Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem
Objevujte
Odhalte ve svém e-shopu místa, kde přicházíte o případné nákupy.
Vyhledávání s nízkým konverzním poměrem
Zjistěte, kolik vašich vyhledávání končí s nízkými konverzemi a proč. Přečtěte si, jak je můžete zlepšit díky komplexní analýze od Luigi’s Boxu.
Vyhledávání s vysokou mírou odchodu
Až v jedné třetině případů zákazník po neúspěšném vyhledávání web okamžitě opustí. Kolik z vašich vyhledávání skončí tak, že zákazníci z vašeho webu odejdou? Zjistěte více o stavu svého vyhledávání a optimalizujte veškeré problémy pomocí nástroje Luigi’s Box Analytics.
Ztracené příležitosti k uspokojení zákazníků a zlepšení výkonu
V průměru skončí 13,4 % vyhledávání bez výsledků. Co tyto problémy způsobuje? Většinou jde o to, že zákazníci nedostanou pro své vyhledávací dotazy žádné výsledky. Objevte další důvody, proč vyhledávání nepřináší žádné výsledky.
Trendy ve vyhledávání a produktech ke zvýšení vašich příjmů
Získejte přehled o svých klíčových vyhledávacích dotazech, nejčastějších problémech při vyhledávání a o tom, jak můžete zlepšit zkušenosti zákazníků s vyhledáváním. Zjistěte více o tom, jak můžete z vyhledávání díky naší komplexní analytice vytěžit maximum.
Hodnota vašeho košíku na základě výsledků vyhledávání a doporučování
Věděli jste, že personalizovaná vyhledávání a doporučení mohou zvýšit průměrnou hodnotu košíku až o 25 %? Zjistěte, jak můžete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky doporučením produktů souvisejících s těmi, které zákazníci již přidali do košíku nebo na základě jejich předchozích nákupů.
Analytika pro optimalizaci výsledků vyhledávání a zvýšení konverzí
Pokud chcete zvýšit konverze pomocí pokročilého vyhledávání a doporučování relevantních produktů, musíte nejprve zjistit jejich výkonnost. Služba Luigi’s Box Analytics nabízí několik potřebných a přehledných statistik, které vám pomohou identifikovat problematické záležitosti a následně je vyřešit.
Přiveďte své zákazníky blíže k produktům, které hledají. Získejte navigaci využívající umělou inteligenci s personalizovanými a relevantními výsledky přizpůsobenými vašim návštěvníkům.
- Zkušební verze na 30 dní zdarma
- Nástroje nezpomalují váš web
- Zrušení kdykoliv
Získejte kontrolu
Naučte se používat pokročilé nástroje Luigi’s Boxu a zvyšte své prodeje.
Pokročilé kategorie a filtry pro lepší využití vyhledávání
Filtry a kategorie jsou nezbytnou součástí e-shopů, zejména těch se širokou nabídkou produktů. Používání pokročilých kategorií a filtrů pomáhá zákazníkům zúžit nabídku produktů podle jejich potřeb, a přináší jim tak vynikající uživatelský zážitek.
Našeptávač, který pomáhá předcházet ztrátě zákazníků
Konverzní poměr návštěvníků, kteří použili funkci našeptávače, je ve všech segmentech více než dvojnásobný oproti zákazníkům, kteří tuto funkci nepoužívají. Našeptávač urychluje vyhledávání požadovaných produktů tím, že zobrazuje výsledky již od prvního stisku klávesy.
Doporučování produktů k zvýšení hodnoty objednávky
Luigi’s Box využívá umělou inteligenci k tomu, aby každému zákazníkovi zobrazoval personalizovaná doporučení produktů na základě jeho předchozího online chování a preferencí. Čím více návrhů produktů šitých na míru nabídnete, tím více vaši zákazníci nakoupí a tím více se zvýší vaše průměrná hodnota objednávky.
Posílené položky a termíny na podporu vašich obchodních cílů
Pomozte zvýšit prodej konkrétních produktů pomocí funkce Product Boosting. Posílené položky nebo výrazy vám umožňují upřednostnit konkrétní produkty, kategorie a značky ve výsledcích vyhledávání nebo skupinách produktů, které obsahují konkrétní posílený výraz a zobrazovat je ve výsledcích vyhledávání jako první.
Synonyma, díky kterým nebudete ztrácet zákazníky
Luigi’s Box využívá umělou inteligenci a strojové učení k vytvoření seznamu doporučených synonym a zároveň vám umožňuje vytvořit si vlastní seznam. Správa synonym zlepšuje vyhledávání tím, že zobrazuje relevantní produkty, které mají různé způsoby pojmenování, takže vaši zákazníci vždy najdou to, co hledají.
Přizpůsobení dotazu pro objednávání produktů a zvýšení výkonu
Upravení dotazu vám pomůže vybrat určité produkty na konkrétní pozici, která nahradí automatické výsledky, abyste mohli propagovat novou položku nebo zboží ve výprodeji, které nejlépe vyhovují vašim potřebám, a zvýšili tak prodeje.
Lemmatizace pro pochopení pravidel specifických pro daný jazyk a zvýšení relevance
Pomocí lemmatizace slov, detekce synonym, tolerance překlepů apod. pomáhá Luigi’s Box zákazníkům najít to, co hledají, a tím snížit riziko, že opustí váš web, aniž by nakoupili.
Prohlížeč katalogu, abyste viděli, jak vaše vyhledávání funguje
Pomocí katalogového prohlížeče uvidíte, jak vypadají výsledky u konkrétního výrazu, a můžete upravit vše, co si zákazník přeje, a přizpůsobit tak obsah jeho záměru, což vede k vyšším prodejům.
Zvyšte své příjmy
Zjistěte, jak znásobit své tržby pomocí sady nástrojů Luigi’s Box.
Průměrná hodnota objednávky
Zvyšte průměrné konverze díky produktům doporučeným na míru každému zákazníkovi. Čím personalizovanější budou vaše návrhy produktů, tím více zákazníků nakoupí. Nástroj Recommender nabízí návrhy produktů pro produkty již přidané do košíku, vyprodané a dokonce i nejoblíbenější produkty.
Konverzní poměr z vyhledávání
Urychlete růst svého podnikání a zvyšte konverze o více než 35 %. Jak? Pomozte svým zákazníkům snáze najít to, co hledají. Přizpůsobte svůj web jejich preferencím a upravte výsledky vyhledávání pomocí nástroje, který si poradí s překlepy a diakritikou.
Příjmy díky lepšímu vyhledávání a doporučování produktů
Poskytujte uživatelům výjimečnou zkušenost s vlastními doporučenými produkty na základě jejich preferencí a předchozích interakcí, a zvyšte tak své příjmy. Pomozte zákazníkům objevit více vašeho obsahu pomocí pokročilého vyhledávání.
Relevance vyhledávání
Splňte očekávání zákazníků, pokud jde o správnost jejich vyhledávacích dotazů a výsledků vyhledávání. Optimalizujte stránky s výsledky, abyste lépe porozuměli záměrům svých zákazníků a zvýšili relevanci vyhledávání.
Udržení vyhledávání
Čím lépe bude vyhledávání na vašich webových stránkách reagovat na záměry zákazníků, tím lepší bude jeho využití. Zvyšte úspěšnost vyhledávání a zlepšete zkušenosti zákazníků s vyhledáváním pomocí pokročilých funkcí vyhledávání a analytiky od Luigi’s Boxu.
Využití vyhledávání
Je o 70 % pravděpodobnější, že návštěvníci, kteří používají vyhledávání, nakoupí. Podpořte používání vyhledávání na svých webových stránkách pomocí pokročilé technologie. Proč je používání vyhledávání tak důležité? Pokud by ho zákazníci nepoužívali, bylo by obtížnější zjistit jejich nákupní záměry, a tím pro ně ideálně seřadit produkty.
Inspirujte se v našich článcích
Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů
Zajímají vás nejrůznější typy vyhledávacích algoritmů a to, jak fungují? Přečtěte si náš článek a o vyhledávacích algoritmech se dozvíte vše potřebné.
Více informací10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků
Pokud váš e-shop přichází o zákazníky kvůli stránkám bez nalezených výsledků, podívejte se, co můžete udělat, abyste to napravili.
Více informacíVše, co byste měli vědět o stránkách s výpisem produktů
Zvyšte své prodeje pomocí optimalizovaných stránek s výpisem produktů. Prozkoumejte osvědčené postupy a řešení umělé inteligence pro zvýšení konverzí v e-shopech.
Více informacíVáš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce
Už jste slyšeli o quick commerce? Podrobně se seznámíme s tím, co to vlastně je a jak se liší od e-commerce.
Více informacíSíla našeptávače při vyhledávání v e-shopu
Zpřesněte vyhledávání v e-shopu pomocí našeptávače, a zvyšte tak prodeje. Objevte osvědčené postupy pro zlepšení uživatelské zkušenosti.
Více informacíPerfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX
Využijte tyto osvědčené postupy pro návrh uživatelského rozhraní vyhledávacího panelu a zvyšte konverze svého e-shopu.
Více informacíPoužívání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících
Trh e-commerce je obrovský a plný konkurence. Pokud na něm chcete vyniknout, měli byste se zajímat o potřeby a přání svých zákazníků. Přečtěte si více o tom, jak své zákazníky poznat a zajistit jim tu nejlepší zákaznickou zkušenost díky užitečným informacím v našem článku.
Více informacíJak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků
Nepoužívat služby aplikací třetích stran je v dnešní době mnohdy nemožné. Přestože nám tyto aplikace mají pomáhat, mohou nám i škodit. Jaké nebezpečí se skrývá za používáním aplikací třetích stran?
Více informacíNejlepší konkurence vyhledávače Unbxd
Pokud hledáte konkurenci služby Unbxd, máme pro vás srovnání deseti nejlepších poskytovatelů na trhu. V tomto průvodci se dozvíte o těch nejlepších alternativách nástroje Unbxd.
Více informacíCo je řazení produktů a proč je pro podnikání v e-commerce důležité
Usnadněte svým zákazníkům vyhledávání na vašem webu pomocí funkce řazení produktů. Přečtěte si náš článek a přesvědčte se, co to může udělat s vašimi prodeji.
Více informacíTrendy ve vyhledávání v e-commerce
Záložka Trendings v nástroji Luigi's Box Analytics poskytuje cenné přehledy o nejvyhledávanějších frázích (Trending searches) a produktech/kategoriích (Trending items).
Více informacíNavigace na webu – jak ji zefektivnit a zpřehlednit
Jednoduchá a efektivní navigace na webu pomáhá uživatelům zjistit, jak procházet katalog produktů, najít článek na blogu nebo adresu prodejny.
Více informacíNejlepší konkurence nástroje Bloomreach
V nové éře zákaznických služeb musí značky vyvinout sofistikovaný způsob, jak splnit očekávání svých online zákazníků. Nakupující v online prostředí totiž vyžadují plynulé nakupování s rychlým vyhledáváním a objevováním produktů.
Více informací13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu
Zvyšování tržeb je prvním cílem každého e-shopu. Jakými způsoby je tedy můžete maximalizovat? Pravděpodobně jste již mnoho tipů a strategií slyšeli. Problém je, že se to však snadněji řekne, než udělá.
Více informacíJak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky
Užitečné vyhledávání na stránkách, které usnadní vyhledávání a zvýší šance na prodej, je důležité v každém dobrém e-shopu.
Více informacíCo je federativní vyhledávání a proč je důležité
Co je federativní vyhledávání a jak se liší od tradičních vyhledávačů? A co je důležitější – jak může zlepšit vaše webové stránky, a tím i uživatelskou zkušenost?
Více informacíVýzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět
Jak optimalizovat pro hlasové vyhledávání? Víme, že je stále populárnější, a proto jsme pro vás připravili seznam výzev pro jeho snadnější implementaci.
Více informacíVysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování
Pro úspěšný elektronický obchod jsou životně důležité výkonnostní metriky. Co je třeba měřit a jak? Více se dozvíte v našem blogu.
Více informacíNejlepší alternativy Google Analytics pro vaše podnikání
Hledáte alternativu Google Analytics pro analýzu v reálném čase? Jste na správném místě. Připravili jsme seznam nejlepších nástrojů pro vaše podnikání.
Více informacíJak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání
Zlepšete kvalitu svého produktového katalogu. Spravujte ho a optimalizujte bez jakýchkoliv potíží s tímto seznamem od Luigi's Boxu a zvyšte své tržby.
Více informacíJakou si pro své podnikání vybrat e-commerce platformu
Přemýšlíte, jakou si vyberete e-commerce platformu pro svou firmu? Už nemusíte. Přinášíme vám návod, jak si vybrat nejlépe.
Více informacíNejlepší alternativy Sinequa
Hledáte alternativu Sinequa? Porovnali jsme osm nejlepších poskytovatelů na trhu. Podívejte se na jejich přehled v našem průvodci.
Více informací13 e-commerce nástrojů na podporu prodeje
E-commerce nástroje jsou dnes pro všechny e-shopy samozřejmostí. Pečlivě jsme pro vás vybrali ty nejlepší na trhu.
Více informacíSoftware pro online prodej, který zvýší tržby vašeho e-shopu
Software pro online prodej neboli e-merchandising ukazuje relevantní produkty ve správný čas. Naučte se, jak ho využít, abyste zvýšili své příjmy.
Více informací15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte
Kdy jste naposledy kontrolovali výkonnost vyhledávání na svém webu? Přinášíme vám seznam 15 bodů, které vám pomohou zjistit, jak si vaše vyhledávání vede.
Více informacíNejlepší konkurenční řešení k službě Yext
Pokud hledáte konkurenční řešení k službě Yext, máme pro vás srovnání nejlepších poskytovatelů na trhu. V tomto průvodci se dozvíte o těch nejlepších alternativách.
Více informacíJak vybrat nejlepší vyhledávání pro svůj e-shop
Efektivní vyhledávání na webu je nejlepším přítelem všech nakupujících. Přečtěte si, jak vybrat takové řešení, které zvýší tržby vašeho e-shopu.
Více informacíZvyšte tržby e-shopu pomocí dynamického určování cen
Dynamická tvorba cen pomáhá majitelům e-shopů maximalizovat zisky a zvyšovat prodeje. Jak dynamické ceny fungují? Podívejme se na to.
Více informacíProč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání
Fasetové vyhledávání může výrazně zlepšit použitelnost vašich webových stránek a podpořit vaše podnikání. Zjistěte, jak ho využít ke zvýšení prodeje.
Více informacíNejlepší konkurence nástroje Elasticsearch
Pokud hledáte konkurenci nástroje Elasticsearch, podívejte se na srovnání nejlepších poskytovatelů na trhu. Vyberte si to nejlepší řešení pro svou firmu!
Více informacíZáklady UX pro e-shopy
Kvalitní design e-shopu vyžaduje víc než hezký vzhled. Připravili jsme pro vás několik tipů, jak na dobré UX.
Více informacíNa neoptimalizovaném vyhledávání tratí e-shopy desítky procent potenciálního obratu
Cíl každého e-shopu je jednoduchý – prodat zboží zákazníkovi. Problém ale nastává ve chvíli, kdy nakupující nenajde kýžený produkt.
Více informacíJak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?
Stránkování výsledků vyhledávání představuje rozdělení dlouhých seznamů položek na samostatné části. Jak stránkovat výsledky vyhledávání, aby to bylo pro vaše zákazníky co nejpohodlnější?
Více informacíVyhněte se chybám
Snižte pravděpodobnost nežádoucích scénářů a nespokojených zákazníků.
Irelevantní výsledky vyhledávání
Vyhněte se výsledkům vyhledávání, které nejsou relevantní pro vyhledávací dotazy zákazníků. Luigi’s Box využívá neustále se učící umělou inteligenci ke sledování záměru zákazníků a pochopení záměru dotazu, aby se zobrazily relevantní výsledky.
Vyhledávání s nulovým počtem kliknutí
Proč vyhledávání některých zákazníků končí nulovým počtem kliknutí? Jedním z hlavních důvodů může být, že v názvu produktu zobrazujete příliš mnoho informací. Vyhněte se takovému vyhledávání tím, že přizpůsobíte své webové stránky a navigaci.
Žádné výsledky vyhledávání
Vyhněte se vyhledávání bez výsledků pomocí pokročilého vyhledávání, které si poradí se synonymy a pravopisnými chybami a zobrazuje ve výsledcích relevantní produkty. Nabídněte alternativy k nedostupným produktům, takže i když je požadovaný produkt vyprodaný, zákazník si může vybrat z podobných produktů.
Odchody zákazníků z vyhledávání
Zákazníci, kteří nemohou najít požadované produkty, si je nemohou koupit a často opouštějí vaše stránky bez úmyslu se vrátit, a vy tak přicházíte o zákazníky a potenciální zisk. Vyhněte se tomuto katastrofickému scénáři pomocí Luigi’s Boxu a pomozte svému e-shopu ke spokojenějším zákazníkům a vyšším tržbám.
Index vztahů ve vyhledávání v e-commerce na portálu G2
Zjistěte, jaké faktory ovlivňují vztahy mezi produkty. V níže uvedeném grafu naleznete informace o použitelnosti, kvalitě podpory a doporučeních.
- Případy použití
- Případy použití
- Kvalita podpory
- Další faktory
-
Případy použití: 3.29
-
Případy použití: 1.43
-
Kvalita podpory: 3.34
-
Další faktory: 1.71
-
Případy použití: 3.43
-
Případy použití: 1.43
-
Kvalita podpory: 3.4
-
Další faktory: 1.25
-
Případy použití: 3.29
-
Případy použití: 1.36
-
Kvalita podpory: 3.27
-
Další faktory: 1.45
-
Případy použití: 3.22
-
Případy použití: 1.29
-
Kvalita podpory: 3.1
-
Další faktory: 1.67
-
Případy použití: 3.39
-
Případy použití: 1.41
-
Kvalita podpory: 3.47
-
Další faktory: 0.75