Jak jsme pomohli členovi největší lékárenské sítě v EU zvýšit poměr konverzí z vyhledávání o 9,49 % díky našemu intuitivnímu vyhledávání.
230.000.000 EUR
Roční tržby BENU – člena největší farmaceutické sítě v EU – PHOENIX Group.
Luigi’s Box byl založen v roce 2017 jako reakce na nízkou úroveň vyhledávání v mnoha e‑shopech. Naše unikátní technologie využívá umělou inteligenci a strojové učení, aby bylo možné optimalizovat pořadí výsledků vyhledávání a rozpoznávat synonyma.
Výzvy
- Zákazníci nemohli najít konkrétní produkty, pokud jejich název nenapsali přesně
Řešení: S intuitivním vyhledáváním jsou zákazníci schopni najít relevantní produkty, i když jejich názvy zadají s překlepem nebo použijí alternativní a slangové pojmenování. - Vyhledávání se nespustilo, dokud zadaná fráze neobsahovala aspoň tři znaky
Řešení: Náš našeptávač zákazníkům nabízí výsledky už od prvního znaku. Tímto způsobem dochází k okamžité interakci zákazníka s e‑shopem BENU, což přispívá k udržení jeho pozornosti a zvyšuje pravděpodobnost nákupu. - Během pandemie covid-19 nedokázali zákazníci najít nejnaléhavější medicínské produkty
Řešení: Náš algoritmus se neustále učí, a proto je schopný zaznamenat změny v uživatelském chování, rozpoznat krizové situace a poskytnout zákazníkům aktuální informace a výsledky vyhledávání.
Integrace
Pilot spuštěný bez klientova IT týmu
Pilotní verzi našeptávače jsme spustili na webu Benulekaren.sk bez potřeby zapojit IT oddělení BENU nebo jeho externí dodavatele IT služeb. Klient poskytl XML feedy a aplikace našeho skriptu byla pomocí Google Tag Manageru otázkou několika minut. Ušetřený čas jsme tak mohli věnovat hladkému spuštění pilota.
O integraci se postará Luigi's Box
Implementace vyhledávání s našeptávačem proběhla hladce díky aktivní spolupráci PeckaDesign (poskytovatel e‑shopové platformy) a Luigi’s Boxu. Vývojáři z PeckaDesign využili API integraci na spuštění okamžité synchronizace informací o produktech.
Okamžitý účinek
Luigi’s Box okamžitě zlepšil interakce zákazníka s vyhledáváním. Přetažením myší zobrazíte rozdíl mezi původním vyhledáváním a Luigi’s Boxem.
Obchodní výsledky
Abychom zjistili, jak je nové vyhledávání efektivní, porovnali jsme ho s původním řešením v A/B testu. Testování probíhalo od 27. června do 26. července 2020. Traffic byl rozdělený A: 55,71 %, B: 44,29 %. Čísla hovoří jasně:
Luigi’s Box zvýšil konverzní míru vyhledávání o 9,49 %!
Nepřetržitá zákaznická podpora
Během provádění A/B testu i po integraci vyhledávání s našeptávačem členové týmu Luigi’s Box aktivně komunikovali s produktovými manažery BENU a poskytovali podporu dodavateli e‑shopové platformy PeckaDesign.