vytvořením vlastního designu pro vyhledávání, doporučování i výpis produktů. Řešení nám přináší výsledky a vřele ho doporučujeme.

Martin Novotny
Martin Novotny
Global Head of Digital Hub, LEDVANCE

Problémy s vlastním designem a další

V LEDVANCE se již na začátku rozhodli, že součástí plánu bude Luigi’s Box. S předchozím řešením vyhledávání nebyli spokojeni a rozhodli se vyzkoušet něco jiného. Společnost LEDVANCE chtěla v některých zemích prosadit segment e-commerce typu D2C. LEDVANCE má nyní nový internetový obchod na Shopify Plus díky skvělé práci agentury Sounds Good Agency, která je na podobné úkoly odborníkem.

Luigi's Box na Shopify zlepšuje vyhledatelnost produktu, zvyšuje průměrnou hodnotu objednávky a míru konverze.

Během naší spolupráce nám jejich tým poskytl také cennou podporu při řešení specifických úprav pro různé trhy (včetně jazykových variant) a při implementaci pop-up oken s křížovým prodejem s umělou inteligencí. Vřele doporučujeme jako kvalitní řešení pro velké e-shopy.

David Simoes
David Simoes
zakladatel Sounds Good Agency

Agentura využila integraci Luigi’s Box pro Shopify, která umožňuje vyhledávání a objevování produktů hned od prvního okamžiku. Společnost LEDVANCE však zajímalo víc než jen dobré vyhledávání. Kromě vyhledávání a analytiky v Luigi’s Boxu se rozhodli implementovat také funkci doporučování a výpisu produktů. V LEDVANCE prostě chtěli vyřešit několik výzev najednou.

Výzva č. 1: Vlastní design pro LEDVANCE

Společnost LEDVANCE požadovala zcela vlastní řešení pro všechny nástroje pro vyhledávání a zjišťování produktů. Design musel odpovídat rozhraní jejich webových stránek, včetně vyhledávání Luigi’s Box, doporučování a výpisu produktů.

LEDVANCE staví své D2C e-shopy jako „showroomy“ svého portfolia a Luigi’s Box pomohl tento požadavek splnit. LEDVANCE vytvořila od základu vlastní design pro vyhledávání, doporučování i výpis produktů na svých webových stránkách. Tento design pak Luigi’s Box použil jako šablonu, která mu pomohla přizpůsobit se požadavkům na design webových stránek.

Výzva č. 2: Asistence u integrace

Vzhledem k tomu, že se jednalo o vlastní design a celou řadu produktů Luigi’s Boxu, společnost LEDVANCE potřebovala pomoc s integrací všech produktů v plném rozsahu.

Ačkoli se Luigi’s Box snadno implementuje díky pluginům a integraci bez kódování, která nevyžaduje IT dovednosti, možnost zvolit si asistovanou integraci pro větší projekty byla vítaným bonusem.

Výzva 3: Možnosti personalizace

V LEDVANCE chtěli na svých webových stránkách poskytovat personalizované vyhledávání a objevování. Věděli, že se v tomto ohledu mohou na Luigi’s Box spolehnout.

Luigi’s Box nabízí kompletní sadu nástrojů pro personalizované vyhledávání a objevování produktů. Díky umělé inteligenci a strojovému učení se systém dokáže naučit preference zákazníků na základě historie jejich vyhledávání a prohlížení a přizpůsobit výběr produktů ve vyhledávání, doporučování a výpisu produktů.

Výzva 4: Získání lepších možností filtrování

Původní řešení vyhledávání LEDVANCE se ukázalo jako složité, pokud jde o možnosti filtrování ve vyhledávání a v seznamech produktů, protože osvětlení je velmi technický produkt. Filtry neposkytovaly zákazníkům relevantní možnosti filtrování. Společnost LEDVANCE navíc potřebovala i vlastní design filtrů.

Funkce Dynamické filtry od Luigi’s Boxu funguje jak pro vyhledávání, tak pro výpis produktů hned po spuštění. Dynamické filtrování je lepší než běžné filtry, protože dokáže bezchybně vybrat pouze relevantní možnosti filtrování pro každou kategorii produktů. To pomáhá zákazníkům šetřit čas při vyhledávání a prohlížení.

Luigi’s Box přinesl LEDVANCE oslnivé výsledky

Poté, co společnost LEDVANCE poskytla společnosti Luigi’s Box materiály Figma, naši odborníci je použili k přepracování vyhledávání, doporučování a výpisu produktů a implementovali je nejprve v sandboxovém obchodě LEDVANCE. Když vše dobře fungovalo, byl obchod LEDVANCE doplněný o produkty Luigi’s Boxu spuštěn na jejich D2C e-shopech v několika regionech, počínaje českým D2C obchodem.

Po úspěšné implementaci se začaly na webu shop.ledvance.com dostavovat výsledky. Míra využití vyhledávání vzrostla na 19 %, což je o 41 % lepší než průměr v oboru. Míra odchodů je na úrovni 16 %, což je o 35 % méně, než je průměr v oboru. Míra prokliků u nástroje Recommender vzrostla na téměř 3 %, což je téměř o 12 % více, než je průměr v odvětví. A konečně míra využití výpisu produktů vzrostla na 77 % s 5% mírou konverze.

19%

Míra využití vyhledávání se zvýšila na 19 % (o 41 % více než průměr).

16%

Míra odchodů se zastavila na 16 % (o 35 % méně než průměr).

Product Listing

77%

Využití vzrostlo na 77 %

5%

Míra konverze se zvýšila na 5 %

Recommender

3%

Míra prokliku se zvýšila na 3 % (o 12 % víc, než je průměr).

Co se LEDVANCE na Luigi’s Boxu líbí nejvíce?

  • LEDVANCE považuje řešení Luigi's Box Search za efektivní a vstřícné k zákazníkům. Líbí se jim také přehledné a praktické rozhraní.
  • Snadné možnosti přizpůsobení, jako je nastavení vlastních synonym nebo posílení produktů ve vyhledávání a výpisu produktů.
  • Možnost překonat limity platformy Shopify pomocí speciálních produktů Luigi's Boxu.
  • Ochotná zákaznická podpora, která jim pomohla přizpůsobit celé řešení jejich specifickým potřebám a různým trhům.

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

SFD zaznamenalo zdravý růst. Konverzní míra z vyhledávání vzrostla o 94 %

SFD, prodejce doplňků stravy, díky Luigi’s Box-u zvýšilo svoji Konverzní míru z vyhledávání o 94 %, spolu s dalšími vylepšeními.

Přečíst případovou studii

Helium King má důvod slavit díky růstu tržeb o 15 %

Prodejce party dekorací Helium King zaznamenal nárůst tržeb o 15 % a další zlepšení po přechodu na Luigi’s Box.

Přečíst případovou studii

Romstal dosahuje díky Luigi’s Box působivý 10% nárůst tržeb

Společnost Romstal, distributor instalační techniky, si zvolila Luigi’s Box a dosahuje 10% nárůst tržeb i další zlepšení.

Přečíst případovou studii

Muziker rozjíždí prodeje díky 13% nárůstu konverzí se Shopping Assistant

Podívejte se, jak Muziker využil Luigi's Box Shopping Assistant ke zvýšení konverzí v kategorii Klávesy o 13 % a usnadnil hledání nástrojů.

Přečíst případovou studii

Dr. Max zvýšil konverzní poměr z vyhledávání nad 30 %

Dr. Max si vybral Luigi’s Box pro zvýšení relevance produktového vyhledávání a zlepšení digitálního zážitku z online lékárny.

Přečíst případovou studii