O čem vlastně searchandising je
Searchandising představuje kombinaci slov Search a Merchandising.
Je to proces, kde se search (vyhledávání) a merchandising (prodej) setkávají na jednom místě, což umožňuje e-shopům propagovat vybrané produkty přímo ve vyhledávacím poli, a snadno tak upoutat pozornost návštěvníků e-shopu.
Searchandising přináší řadu výhod, protože funguje ruku v ruce s tradičním vyhledáváním v e-shopu. Neodvádí například pozornost do jiných částí webu, ale propaguje produkty přímo tam, kde je zákazníci hledají. Zachovává přirozený zážitek z nakupování, protože tyto zobrazované reklamy jsou stále relevantní pro vyhledávací dotazy, které zákazníci používají, takže se nezobrazují žádné nerelevantní produkty.
Jednoduše řečeno vám searchandising umožňuje pochlubit se svým zbožím prostřednictvím funkce vyhledávání v e-shopu, a to tím nejvýhodnějším způsobem, kdy je zachována relevance vyhledávání a odpovídá záměru vyhledávání.
Proč byste se měli searchandisingem zabývat
Hlavním důvodem, proč je dobré se searchandisingu věnovat, je to, že rozhodně přináší výsledky. Všechny výsledky jsou totiž spojeny s tím, že máte na svém e-shopu k dispozici efektivní vyhledávač, na kterém koncept searchandisingu stojí a který ovlivňuje chování zákazníků a přináší vám vyšší prodeje.
Podle našich vlastních dat je u návštěvníků, kteří používají vyhledávání, dvakrát vyšší pravděpodobnost, že nakoupí. Další zajímavou skutečností je, že poskytování kvalitní možnosti vyhledávání může představovat až 50 % příjmů webových stránek. V neposlední řadě uvádí 73 % e-shopů, které se zaměřují na poskytování optimalizovaného vyhledávání, viditelné zvýšení příjmů z vyhledávání, protože se zlepšila spokojenost zákazníků.
Teď, když máte k dispozici tyto údaje, snadno pochopíte, proč byste se měli o searchandising začít zajímat i ve svém podnikání. Jeho schopnost propagovat produkty při zachování přirozených nákupních zkušeností, které odpovídají záměrům nakupujících, je ve srovnání s tradičními postupy merchandisingu něco zcela jedinečného.
Čtyři způsoby, kterými může searchandising zlepšit výkon vašeho e-shopu
Zde je několik věcí, které může searchandising udělat pro váš e-shop:
Jak searchandising funguje?
Searchandising umožňuje upřednostnit specifické potřeby firmy před běžnými pravidly vyhledávání ve vyhledávači e-shopu.
Tento výkonný nástroj vám umožní přizpůsobit vaše obchodní cíle a záměry tak, že prostřednictvím funkce vyhledávání upřednostníte určité produkty před jinými.
Abyste mohli poskytovat dokonalejší výsledky, využívá toto vyhledávací řešení umělou inteligenci, která sleduje interakce uživatelů a informuje o nejvýkonnějších a nevýkonnějších produktech. Tato data pomáhají majitelům a provozovatelům produktů vylepšit strategii prodeje, vybírat vyhledávané výrazy a propagovat návštěvníkům nejzajímavější produkty, aby se zvýšil prodej online.
Jak dosahuje searchandising výsledků?
Searchandising je založen na klíčových funkcích vyhledávání, které jsou často poháněny umělou inteligencí:
Synonyma
Někteří online nakupující používají jiné vyhledávací výrazy než položky evidované ve vašem katalogu produktů. Vyhledávají produkty pomocí slangu, chybně napsaných slov a synonym, což může zastavit vaše úsilí bez ohledu na to, jak se staráte o vyhledávání a marketing.
Dobrá řešení searchandisingu rozpoznají záměr uživatele a porovnají klíčová slova zadaná do vyhledávacího pole s alternativními vyhledávacími výrazy a poskytnou související produkty – namísto stránky bez výsledků.
Doporučování synonym
Umělá inteligence Luigi’s Boxu využívá strojové učení, které shromažďuje běžně související hledané výrazy a pomáhá vám sestavit seznam synonym. Můžete ho využít ke zlepšení strategie prodeje zboží ve vyhledávání a zajistit vyšší relevanci ve výsledcích vyhledávání při jakékoliv cestě zákazníka.
Pokud hledající zadá ‚shirt‘, ale nezíská použitelné výsledky, a pak ho upraví na ‚t-shirt‘, funkce doporučení synonym navrhne podobná klíčová slova, která pomohou doplnit váš seznam synonym.
Vlastní klíčová slova
Seznamy vlastních klíčových slov mohou být účinné během svátků, sezónních událostí a slavností. Můžete tak vytvořit pokročilé searchandisingové techniky a taktiky, které uplatníte v těch správných ročních obdobích, abyste zákazníkům přinesli lepší zážitek a zvýšili zisky.
Můžete vytvořit přizpůsobený seznam produktů pro zákazníky nakupující o letních prázdninách, který bude obsahovat opalovací krémy, klobouky, plavky a sluneční brýle. V období Vánoc jsou atraktivní produkty jako hrnky, trička a dárkové koše s vánoční tematikou.
Stop slova
Dalším velmi důležitým inteligentním řešením pro searchandising jsou stop slova. Tento nástroj omezuje výsledky vyhledávání návštěvníků na přesné položky namísto náhodných souvisejících klíčových slov. Můžete tak zvýšit spokojenost zákazníků a snížit jejich frustraci při nakupování.
Místo toho, aby se vám po zadání slova ‚čokoláda‘ zobrazily nápoje s čokoládovou příchutí, stop slova vyfiltrují výsledky vyhledávání na čokoládové tabulky a vypíší relevantní výsledky. Stop slova vám mohou pomoci vytvořit ve vašem e-shopu intuitivní uživatelské prostředí.
Posílení produktu
Můžete posílit určité produkty ve výsledcích vyhledávání na stránkách e-shopu nebo nastavit, kde se budou zobrazovat pro vybrané klíčové slovo. Můžete tak zákazníkům nabídnout relevantní produkty, o jejichž existenci neměli ani tušení, což povede ke zvýšení návratnosti investic do internetového obchodu.
Posílení produktů je výhodné především pro novinky, vylepšené verze produktů, výprodejové položky nebo sezónní zboží, na které byste si během nákupů pravděpodobně ani nepomysleli.
Propagační bannery
Chcete v určitém ročním období propagovat konkrétní produkty? Využijte digitální marketing prostřednictvím reklamních bannerů. Skvěle se hodí k propagaci položek z jakékoliv kategorie produktů podle vašeho výběru.
Nabídku můžete propagovat zobrazením vybraných produktů na domovské stránce svého obchodu v blízkosti vyhledávacího panelu. Tato strategie přitáhne pozornost kupujících k produktu, který chcete, aby si prohlédli.
Návrhy našeptávače
Tento nástroj poskytuje automaticky generované návrhy produktů, zatímco zákazníci zadávají názvy produktů do vyhledávacího pole. Můžete tak ovlivnit, jaké produkty, značky nebo kategorie se zákazníkům při vyhledávání zobrazí.
Doporučování produktů, které návštěvníci považují za zajímavé, může pomoci zvýšit konverzi u některých nabídek. Díky tomu mohou také získat nápady na produkty, které by si mohli koupit, nebo si připomenout produkty, na které možná už zapomněli.
Learn-to-rank
Prohlížení spousty produktů ve vašem obchodě může zákazníky e-shopu zahltit.
Sledujte, jak návštěvníci s vaším e-shopem interagují, a využijte tyto informace k rozhodnutí, které produkty zařadit ve výsledcích vyhledávání na vyšší pozice. Abyste návštěvníky vyhledávání nasměrovali, můžete na nejvyšší pozice zařadit produkty s nejvyšším počtem kliknutí a zobrazení nebo ty, které chcete rychle vyprodat.
Personalizované výsledky
Díky možnosti personalizace se můžete postarat o každého návštěvníka. Luigi’s Box zohlední chování návštěvníků online, aby zjistil, co každý zákazník hledá, a ve výsledcích vyhledávání propagoval související produkty.
Relevantní možnosti vyhledávání jsou klíčem ke zlepšení nákupního zážitku i výsledků searchandisingu. Takové personalizované prostředí může přeměnit přibližně 60 % návštěvníků na opakované zákazníky.
Optimalizované stránky bez výsledků
Nedostupnost produktu je často opomíjenou příležitostí k propagaci jiných produktů a následně ke zlepšení zákaznické zkušenosti.
Místo toho, abyste přicházeli o zákazníky ve prospěch konkurence, vám naše technologie pomůže přeměnit stránku s nedostupnými produkty na seznam doporučených alternativních produktů, které mohou zákazníkům představit dobré shody i přes nedostupnost jejich vybraného produktu.
Kolik mě bude searchandising stát?
Searchandising nemusí stát moc, a pokud se používá rozumně, může vám přinést značný zisk. Je nedílnou součástí některých řešení pro vyhledávání v e-shopech, jako je například Luigi’s Box. Searchandising je jednou z komplexních funkcí vyhledávače Luigi’s Box Search.
Tuto funkci a všechny ostatní nástroje pro zvýšení výkonnosti e-shopu můžete využívat bez dalších nákladů z vlastní kapsy. Stačí se zaregistrovat k službě Luigi’s Box Search a můžete zažít kouzlo searchandisingu.
Začněte zvyšovat své příjmy. Získejte plán přizpůsobený návratnosti investice (ROI)
Spočítejte si odhadovanou cenu Luigi’s Boxu pro své webové stránky a zjistěte, o kolik můžete zvýšit své příjmy.
- Odhadovaný nárůst příjmů s Luigi's Boxem
- Odhadovaný nárůst příjmů bez Luigi's Boxu
Konečná cena bude vypočtena na základě přesných údajů, jako jsou zobrazení stránek, počet produktů a další důležité faktory. Kontaktujte nás a získejte přesnou cenovou nabídku pro svou firmu.
Jak mohu integrovat searchandising do svého e-shopu?
Integrace searchandisingových nástrojů do e-shopů se liší v závislosti na zvoleném řešení. Vyhledávání Luigi’s Box Search s funkcemi searchandisingu můžete ve svém e-shopu spustit v několika jednoduchých krocích.
Po vyplnění krátkého formuláře přidejte skript do záhlaví svých webových stránek a odešlete produktové kanály našemu odborníkovi. Je to jednoduché. Nepotřebujete žádné IT znalosti ani tým specialistů. Nabízíme také možnosti asistované integrace pro ty, kteří si tuto doplňkovou službu přejí.
Luigi's Box je kompatibilní s jakýmkoliv webem
Existují tři způsoby, jak vložit produktová data do Luigi’s Box.
Ještě stále nejste přesvědčeni o tom, jak může searchandising zlepšit vaše online podnikání? Domluvte si konzultaci s jedním z našich odborníků a poznejte svět nových možností.
- Zkušební verze na 30 dní zdarma
- Bez platební karty
- Zrušení kdykoliv
Vše v jednom
Sada nástrojů pro e-commerce společnosti, která zvýší vaše prodeje a konverze.
Analytika
Analytika sleduje každý aspekt vyhledávání a objevování produktů vašimi zákazníky, odhaluje vaše silné a slabé stránky a odhaluje příležitosti ke zlepšení.
Zjistěte víceVyhledávání s našeptávačem
Vyhledávání zajišťuje, že vaši zákazníci vždy najdou relevantní a personalizované výsledky vyhledávání, a výrazně zvyšuje míru konverze i prodeje.
Zjistěte víceDoporučování produktů
Recommender zobrazuje relevantní návrhy produktů pro up-selling i cross-selling produktů na základě preferencí zákazníků, čímž pomáhá zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky.
Zjistěte víceVýpis produktů
Funkce výpisu produktů zobrazují zákazníkům personalizovaný a relevantní seznam produktů a umožňují jim snadno vyhledávat produkty na stránkách produktových kategorií.
Zjistěte víceKontaktujte nás a dozvíte se o Luigi’s Boxu více informací
Vyplňte formulář a zeptejte se na vše, co vás zajímá o Luigi’s Boxu. Naši odborníci vám co nejdříve odpoví.
Časté otázky
Co je searchandising?
Searchandising vám nabízí obrovskou příležitost, jak prostřednictvím vyhledávacího nástroje prezentovat své produkty. Searchandising vám pomůže přizpůsobit výsledky vyhledávání tak, abyste zvýšili příjmy.
Je searchandising opravdu tak důležitý, jak tvrdí většina majitelů e-shopů?
Searchandising může vašemu e-shopu pomoci různými způsoby. Pomáhá například zákazníkům objevovat nové produkty, zvyšuje průměrnou hodnotu nákupního košíku, zlepšuje retenci kupujících nebo zvyšuje prodej v e-shopu.
Mohu si dovolit balíček se searchandisingem pro svůj malý e-shop?
Searchandising je součástí balíčku Luigi’s Box Search. Jednoduše si objednejte nástroj Luigi’s Box Search a využívejte všechny jeho funkce, včetně možnosti online merchandisingu při vyhledávání.
Jak můžu integrovat nástroj Luigi's Box Search do svého e-shopu?
Řešení vyhledávání v e-commerce, Luigi’s Box, můžete do svého vyhledávače integrovat ve čtyřech jednoduchých krocích: vytvořte si účet, vložte na svůj web skript, najděte nové cesty, jak se zlepšovat, a neustále odhalujte nový potenciál.