NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Příběh společnosti Real Dutch Food začíná v Nizozemsku, ale její podnikání se neomezuje pouze na tuto zemi. Již 17 let dodávají svůj výběr výrobků po celém světě, a to díky e-shopu v nizozemské a anglické verzi. Real Dutch Food využívá profesionální balicí společnost, která jim pomáhá přinášet skvělý zážitek z nakupování, pokud jde o doručování.

Společnost věděla, že díky skvělým možnostem online nakupování a velkému množství holandských produktů bude potřebovat řešení pro vyhledávání a objevování, které jim pomůže zlepšit cestu zákazníků.

Po dvou neúspěšných obdobích se dvěma různými dodavateli se společnost Real Dutch Food rozhodla pro zlepšení pomocí praktického přístupu a technického know-how společnosti Luigi’s Box.

Touha po lepší relevanci výsledků vyhledávání a zákaznických dat

Společnost Real Dutch Food se na nás obrátila, abychom jim pomohli vyřešit několik problémů, se kterými se potýkali při provozování svého e-shopu.

Problém č. 1 – Jejich původní vyhledávání neposkytovalo relevantní výsledky

Problém: Vzhledem k obrovskému výběru produktů, které jsou k dispozici k expedici, bylo důležitější než kdy jindy poskytnout vyhledávání, které přináší zákazníkům Real Dutch Foods relevantní výsledky.

Řešení: Díky algoritmům strojového učení a funkcím personalizace od Luigi’s Boxu může nyní každý zákazník získat ty správné výsledky vyhledávání, aniž by narazil na stránky „bez výsledků“ nebo našel nerelevantní produkty.

Problém č. 2 – Nedostatečně uživatelsky přívětivé UX

Problém: Tento problém s nedostatečně výkonným vyhledáváním může přerůst i ve větší problémy, které ovlivní celou uživatelskou zkušenost. Ať už se jedná o pomalé vyhledávání, filtry, které se špatně používají nebo neposkytují relevantní možnosti, nebo jednoduše o vizuální stránku vyhledávání obecně, zážitek prostě nebyl dobrý.

Řešení: Luigi’s Box je schopen tyto problémy řešit, protože naše řešení je vytvořeno tak, aby dokonale vyhovovalo každému typu webových stránek a zlepšilo uživatelský zážitek.

Problém č. 3 – Chybějící údaje o chování návštěvníků

Problém: Společnost Real Dutch Food se potýkala s nedostatkem možností sledování a vyhodnocování chování návštěvníků při vyhledávání.

Řešení: Proto přišel vhod nástroj Luigi’s Box Analytics, pomocí kterého může společnost sledovat veškeré potřebné chování zákazníků a návštěvníků. Společnost Real Dutch Food se může z údajů o zákaznících dozvědět o impresích, kliknutích, konverzích a mnoho dalšího.

Krmení gurmánů tvrdými daty

Výsledky vyhledávání

Jakmile jsme integrovali naše vyhledávání a doporučování do e-shopu Real Dutch Food, dopad byl téměř okamžitý. První A/B test jsme spustili na anglickém webu dva týdny po implementaci Luigi’s Boxu. A/B test přinesl ohromné výsledky: 43% nárůst využití vyhledávání, 48% pokles „nulových výsledků vyhledávání“, 21,5% nárůst konverzí z využití vyhledávání a 172% nárůst celkové hodnoty košíku.

Výsledky Recommenderu

Recommender se postaral o to, aby zákazníkům mohl poskytovat relevantní doporučení produktů, cross-selling, up-selling a další, což vedlo ke skvělým výsledkům.

Anglické webové stránky:

  • 35,2% konverzní poměr s doporučeními v kategoriích produktů
  • 50% konverzní poměr s doporučenými produkty v nákupních košících.
  • 16,5% konverzní poměr s doporučenými položkami na stránkách s detaily zboží

Nizozemská verze:

  • 29,1% konverzní poměr v kategoriích produktů
  • 40 % s doporučenými produkty v nákupních košících
  • 11,3 % na stránkách s detaily zboží

Okamžitý efekt, výjimečné předpoklady

„Luigi's Box okamžitě dosáhl působivých výsledků, a to i bez optimalizace. Nyní se těšíme, až budeme moci jeho funkce prozkoumat podrobněji. Je to špičkový nástroj, který vřele doporučujeme.“

Aschwin van Fessem
Aschwin van Fessem
Majitel, Real Dutch Food

Shrnutí

43%

nárůst používání vyhledávání

48%

snížení výskytu nulových výsledků

21.5%

zvýšení míry konverze z používání vyhledávání

172%

zvýšení celkové hodnoty košíku

Výsledky po implementaci nástroje Luigi’s Box Recommender

Anglické webové stránky

  • Kategorie (35,2 % CVR)
  • Košík (50 % CVR)
  • Stránka s detailem položky (16,5 % CVR)

Nizozemská verze

  • Kategorie (29,1% CVR)
  • Košík (40% CVR)
  • Stránka s detailem položky (11,3% CVR)

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii
;