Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.

Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %

O2 je nejrychleji rostoucím mobilním operátorem na Slovensku. Od roku 2007 získalo více než 1,9 milionu zákazníků a 25% podíl na trhu. Za své služby pravidelně získává ocenění v nezávislých spotřebitelských průzkumech. V roce 2016 se O2 po sedmé v řadě stalo operátorem roku.

  • 750 000 návštěv webových stránek za měsíc
  • 10 % online obratu z vyhledávání
  • 8x vyšší míra konverze při použití vyhledávání

Vyhledávání je prioritou

Přestože vyhledávání využívalo pouze 5 % návštěvníků stránek, online oddělení O2 si uvědomovalo jeho důležitost jako významného obchodního kanálu.

V březnu 2017 se 02 spojilo s Luigi’s Boxem, aby zlepšilo efektivitu vyhledávání, a implementovalo naši analytiku vyhledávání na všech svých stránkách, včetně domovské stránky, e-shopu a zákaznického portálu.

Brzy měl online tým O2 přehled o nejvyhledávanějších výrazech na stránkách O2 včetně frází s překlepy, nebo naopak o vyhledávání bez výsledků a kliknutí.

Aby se vyhnuli ztrátě zákazníků kvůli neúspěšnému vyhledávání, využili službu FixIt a přesměrovali návštěvníky na stránky se správnými výsledky. Navíc přizpůsobili obsah stránek jazyku zákazníka.

Screenshot of site search from O2's website.
Search with Autocomplete on O2's official site.

Okamžité výsledky

Když O2 představilo nový paušál O2 Volnost, zákazníci měli problém ho na webu najít. Luigi’s Box problém našel a opravil. Brzy se konverzní poměr u lidí, kteří hledali tento paušál, zvýšil devítinásobně.

Používání aplikace FixIt se u O2 stalo běžnou praxí. Každý měsíc se vytvoří více než 10 pravidel FixIt. Konverzní poměr pravidel FixIt je o 136 % vyšší než konverzní poměr běžného vyhledávání.

Díky efektivnímu směrování zákazníků na oblíbené produkty a služby se konverzní míra zvýšila o 320 %.

Improved conversion rates and customer satisfaction

Luigi’s Box is a very progressive tool that complements our existing analytical data. Its usage led to higher conversion rates and helped us maintain high customer satisfaction standards.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Shrnutí

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu AOV s naší pomocí

Podívejte se, jak 11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu hodnoty košíku! Luigi's Box mění vyhledávání v předním evropském obchodě s týmovými sporty.

Přečíst případovou studii

Druck.at:  zvýšení míry konverze z vyhledávání o 113,51 %

Seznamte se s pozoruhodným 113,51% nárůstem konverze z vyhledávání u druck.at! Luigi's Box způsobil revoluci ve vyhledávání, a pozvedl tak pozici předního rakouského poskytovatele online tisku.

Přečíst případovou studii

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii
;