Co vlastně searchandising znamená?
Searchandising je spojení slov search a merchandising.
Vzpomeňte si na svou poslední návštěvu běžného kamenného obchodu. Pravděpodobně jste v regálech obchodu viděli vyvěšené poutače, výlohy se speciálními slevami a poutavé aranžmá výrobků. Všechny tyto atraktivní designy jsou strategií, která má upoutat pozornost zákazníků při vstupu do obchodu, a zvýšit tak šanci na konverzi.
Searchandising je e-commerce napodobeninou této letité praxe v tradičních obchodech. Jednoduše řečeno umožňuje searchandising pochlubit se zbožím v e-shopu prostřednictvím funkce vyhledávání, a to tím nejvýnosnějším způsobem.
Čtyři způsoby, jak může searchandising pomoci výkonnosti vašeho e-shopu
Pomáhejte svým zákazníkům objevovat nové produkty
Vaši zákazníci často musí teprve zjistit, co vlastně chtějí. Mnozí by od svého vyhledávacího dotazu upustili, kdyby znali lepší nabídku. A pokud by byli s vaším návrhem při vyhledávání spokojeni, byli by vám vděční, nakoupili by a pravděpodobně by se vrátili.
Searchandising vám pomůže informovat zákazníky o nových zajímavých produktech, zkvalitnit jejich nákupní cestu a zajistit jejich spokojenost.
Zvyšte průměrnou hodnotu nákupního košíku
Pohodlí online nakupování zvyšuje míru odchodu – protože návštěvníci mají k dispozici velkou většinu alternativ, je snadné kliknout jinam po několika neuspokojivých hledáních.
Díky zajímavým nabídkám a bezproblémové navigaci snižuje searchandising pokušení uživatelů odejít z vašich stránek a zvyšuje tendenci kupujících přidávat do nákupních košíků další položky.
Zvyšte prodeje ve svém e-shopu
Na základě obchodních cílů, chování uživatelů a skladové dostupnosti můžete upravit stránky s vyhledáváním tak, aby propagovaly konkrétní produkty, ovlivňovaly rozhodování kupujících a zvyšovaly míru konverze.
Merchandising při vyhledávání zlepšuje zážitek z vyhledávání ve vašich obchodech a činí produkty atraktivnějšími a zajímavějšími pro návštěvníky. Čím více uživatelů váš produkt při vyhledávání zaujme, tím větší bude mít pokušení prozkoumat další možnosti. To samozřejmě může znamenat vyšší prodeje.
Přiměje návštěvníky, aby se vraceli
Vždy mějte na paměti, že o pozornost vašich zákazníků bojuje mnoho konkurentů. Chcete tedy udělat dobrý dojem hned při první návštěvě.
Luigi’s Box se může pochlubit působivými funkcemi, jako je automatické navrhování, doporučování produktů, obrázky ve formě bannerů a žádné stránky bez výsledků. Tyto funkce zaručují návštěvníkům vašeho obchodu individuální zážitek z nakupování a zvyšují pravděpodobnost, že přijdou znovu.
Nezapomeňte, že více než 30 % návštěvníků vašeho e-shopu dává přednost vyhledávacímu poli – další důvod, proč využít strategii searchandisingu.
Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem
Jak searchandising funguje?
Searchandising umožňuje upřednostnit konkrétní obchodní potřeby před běžnými pravidly pro vyhledávání ve vyhledávači e-shopu.
Tento výkonný nástroj vám umožní nastavit si obchodní cíle a záměry tak, že budete prostřednictvím funkce vyhledávání propagovat určité produkty na úkor jiných.
Aby vám toto řešení pro vyhledávání pomohlo poskytovat dokonalejší výsledky, informuje o nejvýkonnějších a nejméně výkonných produktech. Tyto údaje pomáhají majitelům a product managerům rozšiřovat vyhledávané výrazy a propagovat návštěvníkům ty nejzajímavější produkty.
Jak searchandising dosahuje svých výsledků?
Pomáháme zákazníkům objevovat ty pravé produkty
Hlavním cílem searchandisingu je pomoci e-shopům zlepšit cestu zákazníků k objevování produktů a zvyšovat tržby:
- Synonyma
Někteří online nakupující používají jiné vyhledávací výrazy než registrované údaje ve vašem katalogu produktů. Mohou například použít slang, některá slova špatně napsat nebo použijí synonyma.
Searchandising porovnává klíčová slova zadaná do vyhledávacího pole s alternativními hledanými výrazy a zobrazuje související produkty – namísto stránky bez výsledků.
- Doporučení synonym
Umělá inteligence Luigi’s Boxu shromažďuje běžně související hledané výrazy a pomáhá vám sestavit seznam synonym.
Předpokládejme, že uživatel zadá do vyhledávače ‚triko‘, ale nedostane užitečné výsledky, a pak ho upraví na ‚tričko‘. Funkce doporučení synonym navrhne tato podobná klíčová slova, která vám pomohou vytvořit seznam synonym.
- Vlastní klíčová slova
Vlastní seznamy klíčových slov mohou být účinné během svátků, sezónních událostí a různých slavnostních událostí.
Pro zákazníky nakupující o letních prázdninách můžete vytvořit seznam produktů na míru obsahující opalovací krémy, klobouky, plavky nebo sluneční brýle. Produkty jako hrnky, trička a dárkové koše s vánoční tematikou jsou atraktivní nabídkou během vánočního období.
- Stop slova
Místo toho, aby se vám po zadání slova „čokoláda“ zobrazily nápoje s čokoládovou příchutí, filtrují se výsledky vyhledávání na tabulky čokolády a zobrazí se relevantní výsledky.
Nástroj pro stop slova omezuje výsledky vyhledávání návštěvníků na přesné položky namísto náhodných souvisejících klíčových slov.
Posílení produktu
Můžete posílit určité produkty ve výsledcích vyhledávání na webu e-shopu nebo přizpůsobit jejich zobrazení pro vybrané klíčové slovo. Můžete tak uspokojit požadavky zákazníků relevantními produkty, o jejichž existenci neměli ani tušení.
Zvýšení počtu produktů je vhodné pro nové produkty, inovované verze produktů nebo sezónní položky, o kterých pravděpodobně nikdy nepřemýšleli.
Propagační bannery
Máte konkrétní produkty, které chcete v určitém ročním období propagovat?
Akční nabídku můžete propagovat tak, že vybrané produkty zobrazíte na domovské stránce svého obchodu v blízkosti vyhledávacího řádku. Tato strategie upozorní kupující na produkt, který chcete, aby si prohlédli.
Návrhy našeptávače
Tento nástroj poskytuje automaticky generované návrhy produktů, zatímco zákazníci zadávají názvy produktů do vyhledávacího pole. Můžete tak ovlivnit, jaké produkty, značky nebo kategorie se zákazníkům při vyhledávání zobrazí.
Doporučování produktů, které návštěvníci považují za zajímavé, může pomoci zvýšit konverzi některých nabídek.
Řazení produktů
Prohlížení velkého množství produktů ve vašem obchodě může zákazníky e-shopu zahltit.
Sledujte, jak návštěvníci s vaším e-shopem interagují, a využijte tyto informace k rozhodnutí, které produkty zařadit ve výsledcích vyhledávání výše.
Pro orientaci vyhledávačů můžete nahoru řadit produkty s nejvyšším počtem kliknutí a zobrazení nebo ty, které si přejete rychle vyprodat.
Personalizované výsledky
Postarejte se o každého návštěvníka pomocí možnosti personalizace. Luigi’s Box dokáže vyhodnotit chování návštěvníků, aby zjistil, co každý zákazník hledá, a propagovat související produkty ve výsledcích vyhledávání.
Takové personalizované prostředí může přeměnit přibližně 60 % návštěvníků na stálé zákazníky.
Optimalizované stránky bez výsledků
Nedostupnost produktu je často opomíjenou příležitostí k propagaci jiných produktů a následnému zlepšení zákaznické zkušenosti.
Namísto toho, aby zákazníci odešli ke konkurenci, vám naše technologie pomůže přeměnit stránku s nedostupnými produkty na seznam doporučených alternativních produktů.
Kolik mě bude searchandising stát?
Searchandizing je jedním z komplexních řešení pro e-commerce v rámci nástroje Luigi’s Box Search. Tuto funkci a všechny další nástroje pro zvýšení výkonu e-shopu v boxu můžete využívat bez dodatečných nákladů.
Stačí si předplatit službu Luigi’s Box Search a můžete zažít kouzlo searchandisingu.
Jak mohu integrovat searchandising do svého e-shopu?
Integrace nástroje Luigi’s Box Search do vašeho e-shopu probíhá v několika jednoduchých krocích.
Po vyplnění krátkého formuláře přidáte skript do záhlaví svých webových stránek a odešlete produktové feedy našemu odborníkovi.
Je to jednoduché. Nepotřebujete žádné IT znalosti ani tým expertů.
Stále jste skeptičtí ohledně toho, jak může searchandising zlepšit vaše elektronické podnikání?
Zúčastněte se předváděcího hovoru s jedním z našich odborníků a začněte objevovat nové možnosti.
Prezentace produktuProhlédněte si naše nástroje pro objevování produktů ve vašem e-shopu
Luigi’s Box nabízí skvělý výběr produktů, které vašim zákazníkům poskytnou luxusní zážitek z objevování produktů. Pro vás to pak znamená vyšší zisky z vašeho online podnikání.
Zde jsou další vysoce ceněná řešení pro vyhledávání v e-shopech s Luigi’s Boxem:
Prezentace produktuZjistěte, jak můžeme vylepšit váš e-shop
Zkušební verze na 14 dní zdarma
Zrušení kdykoliv
Bez platební karty
Časté otázky
Co je searchandising?
Searchandising vám nabízí obrovskou příležitost, jak prostřednictvím vyhledávacího nástroje co nejvýhodněji prezentovat své produkty. Searchandising vám pomůže přizpůsobit výsledky vyhledávání tak, abyste zvyšovali své příjmy.
Je searchandising tak důležitý, jak tvrdí většina majitelů e-shopů?
Searchandising může vašemu e-shopu pomoci různými způsoby. Může například pomoci zákazníkům objevit nové produkty, zvýšit průměrnou hodnotu nákupního košíku, zvýšit retenci zákazníků nebo zvýšit prodej.
Mohu si balíček se searchandisingem dovolit, i když provozuju jen menší e-shop?
Searchandising je součástí balíčku Luigi’s Box Search. Jednoduše si předplaťte nástroj Luigi’s Box Search a využívejte všechny jeho funkce, včetně merchandisingu během vyhledávání.
Jak mohu nástroj Luigi's Box Search implementovat do svého e-shopu?
Řešení pro vyhledávání od Luigi’s Boxu lze integrovat do vašeho e-shopu ve čtyřech jednoduchých krocích: zaregistrujte si účet, vložte skript do svého e-shopu, a můžete hledat nové způsoby, jak ho vylepšovat, a neustále odhalovat jeho další potenciál.