NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Řešení e-commerce intelligence

Inteligence

Jak byste mohli vědět, co vaši zákazníci chtějí, kdybyste neměli k dispozici inteligentní software, který shromažďuje podrobné informace? Zjistěte, jak vaši zákazníci vyhledávají požadovaný obsah, a využijte tato cenná data k dosažení svých obchodních cílů.

Poznejte své zákazníky, vylepšete nabídku a kampaně podle svých obchodních potřeb a dosáhněte požadovaných výsledků.

Analýza objevování produktů

Získejte lepší přehled o efektivitě vyhledávání

Zjistěte více o tom, jak se vaši zákazníci dostanou k produktům, které hledají, a jak objevují nové. Kde a proč zákazníci opouštějí vaše webové stránky bez nákupu nebo jakékoliv jiné konverze?

Využijte tyto údaje k optimalizaci nástrojů pro objevování produktů a pro budoucí zlepšování. Čím více toho víte, tím bude vaše vyhledávání lepší.

Personalizace

Personalizujte nákupní zážitek pomocí nástrojů založených na datech a umělé inteligenci

Náš analytický nástroj shromažďuje důležité údaje o kliknutích, vyhledávání a nákupech zákazníků během jejich návštěvy webových stránek.

Na základě těchto údajů může každému zákazníkovi poskytnout vlastní výsledky vyhledávání, doporučené produkty a stránky s výpisem produktů na míru.

Výsledky a poznatky

Dělejte lepší obchodní rozhodnutí na základě relevantních dat

Zjistěte, jak vaši zákazníci vyhledávají produkty nebo značky a jak se chovají, prostřednictvím efektivních analytických poznatků. Identifikujte nejdůležitější kontaktní body v jejich cestě a ztracené příležitosti, které by mohly zvýšit vaše příjmy, a využijte tato data k dosažení svých obchodních cílů.

O2 – případová studie

Konverzní poměr se u oblíbených produktů zvýšil o 320 %.

arrow top right

136%

vyšší konverzní poměr díky funkci FixIt

320%

vyšší konverzní poměr u populárních produktů

Offline A/B testování

Proveďte A/B testy všech nástrojů, než je spustíte

Nástroj Luigi’s Box Analytics vám umožňuje otestovat vaši platformu v offline režimu.

Vytvořte dvě verze jednoho řešení, nasaďte je v různých situacích, shromážděte data a porovnejte, která verze přinese lepší výsledky a bude vám lépe vyhovovat.

Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem

Integrace s Luigi's Boxem vám přináší vyhledávací, doporučovací a analytické funkce, které vám mohou pomoci zvýšit vaše konverze.
Analytika

Poznejte nástroj Luigi's Box Analytics

Objevte funkce nástroje Luigi's Box Analytics a zjistěte, jak mohou být pro vaše online podnikání přínosné.

Získejte jasný přehled o procesu objevování produktů

Mějte vždy nejčerstvější informace o svém vyhledávání. Zjistěte, kolik návštěvníků vyhledávání používá, kolik konverzí přináší, které naopak žádné výsledky nepřináší nebo kde zákazníci opouštějí váš e-shop bez nákupu.

Zkontrolujte efektivitu vyhledávacích dotazů

Sledujte výkonnost vyhledávacích dotazů na svých webových stránkách. Náš analytický nástroj vám ukáže nejlepší vyhledávací dotazy s vysokým CTR a ty neefektivní, které je třeba opravit.

Identifikujte nulové výsledky vyhledávání a nerelevantní obsah

Zjistěte, zda vyhledávací dotazy odpovídají správným produktům a zda některé vyhledávací dotazy nevedou na stránky bez výsledků. Tyto problémy pak vyřešte, abyste zbytečně nepřicházeli o peníze.

Optimalizujte pozice produktů

Podívejte se, na jakých pozicích ve výsledcích vyhledávání se zobrazují konkrétní produkty a jak jsou efektivní. Jejich účinnost můžete zvýšit právě změnou pořadí produktů ve výsledcích.

Získejte návrhy synonym

Získejte lepší výsledky pomocí synonym. Nástroj Luigi’s Box Analytics automaticky poskytuje návrhy synonym pro vyhledávací dotazy a vy díky nim můžete zlepšit vyhledávání produktů.

Čtyři jednoduché kroky

Jak to funguje? Je to velmi snadné.

Integrace se skládá ze čtyř jednoduchých kroků a nevyžaduje zapojení vašeho IT týmu.

1. Vytvořte si účet

Stačí vám pár minut, základní data a účet si můžete vytvořit zdarma.

2. Vložte na web skript

Vložte jeden řádek kódu do hlavičky svého e-shopu nebo použijte Google Tag Manager.

3. Začněte se zlepšovat

Po spuštění analytiky začnete objevovat další možnosti, jak dosáhnout lepších výsledků.

4. Objevujte další možnosti

Rozhodněte se, zda chcete využít potenciál svého e-shopu pomocí dalších služeb.

* Bez platební karty
Řešení Luigi's Box

Prozkoumejte všechny funkce Luigi's Boxu

Zjistěte vše o funkcích Luigi's Boxu a prozkoumejte všechny možné případy použití.

Objevování produktů

Jednoduše ukazujte svým zákazníkům relevantní produkty a povzbuzujte je k objevování nových.

Zjistěte více o objevování produktů

Merchandising

Propagujte produkty v souladu se svými obchodními cíli tak, že je ukážete ve správný čas na správném místě ve svém e-shopu.

Prozkoumejte merchandising

Personalizace

Dejte svým zákazníkům najevo, že jim rozumíte, zlepšete uživatelskou zkušenost s vaším e-shopem a zvyšte prodeje.

Prozkoumejte personalizaci
Časté otázky

Časté otázky

Pokud máte jakékoliv dotazy, které nejsou zodpovězeny v Častých otázkách, neváhejte nás kontaktovat.

Co je informační software pro e-commerce?

Informační software pro e-commerce je typ softwaru, který pomáhá firmám shromažďovat, analyzovat a využívat data, aby mohly činit informovaná rozhodnutí. Tento software obvykle využívá umělou inteligenci, ML a další pokročilé algoritmy k analýze dat z různých zdrojů, jako jsou údaje o prodeji, chování zákazníků a údaje o trhu.

Hlavním cílem informačního softwaru pro e-commerce je poskytnout podnikům přehled v reálném čase a umožnit jim optimalizovat jejich strategie a zvýšit příjmy. Nejběžnější typy informačního softwaru v e-commerce jsou např:

  • Software pro analýzu konkurenceschopnosti, který monitoruje aktivity konkurence a pomáhá firmám držet krok.
  • Software pro analýzu zákazníků, který analyzuje údaje o zákaznících, jako je nákupní chování, preference a demografické údaje, a pomáhá personalizovat a zlepšit zapojení.
  • Business intelligence, který analyzuje data z různých zdrojů a pomáhá při rozhodování o cenách, marketingu apod.
  • Software pro analýzu digitálního marketingu, který analyzuje výkonnost kampaní a pomáhá je optimalizovat.

Jak může e-commerce analytika zlepšit výkonnost mého obchodu?

E-commerce analytika přináší vašemu podnikání několik výhod, jako například:

  • Pomůže vám identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit – produkty, stránky nebo způsoby platby.
  • Pomůže vám poznat vaše zákazníky, zlepšit nabídku a zákaznickou zkušenost.
  • Pomůže vám optimalizovat vaše kampaně
  • Pomůže vám sledovat konkurenci a zůstat v obraze

Je při používaní ostatních nástrojů v Luigi's Boxu důležité používat také analytický nástroj?

Ano. Kvalitní sbírání dat o chování zákazníků je pro všechny nástroje Luigi’s Boxu klíčové. Shromážděné údaje se zobrazí na ovládacím panelu, zpracují a použijí je modely řazení v Luigi’s Boxu.