NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %
gandalf logo

Gandalf.com.pl, který byl původně založen jako internetové knihkupectví v roce 2004, se vyvinul ve významný polský e-shop, jehož hlavní cílovou skupinou jsou lidé se zájmem o literaturu, kulturu a zábavu. Využívají moderní logistická a e-commerce řešení k poskytování výjimečných služeb a zajišťují rychlé dodání rozsáhlého sortimentu více než 300 000 produktů, včetně knih, audioknih, elektronických knih, hudby, filmů, her, hraček, papírenských výrobků a kosmetiky. Díky svému nasazení se Gandalf.com.pl stal místem, kam míří miliony lidí v Polsku, kteří chtějí obohatit své domácí sbírky o nové předměty z oblasti kultury a zábavy.

Vlastní vývoj vyhledávání je nákladný

Společnost Gandalf.com.pl se rozhodla zdokonalit své vyhledávání a nebyla si jistá, zda má dále vyvíjet vlastní vyhledávač, nebo zvolit hotové řešení dostupné na trhu. Po prozkoumání trhu a uznání náročnosti vlastního vývoje na zdroje navázali spolupráci s Luigi’s Boxem. Rozhodujícími faktory při rozhodování byly čas a snadnost implementace a Luigi’s Box vyhověl všem funkčním požadavkům na výbornou.

Luigi's Box Search na webových stránkách Gandalf

Překvapivě jednoduchá integrace

Tým Gandalf.com.pl ocenil snadnou implementaci a rychlé spuštění Luigi’s Boxu na svém e-shopu. Po implementaci jsme se dohodli na provedení A/B testu, kde jsme otestovali jejich původní řešení vyhledávání s řešením od Luigi’s Boxu.

A/B test vyhledávání probíhal od 13. ledna do 12. února 2023 a jeho hlavním cílem bylo zjistit, zda použití vyhledávače Luigi’s Box Search na polovině relací způsobí nárůst tržeb, transakcí a AOV.

+10.83%

Příjmy z vyhledávání

+2.70%

Transakce z vyhledávání

+9.40%

AOV z vyhledávání

+4.42%

Míra konverze z vyhledávání

Po implementaci Luigi’s Boxu v e-shopu Gandalf jsme zaznamenali zvýšení konverzního poměru a průměrné hodnoty objednávky.

Podívejte se, jak vyhledávání Luigi’s Box hladce zapadá do designu Gandalf.com.pl:

Luigi's Box Search implemented at Gandalf website
Luigi's Box Search implemented at Gandalf website

Další zlepšení

Tím však spolupráce mezi Luigi’s Boxem a týmem Gandalf nekončí. Naši customer success manažeři se zajímají o to, jak naše produkty pomáhají klientům, a proaktivně komunikují s týmem Gandalf, aby jim pomohli vytěžit z Luigi’s Boxu maximum. Po úspěšném spuštění pracovali naši specialisté na doladění vyhledávání k dokonalosti šité na míru e-shopu Gandalf a jeho obchodním cílům.

Pokračovali jsme v práci na:

  • Posilování produktů na základě atributů, jako je oblíbenost, aktuálnost a dostupnost – proběhlo další školení k využití této funkce pomocí aplikace Luigi’s Box.
  • Optimalizace filtrování a přidání dalších parametrů speciálně pro učebnice v době vrcholící školní sezóny.
  • Zlepšení automatického dokončování přidáním dalšího informačního pole do výsledků – např. hardback, paperback, audio nebo ebook, pokud jde o knihy.

Higher revenue from the search on half the sessions

Luigi’s Box was quick and easy to integrate. It not only visibly improved our search results but allowed us to constantly optimize them as well. Luigi’s team of specialists gave us first-class support from day one, which continued even after the end of testing, tweaking the performance to meet both user and business needs.

Anna Muszyńska
E-Commerce Analyst, Gandalf

Shrnutí

  • Zvýšení hodnoty konverze +10,83 % díky použití vyhledávání
  • Zvýšení počtu transakcí o +2,7 % díky použití vyhledávání
  • Zvýšení AOV o +9,40 % díky použití vyhledávání
  • Zvýšení míry konverze o +4,42 % díky použití vyhledávání

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii
;