NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Případy použití

Luigi’s Box – unikátní řešení, pokročilé produkty, mnoho možností využití – to vše na jednom místě

Luigi's Box je snadno ovladatelný technologický nástroj se čtyřmi pokročilými produkty. Využívá umělou inteligenci k neustálému zlepšování vyhledávání, doporučování a výpisu produktů. Navíc nabízí i komplexní analýzu, která vám poskytne relevantní informace o jejich výkonu.

Každý z těchto produktů nabízí několik inteligentních funkcí s mnoha možnostmi využití. Luigi's Box je kompatibilní s jakoukoliv platformou pro elektronické obchodování.

Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem

Získejte cenné poznatky

Objevujte

Odhalte ve svém e-shopu místa, kde přicházíte o případné nákupy.

Vyhledávání s nízkým konverzním poměrem
Vyhledávání s nízkým konverzním poměrem

Zjistěte, kolik vašich vyhledávání končí s nízkými konverzemi a proč. Přečtěte si, jak je můžete zlepšit díky komplexní analýze od Luigi’s Boxu.

Vyhledávání s vysokou mírou odchodu
Vyhledávání s vysokou mírou odchodu

Až v jedné třetině případů zákazník po neúspěšném vyhledávání web okamžitě opustí. Kolik z vašich vyhledávání skončí tak, že zákazníci z vašeho webu odejdou? Zjistěte více o stavu svého vyhledávání a optimalizujte veškeré problémy pomocí nástroje Luigi’s Box Analytics.

Ztracené příležitosti k uspokojení zákazníků a zlepšení výkonu
Ztracené příležitosti k uspokojení zákazníků a zlepšení výkonu

V průměru skončí 13,4 % vyhledávání bez výsledků. Co tyto problémy způsobuje? Většinou jde o to, že zákazníci nedostanou pro své vyhledávací dotazy žádné výsledky. Objevte další důvody, proč vyhledávání nepřináší žádné výsledky.

Trendy ve vyhledávání a produktech ke zvýšení vašich příjmů
Trendy ve vyhledávání a produktech ke zvýšení vašich příjmů

Získejte přehled o svých klíčových vyhledávacích dotazech, nejčastějších problémech při vyhledávání a o tom, jak můžete zlepšit zkušenosti zákazníků s vyhledáváním. Zjistěte více o tom, jak můžete z vyhledávání díky naší komplexní analytice vytěžit maximum.

Hodnota vašeho košíku na základě výsledků vyhledávání a doporučování
Hodnota vašeho košíku na základě výsledků vyhledávání a doporučování

Věděli jste, že personalizovaná vyhledávání a doporučení mohou zvýšit průměrnou hodnotu košíku až o 25 %? Zjistěte, jak můžete zvýšit průměrnou hodnotu objednávky doporučením produktů souvisejících s těmi, které zákazníci již přidali do košíku nebo na základě jejich předchozích nákupů.

Analytika pro optimalizaci výsledků vyhledávání a zvýšení konverzí
Analytika pro optimalizaci výsledků vyhledávání a zvýšení konverzí

Pokud chcete zvýšit konverze pomocí pokročilého vyhledávání a doporučování relevantních produktů, musíte nejprve zjistit jejich výkonnost. Služba Luigi’s Box Analytics nabízí několik potřebných a přehledných statistik, které vám pomohou identifikovat problematické záležitosti a následně je vyřešit.

Přiveďte své zákazníky blíže k produktům, které hledají. Získejte navigaci využívající umělou inteligenci s personalizovanými a relevantními výsledky přizpůsobenými vašim návštěvníkům.

  • tick Zkušební verze na 30 dní zdarma
  • tick Nástroje nezpomalují váš web
  • tick Zrušení kdykoliv
Prezentace produktu
Vylepšete věci, na kterých záleží

Získejte kontrolu

Naučte se používat pokročilé nástroje Luigi’s Boxu a zvyšte své prodeje.

Pokročilé kategorie a filtry pro lepší využití vyhledávání
Pokročilé kategorie a filtry pro lepší využití vyhledávání

Filtry a kategorie jsou nezbytnou součástí e-shopů, zejména těch se širokou nabídkou produktů. Používání pokročilých kategorií a filtrů pomáhá zákazníkům zúžit nabídku produktů podle jejich potřeb, a přináší jim tak vynikající uživatelský zážitek.

Našeptávač, který pomáhá předcházet ztrátě zákazníků
Našeptávač, který pomáhá předcházet ztrátě zákazníků

Konverzní poměr návštěvníků, kteří použili funkci našeptávače, je ve všech segmentech více než dvojnásobný oproti zákazníkům, kteří tuto funkci nepoužívají. Našeptávač urychluje vyhledávání požadovaných produktů tím, že zobrazuje výsledky již od prvního stisku klávesy.

Doporučování produktů k zvýšení hodnoty objednávky
Doporučování produktů k zvýšení hodnoty objednávky

Luigi’s Box využívá umělou inteligenci k tomu, aby každému zákazníkovi zobrazoval personalizovaná doporučení produktů na základě jeho předchozího online chování a preferencí. Čím více návrhů produktů šitých na míru nabídnete, tím více vaši zákazníci nakoupí a tím více se zvýší vaše průměrná hodnota objednávky.

Posílené položky a termíny na podporu vašich obchodních cílů
Posílené položky a termíny na podporu vašich obchodních cílů

Pomozte zvýšit prodej konkrétních produktů pomocí funkce Product Boosting. Posílené položky nebo výrazy vám umožňují upřednostnit konkrétní produkty, kategorie a značky ve výsledcích vyhledávání nebo skupinách produktů, které obsahují konkrétní posílený výraz a zobrazovat je ve výsledcích vyhledávání jako první.

Synonyma, díky kterým nebudete ztrácet zákazníky
Synonyma, díky kterým nebudete ztrácet zákazníky

Luigi’s Box využívá umělou inteligenci a strojové učení k vytvoření seznamu doporučených synonym a zároveň vám umožňuje vytvořit si vlastní seznam. Správa synonym zlepšuje vyhledávání tím, že zobrazuje relevantní produkty, které mají různé způsoby pojmenování, takže vaši zákazníci vždy najdou to, co hledají.

Přizpůsobení dotazu pro objednávání produktů a zvýšení výkonu
Přizpůsobení dotazu pro objednávání produktů a zvýšení výkonu

Upravení dotazu vám pomůže vybrat určité produkty na konkrétní pozici, která nahradí automatické výsledky, abyste mohli propagovat novou položku nebo zboží ve výprodeji, které nejlépe vyhovují vašim potřebám, a zvýšili tak prodeje.

Lemmatizace pro pochopení pravidel specifických pro daný jazyk a zvýšení relevance
Lemmatizace pro pochopení pravidel specifických pro daný jazyk a zvýšení relevance

Pomocí lemmatizace slov, detekce synonym, tolerance překlepů apod. pomáhá Luigi’s Box zákazníkům najít to, co hledají, a tím snížit riziko, že opustí váš web, aniž by nakoupili.

Prohlížeč katalogu, abyste viděli, jak vaše vyhledávání funguje
Prohlížeč katalogu, abyste viděli, jak vaše vyhledávání funguje

Pomocí katalogového prohlížeče uvidíte, jak vypadají výsledky u konkrétního výrazu, a můžete upravit vše, co si zákazník přeje, a přizpůsobit tak obsah jeho záměru, což vede k vyšším prodejům.

Ohlasy zákazníků

Přečtěte si, jak jsme pomohli nespočtu firem po celém světě

Luigi’s Box je jedním z nejlepších řešení pro vyhledávání a objevování produktů z dobrého důvodu. Podívejte se na recenze našich klientů a zjistěte, jak jsme jim pomohli zlepšit jejich podnikání.

„Ukázalo se, že je to naprosto nenahraditelný nástroj!“

Extrémně snadno se používá a má robustní funkce, které posílí váš e-commerce projekt. Obzvlášť se mi líbí vyhledávání s umělou inteligencí a personalizovaná doporučení pro naše zákazníky. Ve skutečnosti se nám díky Luigi's...

Tomáš O.
Co-founder & CMO
Celá recenze na G2

„Velmi dobrý vyhledávač a nástroj na doporučování produktů.“

Dobrý vyhledávač a systém doporučování, který lze vyladit individuálním nastavením v pozadí. Je velmi užitečný, zejména pokud máte velmi rozsáhlou nabídku produktů.

Petr M.
Ověřený uživatel G2
Celá recenze na G2

„Skvělý produkt pro zákazníky. Velmi užitečný pro růst příjmů.“

Systém správy s mnoha funkcemi, přehledy a měsíční shrnutí v e-mailu, skvělá podpora (rychlá, dobrá doporučení, komunikace a další), stabilní.

Jozef F.
G2 verified user
Celá recenze na G2

Hodnota nákupního košíku se výrazně zvýšila

Recommender je užitečný a inspirativní nástroj, díky kterému mohou zákazníci objevovat produkty od společnosti Powerlogy. Jak to víme? Průměrná hodnota košíku s jeho používáním dramaticky roste.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Konverzní poměr se zvýšil o 600 %

Luigi’s Box používáme již od roku 2017. Kromě zvýšení konverzí z vyhledávání o 600 % nám přinesl i zrychlení obsluhy zákazníků v kamenných prodejnách.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Mimořádné úsilí ke zlepšení obchodních výsledků

Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box zlepšuje zákaznickou zkušenost

Nejvyšší přínos Luigi's Boxu je vidět ve zlepšení UX našeho webu. Čím rychleji zákazníci najdou, co hledali, a čím relevantnější výsledky dostanou, tím větší je šance, že nakoupí u vás.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Lepší konverzní poměr a spokojenější zákazníci

Luigi's Box je skvělý nástroj, který doplňuje naše vlastní analytická data. Jeho implementace napomohla nejen vyššímu konverznímu poměru našeho e-shopu, ale pomáhá nám udržet zákaznickou spokojenost na vysoké úrovni.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box nám otevřel oči

Luigi's Box nám otevřel oči a ukázal nám skrytý potenciál vyhledávání. Provozovatelé e-shopů často investují zejména do reklamy, ale nevěnují dostatečnou pozornost nákupnímu procesu. Luigi's Box nám ukázal, co můžeme získat, když se...

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Tým profesionálních specialistů

Luigi's Box nám dává záruku profesionality. Jelikož jsou to specialisté na vyhledávání, dokáží nás posunout k našim cílům mnohem rychleji.

Tomáš Bzirský
Performance Marketing Manager, Košík

Víc než 100.000 EUR ročně díky Luigi's Boxu

Vzhledem k naší velikosti nám Luigi's Box přináší víc než 100.000 EUR ročně prakticky bez práce. Při ceně, kterou za nástroj platíme, se nám investice vrací několikanásobně.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Zvyšte svůj výkon

Zvyšte své příjmy

Zjistěte, jak znásobit své tržby pomocí sady nástrojů Luigi’s Box.

Průměrná hodnota objednávky
Průměrná hodnota objednávky

Zvyšte průměrné konverze díky produktům doporučeným na míru každému zákazníkovi. Čím personalizovanější budou vaše návrhy produktů, tím více zákazníků nakoupí. Nástroj Recommender nabízí návrhy produktů pro produkty již přidané do košíku, vyprodané a dokonce i nejoblíbenější produkty.

Konverzní poměr z vyhledávání
Konverzní poměr z vyhledávání

Urychlete růst svého podnikání a zvyšte konverze o více než 35 %. Jak? Pomozte svým zákazníkům snáze najít to, co hledají. Přizpůsobte svůj web jejich preferencím a upravte výsledky vyhledávání pomocí nástroje, který si poradí s překlepy a diakritikou.

Příjmy díky lepšímu vyhledávání a doporučování produktů
Příjmy díky lepšímu vyhledávání a doporučování produktů

Poskytujte uživatelům výjimečnou zkušenost s vlastními doporučenými produkty na základě jejich preferencí a předchozích interakcí, a zvyšte tak své příjmy. Pomozte zákazníkům objevit více vašeho obsahu pomocí pokročilého vyhledávání.

Relevance vyhledávání
Relevance vyhledávání

Splňte očekávání zákazníků, pokud jde o správnost jejich vyhledávacích dotazů a výsledků vyhledávání. Optimalizujte stránky s výsledky, abyste lépe porozuměli záměrům svých zákazníků a zvýšili relevanci vyhledávání.

Udržení vyhledávání
Udržení vyhledávání

Čím lépe bude vyhledávání na vašich webových stránkách reagovat na záměry zákazníků, tím lepší bude jeho využití. Zvyšte úspěšnost vyhledávání a zlepšete zkušenosti zákazníků s vyhledáváním pomocí pokročilých funkcí vyhledávání a analytiky od Luigi’s Boxu.

Využití vyhledávání
Využití vyhledávání

Je o 70 % pravděpodobnější, že návštěvníci, kteří používají vyhledávání, nakoupí. Podpořte používání vyhledávání na svých webových stránkách pomocí pokročilé technologie. Proč je používání vyhledávání tak důležité? Pokud by ho zákazníci nepoužívali, bylo by obtížnější zjistit jejich nákupní záměry, a tím pro ně ideálně seřadit produkty.

Přečtěte si naše blogy

Inspirujte se v našich článcích

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Zajímají vás nejrůznější typy vyhledávacích algoritmů a to, jak fungují? Přečtěte si náš článek a o vyhledávacích algoritmech se dozvíte vše potřebné.

Více informací
10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků

10 tipů, jak se vyhnout stránkám bez nalezených výsledků

Pokud váš e-shop přichází o zákazníky kvůli stránkám bez nalezených výsledků, podívejte se, co můžete udělat, abyste to napravili.

Více informací
Vše, co byste měli vědět o stránkách s výpisem produktů

Vše, co byste měli vědět o stránkách s výpisem produktů

Zvyšte své prodeje pomocí optimalizovaných stránek s výpisem produktů. Prozkoumejte osvědčené postupy a řešení umělé inteligence pro zvýšení konverzí v e-shopech.

Více informací
Váš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce

Váš průvodce nakupováním online: Jak se vyznat v Q-Commerce

Už jste slyšeli o quick commerce? Podrobně se seznámíme s tím, co to vlastně je a jak se liší od e-commerce.

Více informací
Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Zpřesněte vyhledávání v e-shopu pomocí našeptávače, a zvyšte tak prodeje. Objevte osvědčené postupy pro zlepšení uživatelské zkušenosti.

Více informací
Perfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX

Perfektní design vyhledávacího pole: jak na UI/UX

Využijte tyto osvědčené postupy pro návrh uživatelského rozhraní vyhledávacího panelu a zvyšte konverze svého e-shopu.

Více informací
Používání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících

Používání analytiky: jak interpretovat údaje o zákaznících

Trh e-commerce je obrovský a plný konkurence. Pokud na něm chcete vyniknout, měli byste se zajímat o potřeby a přání svých zákazníků. Přečtěte si více o tom, jak své zákazníky poznat a zajistit jim tu nejlepší zákaznickou zkušenost díky užitečným informacím v našem článku.

Více informací
Jak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků

Jak e-commerce nástroje třetích stran ovlivňují bezpečnost dat mých zákazníků

Nepoužívat služby aplikací třetích stran je v dnešní době mnohdy nemožné. Přestože nám tyto aplikace mají pomáhat, mohou nám i škodit. Jaké nebezpečí se skrývá za používáním aplikací třetích stran?

Více informací
Nejlepší konkurence vyhledávače Unbxd

Nejlepší konkurence vyhledávače Unbxd

Pokud hledáte konkurenci služby Unbxd, máme pro vás srovnání deseti nejlepších poskytovatelů na trhu. V tomto průvodci se dozvíte o těch nejlepších alternativách nástroje Unbxd.

Více informací
Co je řazení produktů a proč je pro podnikání v e-commerce důležité

Co je řazení produktů a proč je pro podnikání v e-commerce důležité

Usnadněte svým zákazníkům vyhledávání na vašem webu pomocí funkce řazení produktů. Přečtěte si náš článek a přesvědčte se, co to může udělat s vašimi prodeji.

Více informací
Trendy ve vyhledávání v e-commerce

Trendy ve vyhledávání v e-commerce

Záložka Trendings v nástroji Luigi's Box Analytics poskytuje cenné přehledy o nejvyhledávanějších frázích (Trending searches) a produktech/kategoriích (Trending items).

Více informací
Navigace na webu – jak ji zefektivnit a zpřehlednit

Navigace na webu – jak ji zefektivnit a zpřehlednit

Jednoduchá a efektivní navigace na webu pomáhá uživatelům zjistit, jak procházet katalog produktů, najít článek na blogu nebo adresu prodejny.

Více informací
Nejlepší konkurence nástroje Bloomreach

Nejlepší konkurence nástroje Bloomreach

V nové éře zákaznických služeb musí značky vyvinout sofistikovaný způsob, jak splnit očekávání svých online zákazníků. Nakupující v online prostředí totiž vyžadují plynulé nakupování s rychlým vyhledáváním a objevováním produktů.

Více informací
13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu

13 způsobů, jak zvýšit příjmy vašeho e-shopu

Zvyšování tržeb je prvním cílem každého e-shopu. Jakými způsoby je tedy můžete maximalizovat? Pravděpodobně jste již mnoho tipů a strategií slyšeli. Problém je, že se to však snadněji řekne, než udělá.

Více informací
Jak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky

Jak vytvořit vyhledávač pro vaše webové stránky

Užitečné vyhledávání na stránkách, které usnadní vyhledávání a zvýší šance na prodej, je důležité v každém dobrém e-shopu.

Více informací
Co je federativní vyhledávání a proč je důležité

Co je federativní vyhledávání a proč je důležité

Co je federativní vyhledávání a jak se liší od tradičních vyhledávačů? A co je důležitější – jak může zlepšit vaše webové stránky, a tím i uživatelskou zkušenost?

Více informací
Výzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět

Výzvy v oblasti hlasového vyhledávání: Co je třeba umět

Jak optimalizovat pro hlasové vyhledávání? Víme, že je stále populárnější, a proto jsme pro vás připravili seznam výzev pro jeho snadnější implementaci.

Více informací
Vysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování

Vysvětlení metrik vyhledávání v elektronickém obchodování

Pro úspěšný elektronický obchod jsou životně důležité výkonnostní metriky. Co je třeba měřit a jak? Více se dozvíte v našem blogu.

Více informací
Nejlepší alternativy Google Analytics pro vaše podnikání

Nejlepší alternativy Google Analytics pro vaše podnikání

Hledáte alternativu Google Analytics pro analýzu v reálném čase? Jste na správném místě. Připravili jsme seznam nejlepších nástrojů pro vaše podnikání.

Více informací
Jak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání

Jak optimalizovat katalog produktů pro maximální efektivitu vyhledávání

Zlepšete kvalitu svého produktového katalogu. Spravujte ho a optimalizujte bez jakýchkoliv potíží s tímto seznamem od Luigi's Boxu a zvyšte své tržby.

Více informací
Jakou si pro své podnikání vybrat e-commerce platformu

Jakou si pro své podnikání vybrat e-commerce platformu

Přemýšlíte, jakou si vyberete e-commerce platformu pro svou firmu? Už nemusíte. Přinášíme vám návod, jak si vybrat nejlépe.

Více informací
Nejlepší alternativy Sinequa

Nejlepší alternativy Sinequa

Hledáte alternativu Sinequa? Porovnali jsme osm nejlepších poskytovatelů na trhu. Podívejte se na jejich přehled v našem průvodci.

Více informací
13 e-commerce nástrojů na podporu prodeje

13 e-commerce nástrojů na podporu prodeje

E-commerce nástroje jsou dnes pro všechny e-shopy samozřejmostí. Pečlivě jsme pro vás vybrali ty nejlepší na trhu.

Více informací
Software pro online prodej, který zvýší tržby vašeho e-shopu

Software pro online prodej, který zvýší tržby vašeho e-shopu

Software pro online prodej neboli e-merchandising ukazuje relevantní produkty ve správný čas. Naučte se, jak ho využít, abyste zvýšili své příjmy.

Více informací
15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

15 osvědčených postupů při vyhledávání v e-commerce, na které se zaměřte

Kdy jste naposledy kontrolovali výkonnost vyhledávání na svém webu? Přinášíme vám seznam 15 bodů, které vám pomohou zjistit, jak si vaše vyhledávání vede.

Více informací
Nejlepší konkurenční řešení k službě Yext

Nejlepší konkurenční řešení k službě Yext

Pokud hledáte konkurenční řešení k službě Yext, máme pro vás srovnání nejlepších poskytovatelů na trhu. V tomto průvodci se dozvíte o těch nejlepších alternativách.

Více informací
Jak vybrat nejlepší vyhledávání pro svůj e-shop

Jak vybrat nejlepší vyhledávání pro svůj e-shop

Efektivní vyhledávání na webu je nejlepším přítelem všech nakupujících. Přečtěte si, jak vybrat takové řešení, které zvýší tržby vašeho e-shopu.

Více informací
Zvyšte tržby e-shopu pomocí dynamického určování cen

Zvyšte tržby e-shopu pomocí dynamického určování cen

Dynamická tvorba cen pomáhá majitelům e-shopů maximalizovat zisky a zvyšovat prodeje. Jak dynamické ceny fungují? Podívejme se na to.

Více informací
Proč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání

Proč vaše webové stránky potřebují fasetové vyhledávání

Fasetové vyhledávání může výrazně zlepšit použitelnost vašich webových stránek a podpořit vaše podnikání. Zjistěte, jak ho využít ke zvýšení prodeje.

Více informací
Nejlepší konkurence nástroje Elasticsearch

Nejlepší konkurence nástroje Elasticsearch

Pokud hledáte konkurenci nástroje Elasticsearch, podívejte se na srovnání nejlepších poskytovatelů na trhu. Vyberte si to nejlepší řešení pro svou firmu!

Více informací
Základy UX pro e-shopy

Základy UX pro e-shopy

Kvalitní design e-shopu vyžaduje víc než hezký vzhled. Připravili jsme pro vás několik tipů, jak na dobré UX.

Více informací
Na neoptimalizovaném vyhledávání tratí e-shopy desítky procent potenciálního obratu

Na neoptimalizovaném vyhledávání tratí e-shopy desítky procent potenciálního obratu

Cíl každého e-shopu je jednoduchý – prodat zboží zákazníkovi. Problém ale nastává ve chvíli, kdy nakupující nenajde kýžený produkt.

Více informací
Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Stránkování výsledků vyhledávání představuje rozdělení dlouhých seznamů položek na samostatné části. Jak stránkovat výsledky vyhledávání, aby to bylo pro vaše zákazníky co nejpohodlnější?

Více informací
Vyhněte se špatnému servisu

Vyhněte se chybám

Snižte pravděpodobnost nežádoucích scénářů a nespokojených zákazníků.

Irelevantní výsledky vyhledávání
Irelevantní výsledky vyhledávání

Vyhněte se výsledkům vyhledávání, které nejsou relevantní pro vyhledávací dotazy zákazníků. Luigi’s Box využívá neustále se učící umělou inteligenci ke sledování záměru zákazníků a pochopení záměru dotazu, aby se zobrazily relevantní výsledky.

Vyhledávání s nulovým počtem kliknutí
Vyhledávání s nulovým počtem kliknutí

Proč vyhledávání některých zákazníků končí nulovým počtem kliknutí? Jedním z hlavních důvodů může být, že v názvu produktu zobrazujete příliš mnoho informací. Vyhněte se takovému vyhledávání tím, že přizpůsobíte své webové stránky a navigaci.

Žádné výsledky vyhledávání
Žádné výsledky vyhledávání

Vyhněte se vyhledávání bez výsledků pomocí pokročilého vyhledávání, které si poradí se synonymy a pravopisnými chybami a zobrazuje ve výsledcích relevantní produkty. Nabídněte alternativy k nedostupným produktům, takže i když je požadovaný produkt vyprodaný, zákazník si může vybrat z podobných produktů.

Odchody zákazníků z vyhledávání
Odchody zákazníků z vyhledávání

Zákazníci, kteří nemohou najít požadované produkty, si je nemohou koupit a často opouštějí vaše stránky bez úmyslu se vrátit, a vy tak přicházíte o zákazníky a potenciální zisk. Vyhněte se tomuto katastrofickému scénáři pomocí Luigi’s Boxu a pomozte svému e-shopu ke spokojenějším zákazníkům a vyšším tržbám.

Index vztahů

Index vztahů ve vyhledávání v e-commerce na portálu G2

Zjistěte, jaké faktory ovlivňují vztahy mezi produkty. V níže uvedeném grafu naleznete informace o použitelnosti, kvalitě podpory a doporučeních.

Společnost
  • Případy použití
  • Případy použití
  • Kvalita podpory
  • Další faktory
Skóre
Luigi’s Box
  • Případy použití: 3.29
  • Případy použití: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.34
  • Další faktory: 1.71
Případy použití: 3.29
Případy použití: 1.43
Kvalita podpory: 3.34
Další faktory: 1.71
Skóre:
9.77
Constructor
  • Případy použití: 3.43
  • Případy použití: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.4
  • Další faktory: 1.25
Případy použití: 3.43
Případy použití: 1.43
Kvalita podpory: 3.4
Další faktory: 1.25
Skóre:
9.51
Searchspring
  • Případy použití: 3.29
  • Případy použití: 1.36
  • Kvalita podpory: 3.27
  • Další faktory: 1.45
Případy použití: 3.29
Případy použití: 1.36
Kvalita podpory: 3.27
Další faktory: 1.45
Skóre:
9.37
Algolia
  • Případy použití: 3.22
  • Případy použití: 1.29
  • Kvalita podpory: 3.1
  • Další faktory: 1.67
Případy použití: 3.22
Případy použití: 1.29
Kvalita podpory: 3.1
Další faktory: 1.67
Skóre:
9.28
Syte
  • Případy použití: 3.39
  • Případy použití: 1.41
  • Kvalita podpory: 3.47
  • Další faktory: 0.75
Případy použití: 3.39
Případy použití: 1.41
Kvalita podpory: 3.47
Další faktory: 0.75
Skóre:
9.02