Splňte očekávání zákazníků s personalizovanými výsledky vyhledávání
Zlepšujte zákaznickou zkušenost s personalizovanými výsledky vyhledávání. Náš vyhledávač umí přizpůsobit výsledky na základě předchozích interakcí zákazníků, historie prohlížení nebo nákupů. Díky tomu jsou výsledky vyhledávání přesnější a zákazníky přivádějí k požadovaným produktům rychleji a pohodlněji.
+35%
Průměrné zvýšení prodeje
+13%
Průměrné zvýšení konverzí z košíku
73%
E‑shopy, které se starají o své vyhledávání, zaznamenají zvýšení příjmů.
Personalizujte výsledky vyhledávání od první interakce
Poskytujte personalizované výsledky vyhledávání díky technologii, která dokáže předvídat záměry a preference zákazníků podle jejich předchozích kliknutí.
Funguje od první interakce zákazníka s vyhledávacím polem nebo produkty. Čím víc interakcí provede, tím bude personalizace a relevance výsledků vyhledávání lepší.
Objevujte příležitosti k up-sellingu nebo cross-sellingu s relevantními návrhy produktů
Zvyšte své příjmy s našimi pokročilými funkcemi pro up-selling a cross-selling, které poskytují návrhy produktů každému zákazníkovi na míru.
Povzbuďte své zákazníky, aby si koupili prémiové alternativy nebo doplňkové produkty k těm, které si zakoupili v minulosti nebo je právě mají v košíku.
Získejte víc věrných zákazníků díky lepšímu nákupnímu zážitku
Ukažte zákazníkům jejich oblíbené produkty nebo značky jako první, a zlepšete tím udržení zákazníků, věrnost značce a celkovou uživatelskou zkušenost.
Díky schopnosti našich nástrojů s umělou inteligencí shromažďovat data o předchozích interakcích můžete předvídat záměry a preference zákazníků a přizpůsobit každé vyhledávání a doporučení.
Mějte vše pod kontrolou
Propagujte produkty nebo značky, které si vedou nejlépe, díky funkcím pro merchandising, jako jsou produktové bannery, připnutí na pozici, boosting nebo výpis produktů.
Jak to funguje?
Pojďme se podrobněji podívat na to, jak naše nástroje pro personalizaci fungují.
Předchozí chování a preference
Zákazníci často navštíví váš e‑shop několikrát, než provedou nákup.
Personalizace našich nástrojů proto zohledňuje jejich předchozí chování a produkty, které vyhledávali a na které reagovali.
Existují dva typy personalizace:
- První interakce – výsledky personalizujeme podle aktuálního chování uživatele na webu a předpovídáme jeho záměr již od prvních kliknutí.
- Dlouhodobá interakce – po několika návštěvách můžeme vidět určité vzorce a poskytovat personalizovanější výsledky na základě předchozích vyhledávání nebo nákupů.
Zákazník například hledá letní šaty. Podle historie vyhledávání a nákupů obvykle preferuje určité barvy nebo značky.
Naše vyhledávání, výpis produktů a nástroj pro doporučování tedy upřednostní návrhy produktů, které těmto preferencím odpovídají.
Strategie personalizace
Nás systém personalizace bere v úvahu různé interakce zákazníků. Jejich důležitost se může v různých segmentech lišit.
Na základě toho systém vyhodnotí, jak personalizovat výsledky například v segmentu potravin nebo elektroniky.
Pokud zákazníci kupují bezlaktózové produkty, náš systém si to zapamatuje a při příští návštěvě jim doporučí podobné produkty. Pokud si ale zákazník koupí novou televizi, příští měsíc pravděpodobně další potřebovat nebude, a náš systém mu proto doporučí raději vhodné příslušenství.
Ukazujte ty pravé produkty
S Luigi’s Boxem můžete každému zákazníkovi poskytnout výjimečné služby na míru a zároveň mu nabídnout produkty, které nejvíce vyhovují vašim obchodním cílům.
Vyberte si produkty, které chcete propagovat, a zobrazte je ve vyhledávání, doporučování nebo výpisu produktů.
Důvěřuje nám více než 2 000 online firem.
Seznamte se s nástroji pro personalizaci od Luigi's Boxu
Zlepšete uživatelskou zkušenost s vaším e‑shopem pomocí nástrojů pro personalizaci jako například:
Personalizované vyhledávání s našeptávačem
Nástroj Luigi’s Box Search dokáže předvídat záměry zákazníků a zobrazit každému zákazníkovi personalizované výsledky vyhledávání již při první interakci. Naše prediktivní vyhledávání pomáhá zákazníkům najít relevantní produkty a objevit nové, o které by mohli mít zájem.
Personalizovaná doporučení
Personalizovaná doporučení produktů jsou nezbytnou podmínkou pro dosažení co nejlepšího zážitku z online nakupování. Nástroj Luigi’s Box Recommender zobrazuje relevantní produkty na základě preferencí zákazníků nebo podobností s nedávno prohlíženými nebo zakoupenými produkty. Umístěte je kamkoliv na své webové stránky podle svých obchodních potřeb.
Personalizované stránky s výpisem produktů
S Luigi’s Boxem můžete přizpůsobit stránky s výpisem produktů a snadno navigovat zákazníky k požadovaným produktům. Díky schopnosti rozpoznat zájmy zákazníků zobrazuje správné produkty v horní části stránky s danou kategorií, a zabraňuje tak nutnosti procházet nekonečné seznamy produktů.
Integrace s platformami
Napište nám, které integrace máme přidat jako další. Díky našemu skvělému integračnímu týmu však můžete naše služby používat bez ohledu na platformu.
Vyzkoušejte nástroje pro personalizaci od Luigi’s Boxu ještě dnes
Průměrné zvýšení prodeje o 35 %
Jednoduchá integrace bez kódování
Prémiová podpora
Časté otázky
Pokud máte jakékoliv dotazy, které nebyly zodpovězeny v sekci Časté otázky, neváhejte nás kontaktovat.
Co je personalizace e‑shopu?
Personalizace e‑shopů je velmi efektivní funkcí. Díky schopnostem umělé inteligence shromažďovat a analyzovat data o předchozích nákupech a interakcích zákazníků dokáže předvídat jejich záměry a co nejlépe personalizovat nabídku tak, aby poskytovala co nejrelevantnější doporučení a zvyšovala vaše příjmy.
Proč je personalizace v e‑commerce důležitá?
Až 77 % spotřebitelů si s větší pravděpodobností vybere, doporučí nebo zaplatí více za značku, která poskytuje personalizované služby nebo zkušenosti. Když víte, co váš zákazník chce, dokážete ho rychleji a pohodlněji dovést k jeho vysněným produktům.
Kromě lepší zákaznické zkušenosti existuje spousta dalších výhod personalizace, jako je udržení zákazníků, snížení míry odchodu, lepší konverzní poměr apod. Zejména v maloobchodním sektoru hrají nástroje pro personalizaci důležitou roli. Toho si je vědomo 79 % maloobchodních firem, a proto do personalizačních nástrojů investují. Tak nečekejte a přidejte se k nim ještě dnes.
Jak funguje doporučování produktů?
Recommender je nástroj s umělou inteligencí, který je vytvořen tak, aby každému zákazníkovi poskytoval doporučení na míru. Umělá inteligence shromažďuje data o předchozích interakcích a nákupech zákazníků a dokáže předvídat jejich záměry. Díky těmto údajům může Recommender navrhovat nejrelevantnější produkty a pomáhat zákazníkům objevovat další, které by je mohly zajímat.
Nástroj Luigi’s Box Recommender nabízí několik funkcí, které zákazníky povzbuzují k nákupu dražších alternativ (up-selling), doplňkových produktů k produktům, které již mají v nákupním košíku (cross-selling), naposledy prohlížených produktů, produktů ve výprodeji, novinek, balíčků produktů nebo podle vizuální podobnosti (v případě módního segmentu).
Jak vybrat ty nejlepší nástroje pro personalizaci e‑shopu?
Výběr správného nástroje pro personalizaci e‑shopu závisí pouze na vašich požadavcích a preferencích. Záleží tedy především na tom, v jakém segmentu své online podnikání provozujete.
Vzhledem k tomu, že personalizace zahrnuje funkce, které dokáží přizpůsobit obsah webových stránek, vytvářet a plánovat personalizované newslettery nebo kampaně, vytvářet opt-in formuláře a děkovné stránky, vylepšovat živé chaty a mnoho dalšího, měli byste zvážit nástroje, které nejlépe odpovídají vašim potřebám.