Přejděte do nové Luigi’s Box Academy a objevte způsoby, jak zlepšit svůj e-commerce byznys.

E-Commerce

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

  • Based Globální
  • Platform WooCommerce
  • Segment Potraviny
  • Products
    • Recommender
    • Search
Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Příběh společnosti Real Dutch Food začíná v Nizozemsku, ale její podnikání se neomezuje pouze na tuto zemi. Již 17 let dodávají svůj výběr výrobků po celém světě, a to díky e-shopu v nizozemské a anglické verzi. Real Dutch Food využívá profesionální balicí společnost, která jim pomáhá přinášet skvělý zážitek z nakupování, pokud jde o doručování.

Společnost věděla, že díky skvělým možnostem online nakupování a velkému množství holandských produktů bude potřebovat řešení pro vyhledávání a objevování, které jim pomůže zlepšit cestu zákazníků.

Po dvou neúspěšných obdobích se dvěma různými dodavateli se společnost Real Dutch Food rozhodla pro zlepšení pomocí praktického přístupu a technického know-how společnosti Luigi’s Box.

Touha po lepší relevanci výsledků vyhledávání a zákaznických dat

Společnost Real Dutch Food se na nás obrátila, abychom jim pomohli vyřešit několik problémů, se kterými se potýkali při provozování svého e-shopu.

Problém č. 1 – Jejich původní vyhledávání neposkytovalo relevantní výsledky

Problém: Vzhledem k obrovskému výběru produktů, které jsou k dispozici k expedici, bylo důležitější než kdy jindy poskytnout vyhledávání, které přináší zákazníkům Real Dutch Foods relevantní výsledky.

Řešení: Díky algoritmům strojového učení a funkcím personalizace od Luigi’s Boxu může nyní každý zákazník získat ty správné výsledky vyhledávání, aniž by narazil na stránky „bez výsledků“ nebo našel nerelevantní produkty.

Problém č. 2 – Nedostatečně uživatelsky přívětivé UX

Problém: Tento problém s nedostatečně výkonným vyhledáváním může přerůst i ve větší problémy, které ovlivní celou uživatelskou zkušenost. Ať už se jedná o pomalé vyhledávání, filtry, které se špatně používají nebo neposkytují relevantní možnosti, nebo jednoduše o vizuální stránku vyhledávání obecně, zážitek prostě nebyl dobrý.

Řešení: Luigi’s Box je schopen tyto problémy řešit, protože naše řešení je vytvořeno tak, aby dokonale vyhovovalo každému typu webových stránek a zlepšilo uživatelský zážitek.

Problém č. 3 – Chybějící údaje o chování návštěvníků

Problém: Společnost Real Dutch Food se potýkala s nedostatkem možností sledování a vyhodnocování chování návštěvníků při vyhledávání.

Řešení: Proto přišel vhod nástroj Luigi’s Box Analytics, pomocí kterého může společnost sledovat veškeré potřebné chování zákazníků a návštěvníků. Společnost Real Dutch Food se může z údajů o zákaznících dozvědět o impresích, kliknutích, konverzích a mnoho dalšího.

Krmení gurmánů tvrdými daty

Výsledky vyhledávání

Jakmile jsme integrovali naše vyhledávání a doporučování do e-shopu Real Dutch Food, dopad byl téměř okamžitý. První A/B test jsme spustili na anglickém webu dva týdny po implementaci Luigi’s Boxu. A/B test přinesl ohromné výsledky: 43% nárůst využití vyhledávání, 48% pokles „nulových výsledků vyhledávání“, 21,5% nárůst konverzí z využití vyhledávání a 172% nárůst celkové hodnoty košíku.

Výsledky Recommenderu

Recommender se postaral o to, aby zákazníkům mohl poskytovat relevantní doporučení produktů, cross-selling, up-selling a další, což vedlo ke skvělým výsledkům.

Anglické webové stránky:

  • 35,2% konverzní poměr s doporučeními v kategoriích produktů
  • 50% konverzní poměr s doporučenými produkty v nákupních košících.
  • 16,5% konverzní poměr s doporučenými položkami na stránkách s detaily zboží

Nizozemská verze:

  • 29,1% konverzní poměr v kategoriích produktů
  • 40 % s doporučenými produkty v nákupních košících
  • 11,3 % na stránkách s detaily zboží

Okamžitý efekt, výjimečné předpoklady

„Luigi’s Box okamžitě dosáhl působivých výsledků, a to i bez optimalizace. Nyní se těšíme, až budeme moci jeho funkce prozkoumat podrobněji. Je to špičkový nástroj, který vřele doporučujeme.“

Aschwin van Fessem
Aschwin van Fessem
Majitel, Real Dutch Food

Shrnutí

43%

nárůst používání vyhledávání

48%

snížení výskytu nulových výsledků

21.5%

zvýšení míry konverze z používání vyhledávání

172%

zvýšení celkové hodnoty košíku

Výsledky po implementaci nástroje Luigi’s Box Recommender

Anglické webové stránky

Anglické webové stránky

  • Kategorie (35,2 % CVR)
  • Košík (50 % CVR)
  • Stránka s detailem položky (16,5 % CVR)

Nizozemská verze

Nizozemská verze

  • Kategorie (29,1% CVR)
  • Košík (40% CVR)
  • Stránka s detailem položky (11,3% CVR)

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

SFD zaznamenalo zdravý růst. Konverzní míra z vyhledávání vzrostla o 94 %

SFD, prodejce doplňků stravy, díky Luigi’s Box-u zvýšilo svoji Konverzní míru z vyhledávání o 94 %, spolu s dalšími vylepšeními.

Přečíst případovou studii

Helium King má důvod slavit díky růstu tržeb o 15 %

Prodejce party dekorací Helium King zaznamenal nárůst tržeb o 15 % a další zlepšení po přechodu na Luigi’s Box.

Přečíst případovou studii

Romstal dosahuje díky Luigi’s Box působivý 10% nárůst tržeb

Společnost Romstal, distributor instalační techniky, si zvolila Luigi’s Box a dosahuje 10% nárůst tržeb i další zlepšení.

Přečíst případovou studii

Muziker rozjíždí prodeje díky 13% nárůstu konverzí se Shopping Assistant

Podívejte se, jak Muziker využil Luigi's Box Shopping Assistant ke zvýšení konverzí v kategorii Klávesy o 13 % a usnadnil hledání nástrojů.

Přečíst případovou studii

Dr. Max zvýšil konverzní poměr z vyhledávání nad 30 %

Dr. Max si vybral Luigi’s Box pro zvýšení relevance produktového vyhledávání a zlepšení digitálního zážitku z online lékárny.

Přečíst případovou studii