Kolik zákazníků používá vyhledávání? Dozvíte se v našem e-booku!

Searchandising

Searchandising: zlatý důl pro e-commerce firmy

S rozmachem e-commerce investují online firmy obrovskou část kapitálu do návštěvnosti, návštěvnosti a ještě jednou návštěvnosti. Tato těžce získaná návštěvnost však může z vašich webových stránek snadno odejít ke konkurenci kvůli neuspokojivému zážitku z vyhledávání.

Chcete-li zajistit správnou zkušenost s vyhledáváním, je třeba zvážit nástroj searchandising, který je poháněn umělou inteligencí.

Co vlastně searchandising znamená?

Searchandising je spojení slov search a merchandising.

Vzpomeňte si na svou poslední návštěvu běžného kamenného obchodu. Pravděpodobně jste v regálech obchodu viděli vyvěšené poutače, výlohy se speciálními slevami a poutavé aranžmá výrobků. Všechny tyto atraktivní designy jsou strategií, která má upoutat pozornost zákazníků při vstupu do obchodu, a zvýšit tak šanci na konverzi.

Searchandising je e-commerce napodobeninou této letité praxe v tradičních obchodech. Jednoduše řečeno umožňuje searchandising pochlubit se zbožím v e-shopu prostřednictvím funkce vyhledávání, a to tím nejvýnosnějším způsobem.

Čtyři způsoby, jak může searchandising pomoci výkonnosti vašeho e-shopu

Zde je několik věcí, které může searchandising přinést vašemu e-shopu:

Pomáhejte svým zákazníkům objevovat nové produkty
Pomáhejte svým zákazníkům objevovat nové produkty

Vaši zákazníci často musí teprve zjistit, co vlastně chtějí. Mnozí by od svého vyhledávacího dotazu upustili, kdyby znali lepší nabídku. A pokud by byli s vaším návrhem při vyhledávání spokojeni, byli by vám vděční, nakoupili by a pravděpodobně by se vrátili.

Searchandising vám pomůže informovat zákazníky o nových zajímavých produktech, zkvalitnit jejich nákupní cestu a zajistit jejich spokojenost.

Zvyšte průměrnou hodnotu nákupního košíku
Zvyšte průměrnou hodnotu nákupního košíku

Pohodlí online nakupování zvyšuje míru odchodu – protože návštěvníci mají k dispozici velkou většinu alternativ, je snadné kliknout jinam po několika neuspokojivých hledáních.

Díky zajímavým nabídkám a bezproblémové navigaci snižuje searchandising pokušení uživatelů odejít z vašich stránek a zvyšuje tendenci kupujících přidávat do nákupních košíků další položky.

Zvyšte prodeje ve svém e-shopu
Zvyšte prodeje ve svém e-shopu

Na základě obchodních cílů, chování uživatelů a skladové dostupnosti můžete upravit stránky s vyhledáváním tak, aby propagovaly konkrétní produkty, ovlivňovaly rozhodování kupujících a zvyšovaly míru konverze.

Merchandising při vyhledávání zlepšuje zážitek z vyhledávání ve vašich obchodech a činí produkty atraktivnějšími a zajímavějšími pro návštěvníky. Čím více uživatelů váš produkt při vyhledávání zaujme, tím větší bude mít pokušení prozkoumat další možnosti. To samozřejmě může znamenat vyšší prodeje.

Přiměje návštěvníky, aby se vraceli
Přiměje návštěvníky, aby se vraceli

Vždy mějte na paměti, že o pozornost vašich zákazníků bojuje mnoho konkurentů. Chcete tedy udělat dobrý dojem hned při první návštěvě.

Luigi’s Box se může pochlubit působivými funkcemi, jako je automatické navrhování, doporučování produktů, obrázky ve formě bannerů a žádné stránky bez výsledků. Tyto funkce zaručují návštěvníkům vašeho obchodu individuální zážitek z nakupování a zvyšují pravděpodobnost, že přijdou znovu.

Nezapomeňte, že více než 30 % návštěvníků vašeho e-shopu dává přednost vyhledávacímu poli – další důvod, proč využít strategii searchandisingu.

Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem

Jak searchandising funguje?

Searchandising umožňuje upřednostnit konkrétní obchodní potřeby před běžnými pravidly pro vyhledávání ve vyhledávači e-shopu.

Tento výkonný nástroj vám umožní nastavit si obchodní cíle a záměry tak, že budete prostřednictvím funkce vyhledávání propagovat určité produkty na úkor jiných.

Aby vám toto řešení pro vyhledávání pomohlo poskytovat dokonalejší výsledky, informuje o nejvýkonnějších a nejméně výkonných produktech. Tyto údaje pomáhají majitelům a product managerům rozšiřovat vyhledávané výrazy a propagovat návštěvníkům ty nejzajímavější produkty.

Jak searchandising dosahuje svých výsledků?

Efektivita searchandisingu je založena na některých klíčových funkcích vyhledávání:

Pomáháme zákazníkům objevovat ty pravé produkty

Hlavním cílem searchandisingu je pomoci e-shopům zlepšit cestu zákazníků k objevování produktů a zvyšovat tržby:

- Synonyma

Někteří online nakupující používají jiné vyhledávací výrazy než registrované údaje ve vašem katalogu produktů. Mohou například použít slang, některá slova špatně napsat nebo použijí synonyma.

Searchandising porovnává klíčová slova zadaná do vyhledávacího pole s alternativními hledanými výrazy a zobrazuje související produkty – namísto stránky bez výsledků.

- Doporučení synonym

Umělá inteligence Luigi’s Boxu shromažďuje běžně související hledané výrazy a pomáhá vám sestavit seznam synonym.

Předpokládejme, že uživatel zadá do vyhledávače ‚triko‘, ale nedostane užitečné výsledky, a pak ho upraví na ‚tričko‘. Funkce doporučení synonym navrhne tato podobná klíčová slova, která vám pomohou vytvořit seznam synonym.

- Vlastní klíčová slova

Vlastní seznamy klíčových slov mohou být účinné během svátků, sezónních událostí a různých slavnostních událostí.

Pro zákazníky nakupující o letních prázdninách můžete vytvořit seznam produktů na míru obsahující opalovací krémy, klobouky, plavky nebo sluneční brýle. Produkty jako hrnky, trička a dárkové koše s vánoční tematikou jsou atraktivní nabídkou během vánočního období.

- Stop slova

Místo toho, aby se vám po zadání slova „čokoláda“ zobrazily nápoje s čokoládovou příchutí, filtrují se výsledky vyhledávání na tabulky čokolády a zobrazí se relevantní výsledky.

Nástroj pro stop slova omezuje výsledky vyhledávání návštěvníků na přesné položky namísto náhodných souvisejících klíčových slov.

Posílení produktu

Můžete posílit určité produkty ve výsledcích vyhledávání na webu e-shopu nebo přizpůsobit jejich zobrazení pro vybrané klíčové slovo. Můžete tak uspokojit požadavky zákazníků relevantními produkty, o jejichž existenci neměli ani tušení.

Zvýšení počtu produktů je vhodné pro nové produkty, inovované verze produktů nebo sezónní položky, o kterých pravděpodobně nikdy nepřemýšleli.

Propagační bannery

Máte konkrétní produkty, které chcete v určitém ročním období propagovat?

Akční nabídku můžete propagovat tak, že vybrané produkty zobrazíte na domovské stránce svého obchodu v blízkosti vyhledávacího řádku. Tato strategie upozorní kupující na produkt, který chcete, aby si prohlédli.

Návrhy našeptávače

Tento nástroj poskytuje automaticky generované návrhy produktů, zatímco zákazníci zadávají názvy produktů do vyhledávacího pole. Můžete tak ovlivnit, jaké produkty, značky nebo kategorie se zákazníkům při vyhledávání zobrazí.

Doporučování produktů, které návštěvníci považují za zajímavé, může pomoci zvýšit konverzi některých nabídek.

Řazení produktů

Prohlížení velkého množství produktů ve vašem obchodě může zákazníky e-shopu zahltit.

Sledujte, jak návštěvníci s vaším e-shopem interagují, a využijte tyto informace k rozhodnutí, které produkty zařadit ve výsledcích vyhledávání výše.

Pro orientaci vyhledávačů můžete nahoru řadit produkty s nejvyšším počtem kliknutí a zobrazení nebo ty, které si přejete rychle vyprodat.

Personalizované výsledky

Postarejte se o každého návštěvníka pomocí možnosti personalizace. Luigi’s Box dokáže vyhodnotit chování návštěvníků, aby zjistil, co každý zákazník hledá, a propagovat související produkty ve výsledcích vyhledávání.

Takové personalizované prostředí může přeměnit přibližně 60 % návštěvníků na stálé zákazníky.

Optimalizované stránky bez výsledků

Nedostupnost produktu je často opomíjenou příležitostí k propagaci jiných produktů a následnému zlepšení zákaznické zkušenosti.

Namísto toho, aby zákazníci odešli ke konkurenci, vám naše technologie pomůže přeměnit stránku s nedostupnými produkty na seznam doporučených alternativních produktů.

Ohlasy zákazníků

Přečtěte si, jak jsme pomohli nespočtu firem po celém světě

Luigi’s Box je jedním z nejlepších řešení pro vyhledávání a objevování produktů z dobrého důvodu. Podívejte se na recenze našich klientů a zjistěte, jak jsme jim pomohli zlepšit jejich podnikání.

„Ukázalo se, že je to naprosto nenahraditelný nástroj!“

Extrémně snadno se používá a má robustní funkce, které posílí váš e-commerce projekt. Obzvlášť se mi líbí vyhledávání s umělou inteligencí a personalizovaná doporučení pro naše zákazníky. Ve skutečnosti se nám díky Luigi's...

Tomáš O.
Co-founder & CMO
Celá recenze na G2

„Velmi dobrý vyhledávač a nástroj na doporučování produktů.“

Dobrý vyhledávač a systém doporučování, který lze vyladit individuálním nastavením v pozadí. Je velmi užitečný, zejména pokud máte velmi rozsáhlou nabídku produktů.

Petr M.
Ověřený uživatel G2
Celá recenze na G2

„Skvělý produkt pro zákazníky. Velmi užitečný pro růst příjmů.“

Systém správy s mnoha funkcemi, přehledy a měsíční shrnutí v e-mailu, skvělá podpora (rychlá, dobrá doporučení, komunikace a další), stabilní.

Jozef F.
G2 verified user
Celá recenze na G2

Hodnota nákupního košíku se výrazně zvýšila

Recommender je užitečný a inspirativní nástroj, díky kterému mohou zákazníci objevovat produkty od společnosti Powerlogy. Jak to víme? Průměrná hodnota košíku s jeho používáním dramaticky roste.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Konverzní poměr se zvýšil o 600 %

Luigi’s Box používáme již od roku 2017. Kromě zvýšení konverzí z vyhledávání o 600 % nám přinesl i zrychlení obsluhy zákazníků v kamenných prodejnách.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Mimořádné úsilí ke zlepšení obchodních výsledků

Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.

Piotr Maciazka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box zlepšuje zákaznickou zkušenost

Nejvyšší přínos Luigi's Boxu je vidět ve zlepšení UX našeho webu. Čím rychleji zákazníci najdou, co hledali, a čím relevantnější výsledky dostanou, tím větší je šance, že nakoupí u vás.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Lepší konverzní poměr a spokojenější zákazníci

Luigi's Box je skvělý nástroj, který doplňuje naše vlastní analytická data. Jeho implementace napomohla nejen vyššímu konverznímu poměru našeho e-shopu, ale pomáhá nám udržet zákaznickou spokojenost na vysoké úrovni.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box nám otevřel oči

Luigi's Box nám otevřel oči a ukázal nám skrytý potenciál vyhledávání. Provozovatelé e-shopů často investují zejména do reklamy, ale nevěnují dostatečnou pozornost nákupnímu procesu. Luigi's Box nám ukázal, co můžeme získat, když se...

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Tým profesionálních specialistů

Luigi's Box nám dává záruku profesionality. Jelikož jsou to specialisté na vyhledávání, dokáží nás posunout k našim cílům mnohem rychleji.

Tomáš Bzirský
Performance Marketing Manager, Košík

Víc než 100.000 EUR ročně díky Luigi's Boxu

Vzhledem k naší velikosti nám Luigi's Box přináší víc než 100.000 EUR ročně prakticky bez práce. Při ceně, kterou za nástroj platíme, se nám investice vrací několikanásobně.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Cena

Kolik mě bude searchandising stát?

Searchandizing je jedním z komplexních řešení pro e-commerce v rámci nástroje Luigi’s Box Search. Tuto funkci a všechny další nástroje pro zvýšení výkonu e-shopu v boxu můžete využívat bez dodatečných nákladů.

Stačí si předplatit službu Luigi’s Box Search a můžete zažít kouzlo searchandisingu.

Integrace searchandisingu

Jak mohu integrovat searchandising do svého e-shopu?

Integrace nástroje Luigi’s Box Search do vašeho e-shopu probíhá v několika jednoduchých krocích.

Po vyplnění krátkého formuláře přidáte skript do záhlaví svých webových stránek a odešlete produktové feedy našemu odborníkovi.

Je to jednoduché. Nepotřebujete žádné IT znalosti ani tým expertů.

Stále jste skeptičtí ohledně toho, jak může searchandising zlepšit vaše elektronické podnikání?

Zúčastněte se předváděcího hovoru s jedním z našich odborníků a začněte objevovat nové možnosti.

Prezentace produktu
Funkce

Podívejte se na reference našich klientů

Uživatelské

Uživatelské rozhraní pro pokročilé filtrování

Výsledky vyhledávání můžete filtrovat pomocí intuitivního uživatelského rozhraní podle různých faktorů a přizpůsobovat si kategorie.

Zjistit více
Našeptávač""

Našeptávač

Usnadněte vyhledávání s inteligentní funkcí, která zobrazuje výsledky, ještě než zákazník dopíše celý vyhledávací dotaz.

Zjistit více
Řazení

Řazení podle obchodních metrik

Poznejte, jak se vaše vyhledávání používá, a zjistěte, jak ho lze pomocí této zásadní funkce vylepšit.

Zjistit více
Vyřazení

Vyřazení výsledků

Dopřejte svým zákazníkům kompletní kontrolu nad výsledky vyhledávání s možností odstranit nežádoucí produkty.

Zjistit více
Zvýrazňování""

Zvýrazňování

Pomozte zákazníkům snadněji najít požadované produkty tím, že zvýrazníte zadaná klíčová slova produktu.

Zjistit více
Hierarchické

Hierarchické fasety

Použijte hierarchické fasety pro rychlejší a snadnější navigaci v podnabídkách e-shopu.

Zjistit více
Prevence

Prevence nulových výsledků

Zabraňte tomu, aby se uživatelé dostali na stránku s nulovými výsledky, a zobrazte jim relevantní výsledky související s původním vyhledáváním.

Zjistit více

Prohlédněte si naše nástroje pro objevování produktů ve vašem e-shopu

Luigi’s Box nabízí skvělý výběr produktů, které vašim zákazníkům poskytnou luxusní zážitek z objevování produktů. Pro vás to pak znamená vyšší zisky z vašeho online podnikání.

Zde jsou další vysoce ceněná řešení pro vyhledávání v e-shopech s Luigi’s Boxem:

Prezentace produktu

Zjistěte, jak můžeme vylepšit váš e-shop

  • tick Zkušební verze na 14 dní zdarma
  • tick Zrušení kdykoliv
  • tick Bez platební karty

Časté otázky

Co je searchandising?

Searchandising vám nabízí obrovskou příležitost, jak prostřednictvím vyhledávacího nástroje co nejvýhodněji prezentovat své produkty. Searchandising vám pomůže přizpůsobit výsledky vyhledávání tak, abyste zvyšovali své příjmy.

Je searchandising tak důležitý, jak tvrdí většina majitelů e-shopů?

Searchandising může vašemu e-shopu pomoci různými způsoby. Může například pomoci zákazníkům objevit nové produkty, zvýšit průměrnou hodnotu nákupního košíku, zvýšit retenci zákazníků nebo zvýšit prodej.

Mohu si balíček se searchandisingem dovolit, i když provozuju jen menší e-shop?

Searchandising je součástí balíčku Luigi’s Box Search. Jednoduše si předplaťte nástroj Luigi’s Box Search a využívejte všechny jeho funkce, včetně merchandisingu během vyhledávání.

Jak mohu nástroj Luigi's Box Search implementovat do svého e-shopu?

Řešení pro vyhledávání od Luigi’s Boxu lze integrovat do vašeho e-shopu ve čtyřech jednoduchých krocích: zaregistrujte si účet, vložte skript do svého e-shopu, a můžete hledat nové způsoby, jak ho vylepšovat, a neustále odhalovat jeho další potenciál.