Společnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %

Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.

Společnost Diego zaznamenala nárůst konverzí o 28 %

Diego je maďarská firma zaměřená na laminátové a voděodolné podlahy, koberce, čisticí prostředky, venkovní umělé trávníky a mnoho dalšího. Její působení na trhu v regionu střední a východní Evropy v současné době zahrnuje tři země – Maďarsko, Rumunsko a Slovensko.

Společnost Diego má v těchto zemích 150 kamenných prodejen a velký důraz klade také na online prodej. Společnost je dobře známá svým vstřícným, na zákazníka orientovaným přístupem k prodeji, a proto bylo dalším logickým krokem přenést tento koncept i do svých e-shopů.

+5.4%

využití vyhledávání s Luigi's Boxem

+28%

zvýšení počtu konverzí

300 000

návštěvníků maďarských internetových stránek za měsíc

Výběr chytřejšího vyhledávání v e-shopech pro web společnosti Diego

Když společnost Diego začala hledat řešení pro vyhledávání, které by bylo ideální pro její webové stránky, sledovala několik cílů.

Výzva #1

Chtěli především implementovat řešení, které by bylo chytřejší než to dosavadní. V Diegu se museli zabývat zadáváním možných vyhledávacích dotazů ručně a nemohli se spoléhat na to, že jejich problémy zvládne umělá inteligence. Diego hledal řešení, které by si poradilo s překlepy, pravopisnými chybami a různými gramatickými tvary.

Luigi’s Box se pro tento případ ukázal jako ideální řešení díky svým funkcím automatické opravy a tolerance překlepů. Vzhledem k tomu, že Diego prodává produkty především v Maďarsku, bylo pro jejich vyhledávání velmi důležité, aby si poradilo se zpracováním přirozeného jazyka v maďarštině.

Maďarština používá různé koncovky, které mění význam slov a jejich gramatickou funkci, a to může být pro většinu vyhledávačů obtížné zpracovat. Pokročilé funkce zpracování jazyka v Luigi’s Boxu si s maďarštinou poradí bez problémů. To je možné díky našemu specialistovi na lingvistiku, který nám pomáhá vylepšovat a upravovat vyhledávání pro maďarštinu tak, aby poskytovalo co nejlepší zážitek z vyhledávání pro všechny maďarsky mluvící uživatele. Totéž platí i pro zbývající dva jazyky – rumunštinu a slovenštinu.

Výzva #2

Chtěli také řešení, které bude vysoce personalizované pro jejich případ použití, aby uživatelům přinášelo výsledky na míru podle jejich preferencí a vkusu. Hlavní předností Luigi’s Boxu je v tomto případě to, že naše řešení lze personalizovat krátkodobě i dlouhodobě a poskytovat individuální výsledky vyhledávání pro každého zákazníka.

Naše funkce nám umožňují shromažďovat důležitá data z předchozích vyhledávání zákazníků, zjistit preference jednotlivých zákazníků a řadit produkty tak, aby poskytovaly ty nejlepší výsledky. Každý zákazník získá vyhledávání na míru díky naší umělé inteligenci, takže nikdo nedostane nerelevantní výsledky. Společnosti Diego to pomáhá při konverzi návštěvníka v zákazníka díky rychlejšímu a přesnějšímu vyhledávání.

Luigi’s Box is willing to go the extra mile

Luigi’s Box increased search conversion by 28% in just two weeks. The implementation was smooth, the language processing and Search are superior, and the admin platform with built-in Analytics is easy to use.

Péter Molnár
Head of eCommerce

Pozitivní výsledky byly viditelné již za dva týdny

Společnost Diego se na své webové stránky rozhodla implementovat vyhledávač Luigi’s Box Search s cílem poskytovat svým zákazníkům personalizované vyhledávání a objevování produktů. Vyhledávání Luigi’s Box Search bylo na webových stránkách Diega spuštěno 24. srpna 2023 a výsledky po dvou týdnech používání vypadaly pro budoucnost e-shopu Diega velmi slibně.

Webové stránky společnosti Diego především zaznamenaly nárůst používání vyhledávání na webu. Počet uživatelů, kteří se rozhodli vyhledávat produkty, vzrostl o 5,4 %, což znamená, že více lidí bylo přilákáno a povzbuzeno k vyhledávání produktů díky efektivnějšímu způsobu vyhledávání.

Dále firma zaznamenala výrazný nárůst konverzí. Inteligentnější vyhledávání přineslo lepší výsledky zákazníkům, kteří ho využili k nalezení požadovaných produktů. Díky funkcím, jako je personalizace vyhledávání a funkce zpracování jazyka, mohli najít produkty mnohem rychleji než dříve. Výsledky ukázaly nárůst počtu konverzí o 28 %, přičemž celková míra konverze se zvýšila o 22 %.

Shrnutí

  • Pozitivní výsledky Luigi’s Boxu viditelné již po dvou týdnech
  • Nárůst využití vyhledávání o 5,4 %
  • 28% nárůst konverzí
  • 22% nárůst celkové míry konverze

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu AOV s naší pomocí

Podívejte se, jak 11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu hodnoty košíku! Luigi's Box mění vyhledávání v předním evropském obchodě s týmovými sporty.

Přečíst případovou studii

Druck.at:  zvýšení míry konverze z vyhledávání o 113,51 %

Seznamte se s pozoruhodným 113,51% nárůstem konverze z vyhledávání u druck.at! Luigi's Box způsobil revoluci ve vyhledávání, a pozvedl tak pozici předního rakouského poskytovatele online tisku.

Přečíst případovou studii

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii
;