Příběh společnosti Real Dutch Food začíná v Nizozemsku, ale její podnikání se neomezuje pouze na tuto zemi. Již 17 let dodávají svůj výběr výrobků po celém světě, a to díky e-shopu v nizozemské a anglické verzi. Real Dutch Food využívá profesionální balicí společnost, která jim pomáhá přinášet skvělý zážitek z nakupování, pokud jde o doručování.
Společnost věděla, že díky skvělým možnostem online nakupování a velkému množství holandských produktů bude potřebovat řešení pro vyhledávání a objevování, které jim pomůže zlepšit cestu zákazníků.
Po dvou neúspěšných obdobích se dvěma různými dodavateli se společnost Real Dutch Food rozhodla pro zlepšení pomocí praktického přístupu a technického know-how společnosti Luigi’s Box.
Touha po lepší relevanci výsledků vyhledávání a zákaznických dat
Společnost Real Dutch Food se na nás obrátila, abychom jim pomohli vyřešit několik problémů, se kterými se potýkali při provozování svého e-shopu.
Problém č. 1 – Jejich původní vyhledávání neposkytovalo relevantní výsledky
Problém: Vzhledem k obrovskému výběru produktů, které jsou k dispozici k expedici, bylo důležitější než kdy jindy poskytnout vyhledávání, které přináší zákazníkům Real Dutch Foods relevantní výsledky.
Řešení: Díky algoritmům strojového učení a funkcím personalizace od Luigi’s Boxu může nyní každý zákazník získat ty správné výsledky vyhledávání, aniž by narazil na stránky „bez výsledků“ nebo našel nerelevantní produkty.
Problém č. 2 – Nedostatečně uživatelsky přívětivé UX
Problém: Tento problém s nedostatečně výkonným vyhledáváním může přerůst i ve větší problémy, které ovlivní celou uživatelskou zkušenost. Ať už se jedná o pomalé vyhledávání, filtry, které se špatně používají nebo neposkytují relevantní možnosti, nebo jednoduše o vizuální stránku vyhledávání obecně, zážitek prostě nebyl dobrý.
Řešení: Luigi’s Box je schopen tyto problémy řešit, protože naše řešení je vytvořeno tak, aby dokonale vyhovovalo každému typu webových stránek a zlepšilo uživatelský zážitek.
Problém č. 3 – Chybějící údaje o chování návštěvníků
Problém: Společnost Real Dutch Food se potýkala s nedostatkem možností sledování a vyhodnocování chování návštěvníků při vyhledávání.
Řešení: Proto přišel vhod nástroj Luigi’s Box Analytics, pomocí kterého může společnost sledovat veškeré potřebné chování zákazníků a návštěvníků. Společnost Real Dutch Food se může z údajů o zákaznících dozvědět o impresích, kliknutích, konverzích a mnoho dalšího.
Krmení gurmánů tvrdými daty
Výsledky vyhledávání
Jakmile jsme integrovali naše vyhledávání a doporučování do e-shopu Real Dutch Food, dopad byl téměř okamžitý. První A/B test jsme spustili na anglickém webu dva týdny po implementaci Luigi’s Boxu. A/B test přinesl ohromné výsledky: 43% nárůst využití vyhledávání, 48% pokles „nulových výsledků vyhledávání“, 21,5% nárůst konverzí z využití vyhledávání a 172% nárůst celkové hodnoty košíku.
Výsledky Recommenderu
Recommender se postaral o to, aby zákazníkům mohl poskytovat relevantní doporučení produktů, cross-selling, up-selling a další, což vedlo ke skvělým výsledkům.
Anglické webové stránky:
- 35,2% konverzní poměr s doporučeními v kategoriích produktů
- 50% konverzní poměr s doporučenými produkty v nákupních košících.
- 16,5% konverzní poměr s doporučenými položkami na stránkách s detaily zboží
Nizozemská verze:
- 29,1% konverzní poměr v kategoriích produktů
- 40 % s doporučenými produkty v nákupních košících
- 11,3 % na stránkách s detaily zboží
Okamžitý efekt, výjimečné předpoklady
„Luigi's Box okamžitě dosáhl působivých výsledků, a to i bez optimalizace. Nyní se těšíme, až budeme moci jeho funkce prozkoumat podrobněji. Je to špičkový nástroj, který vřele doporučujeme.“
Shrnutí
Výsledky po implementaci nástroje Luigi’s Box Search
43%
nárůst používání vyhledávání
48%
snížení výskytu nulových výsledků
21.5%
zvýšení míry konverze z používání vyhledávání
172%
zvýšení celkové hodnoty košíku
Výsledky po implementaci nástroje Luigi’s Box Recommender
Anglické webové stránky
- Kategorie (35,2 % CVR)
- Košík (50 % CVR)
- Stránka s detailem položky (16,5 % CVR)
Nizozemská verze
- Kategorie (29,1% CVR)
- Košík (40% CVR)
- Stránka s detailem položky (11,3% CVR)