Kolik zákazníků používá vyhledávání? Dozvíte se v našem e-booku!

Personalizace v e-commerce

Personalizace

Představte si, že byste měli nákupní zážitek šitý na míru právě vám – kde by každé doporučení produktu odpovídalo přesně vašim preferencím a zájmům.

Prozkoumejte možnosti personalizace od Luigi's Boxu vytvořené tak, aby potěšily vaše zákazníky a ti se cítili pochopeni a oceněni.

Personalizované výsledky vyhledávání

Splňte očekávání zákazníků s personalizovanými výsledky vyhledávání

Zlepšujte zákaznickou zkušenost s personalizovanými výsledky vyhledávání. Náš vyhledávač umí přizpůsobit výsledky na základě předchozích interakcí zákazníků, historie prohlížení nebo nákupů. Díky tomu jsou výsledky vyhledávání přesnější a zákazníky přivádějí k požadovaným produktům rychleji a pohodlněji.

Košík.cz – případová studie

Konverze z vyhledávání se zvýšily o 10,5 %.

arrow top right

+35%

Průměrné zvýšení prodeje

+13%

Průměrné zvýšení konverzí z košíku

73%

E-shopy, které se starají o své vyhledávání, zaznamenají zvýšení příjmů.

Personalizované vyhledávání

Personalizujte výsledky vyhledávání od první interakce

Poskytujte personalizované výsledky vyhledávání díky technologii, která dokáže předvídat záměry a preference zákazníků podle jejich předchozích kliknutí.

Funguje od první interakce zákazníka s vyhledávacím polem nebo produkty. Čím víc interakcí provede, tím bude personalizace a relevance výsledků vyhledávání lepší.

Personalizovaná doporučení

Objevujte příležitosti k up-sellingu nebo cross-sellingu s relevantními návrhy produktů

Zvyšte své příjmy s našimi pokročilými funkcemi pro up-selling a cross-selling, které poskytují návrhy produktů každému zákazníkovi na míru.

Povzbuďte své zákazníky, aby si koupili prémiové alternativy nebo doplňkové produkty k těm, které si zakoupili v minulosti nebo je právě mají v košíku.

Personalizovaná uživatelská zkušenost

Získejte víc věrných zákazníků díky lepšímu nákupnímu zážitku

Ukažte zákazníkům jejich oblíbené produkty nebo značky jako první, a zlepšete tím udržení zákazníků, věrnost značce a celkovou uživatelskou zkušenost.

Díky schopnosti našich nástrojů s umělou inteligencí shromažďovat data o předchozích interakcích můžete předvídat záměry a preference zákazníků a přizpůsobit každé vyhledávání a doporučení.

Personalizovaná pravidla

Mějte vše pod kontrolou

Propagujte produkty nebo značky, které si vedou nejlépe, díky funkcím pro merchandising, jako jsou produktové bannery, připnutí na pozici, boosting nebo výpis produktů.

Luigi’s Box využívá umělou inteligenci k zobrazení nejvhodnějších výsledků, nicméně stále je možné je manuálně upravit podle vašich potřeb a preferencí, k dosažení vyšších konverzí.

Funkce

Jak to funguje?

Pojďme se podrobněji podívat na to, jak naše nástroje pro personalizaci fungují.

Předchozí chování a preference

Zákazníci často navštíví váš e-shop několikrát, než provedou nákup.

Personalizace našich nástrojů proto zohledňuje jejich předchozí chování a produkty, které vyhledávali a na které reagovali.

Existují dva typy personalizace:

  • První interakce – výsledky personalizujeme podle aktuálního chování uživatele na webu a předpovídáme jeho záměr již od prvních kliknutí.
  • Dlouhodobá interakce – po několika návštěvách můžeme vidět určité vzorce a poskytovat personalizovanější výsledky na základě předchozích vyhledávání nebo nákupů.

Zákazník například hledá letní šaty. Podle historie vyhledávání a nákupů obvykle preferuje určité barvy nebo značky.

Naše vyhledávání, výpis produktů a nástroj pro doporučování tedy upřednostní návrhy produktů, které těmto preferencím odpovídají.

Strategie personalizace

Nás systém personalizace bere v úvahu různé interakce zákazníků. Jejich důležitost se může v různých segmentech lišit.

Na základě toho systém vyhodnotí, jak personalizovat výsledky například v segmentu potravin nebo elektroniky.

Pokud zákazníci kupují bezlaktózové produkty, náš systém si to zapamatuje a při příští návštěvě jim doporučí podobné produkty. Pokud si ale zákazník koupí novou televizi, příští měsíc pravděpodobně další potřebovat nebude, a náš systém mu proto doporučí raději vhodné příslušenství.

Ukazujte ty pravé produkty

S Luigi’s Boxem můžete každému zákazníkovi poskytnout výjimečné služby na míru a zároveň mu nabídnout produkty, které nejvíce vyhovují vašim obchodním cílům.

Vyberte si produkty, které chcete propagovat, a zobrazte je ve vyhledávání, doporučování nebo výpisu produktů.

Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem

Nástroje

Seznamte se s nástroji pro personalizaci od Luigi's Boxu

Zlepšete uživatelskou zkušenost s vaším e-shopem pomocí nástrojů pro personalizaci jako například:

Personalizované vyhledávání s našeptávačem

Nástroj Luigi’s Box Search dokáže předvídat záměry zákazníků a zobrazit každému zákazníkovi personalizované výsledky vyhledávání již při první interakci. Naše prediktivní vyhledávání pomáhá zákazníkům najít relevantní produkty a objevit nové, o které by mohli mít zájem.

Personalizovaná doporučení

Personalizovaná doporučení produktů jsou nezbytnou podmínkou pro dosažení co nejlepšího zážitku z online nakupování. Nástroj Luigi’s Box Recommender zobrazuje relevantní produkty na základě preferencí zákazníků nebo podobností s nedávno prohlíženými nebo zakoupenými produkty. Umístěte je kamkoliv na své webové stránky podle svých obchodních potřeb.

Personalizované stránky s výpisem produktů

S Luigi’s Boxem můžete přizpůsobit stránky s výpisem produktů a snadno navigovat zákazníky k požadovaným produktům. Díky schopnosti rozpoznat zájmy zákazníků zobrazuje správné produkty v horní části stránky s danou kategorií, a zabraňuje tak nutnosti procházet nekonečné seznamy produktů.

Integrace s platformami

Napište nám, které integrace máme přidat jako další. Díky našemu skvělému integračnímu týmu však můžete naše služby používat bez ohledu na platformu.

Reference

Co o Luigi's Boxu říkají majitelé e-shopů

„Velmi dobrý vyhledávač a nástroj na doporučování produktů.“

Dobrý vyhledávač a systém doporučování, který lze vyladit individuálním nastavením v pozadí. Je velmi užitečný, zejména pokud máte velmi rozsáhlou nabídku produktů.

Petr M.
Ověřený uživatel G2
Celá recenze na G2

„Skvělý produkt pro zákazníky. Velmi užitečný pro růst příjmů.“

Systém správy s mnoha funkcemi, přehledy a měsíční shrnutí v e-mailu, skvělá podpora (rychlá, dobrá doporučení, komunikace a další), stabilní.

Jozef F.
G2 verified user
Celá recenze na G2

Hodnota nákupního košíku se výrazně zvýšila

Recommender je užitečný a inspirativní nástroj, díky kterému mohou zákazníci objevovat produkty od společnosti Powerlogy. Jak to víme? Průměrná hodnota košíku s jeho používáním dramaticky roste.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Konverzní poměr se zvýšil o 600 %

Luigi’s Box používáme již od roku 2017. Kromě zvýšení konverzí z vyhledávání o 600 % nám přinesl i zrychlení obsluhy zákazníků v kamenných prodejnách.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Mimořádné úsilí ke zlepšení obchodních výsledků

Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box zlepšuje zákaznickou zkušenost

Nejvyšší přínos Luigi's Boxu je vidět ve zlepšení UX našeho webu. Čím rychleji zákazníci najdou, co hledali, a čím relevantnější výsledky dostanou, tím větší je šance, že nakoupí u vás.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Lepší konverzní poměr a spokojenější zákazníci

Luigi's Box je skvělý nástroj, který doplňuje naše vlastní analytická data. Jeho implementace napomohla nejen vyššímu konverznímu poměru našeho e-shopu, ale pomáhá nám udržet zákaznickou spokojenost na vysoké úrovni.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box nám otevřel oči

Luigi's Box nám otevřel oči a ukázal nám skrytý potenciál vyhledávání. Provozovatelé e-shopů často investují zejména do reklamy, ale nevěnují dostatečnou pozornost nákupnímu procesu. Luigi's Box nám ukázal, co můžeme získat, když se...

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Víc než 100.000 EUR ročně díky Luigi's Boxu

Vzhledem k naší velikosti nám Luigi's Box přináší víc než 100.000 EUR ročně prakticky bez práce. Při ceně, kterou za nástroj platíme, se nám investice vrací několikanásobně.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star

Vyzkoušejte nástroje pro personalizaci od Luigi’s Boxu ještě dnes

  • tick Průměrné zvýšení prodeje o 35 %
  • tick Jednoduchá integrace bez kódování
  • tick Prémiová podpora
Book a Demo Call
Časté otázky

Časté otázky

Pokud máte jakékoliv dotazy, které nebyly zodpovězeny v sekci Časté otázky, neváhejte nás kontaktovat.

Co je personalizace e-shopu?

Personalizace e-shopů je velmi efektivní funkcí. Díky schopnostem umělé inteligence shromažďovat a analyzovat data o předchozích nákupech a interakcích zákazníků dokáže předvídat jejich záměry a co nejlépe personalizovat nabídku tak, aby poskytovala co nejrelevantnější doporučení a zvyšovala vaše příjmy.

Proč je personalizace v e-commerce důležitá?

77 % spotřebitelů si s větší pravděpodobností vybere, doporučí nebo zaplatí více za značku, která poskytuje personalizované služby nebo zkušenosti. Když víte, co váš zákazník chce, dokážete ho rychleji a pohodlněji dovést k jeho vysněným produktům.

Kromě lepší zákaznické zkušenosti existuje spousta dalších výhod personalizace, jako je udržení zákazníků, snížení míry odchodu, lepší konverzní poměr apod. Zejména v maloobchodním sektoru hrají nástroje pro personalizaci důležitou roli. Toho si je vědomo 79 % maloobchodních firem, a proto do personalizačních nástrojů investují. Tak nečekejte a přidejte se k nim ještě dnes.

Jak funguje doporučování produktů?

Recommender je nástroj s umělou inteligencí, který je vytvořen tak, aby každému zákazníkovi poskytoval doporučení na míru. Umělá inteligence shromažďuje data o předchozích interakcích a nákupech zákazníků a dokáže předvídat jejich záměry. Díky těmto údajům může Recommender navrhovat nejrelevantnější produkty a pomáhat zákazníkům objevovat další, které by je mohly zajímat.

Nástroj Luigi’s Box Recommender nabízí několik funkcí, které zákazníky povzbuzují k nákupu dražších alternativ (up-selling), doplňkových produktů k produktům, které již mají v nákupním košíku (cross-selling), naposledy prohlížených produktů, produktů ve výprodeji, novinek, balíčků produktů nebo podle vizuální podobnosti (v případě módního segmentu).

Jak vybrat ty nejlepší nástroje pro personalizaci e-shopu?

Výběr správného nástroje pro personalizaci e-shopu závisí pouze na vašich požadavcích a preferencích. Záleží tedy především na tom, v jakém segmentu své online podnikání provozujete.

Vzhledem k tomu, že personalizace zahrnuje funkce, které dokáží přizpůsobit obsah webových stránek, vytvářet a plánovat personalizované newslettery nebo kampaně, vytvářet opt-in formuláře a děkovné stránky, vylepšovat živé chaty a mnoho dalšího, měli byste zvážit nástroje, které nejlépe odpovídají vašim potřebám.