Conversion rate increased by 600%
We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store customer service.
Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay
Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.
NAY je slovenskou jedničkou na poli spotřební elektroniky. V Česku působí pod značkou Electro World. Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box) v roce 2017 oslovil Martina Derňara (Chief Omnichannel Officer, NAY), aby vyzkoušel naši analytiku. V NAY postupně otestovali i další produkty a dnes patří k našim stálým klientům.
Prodejci v kamenných provozech jsou důležitou součástí NAY omnichannel konceptu. S e-shopem přicházejí do styku několikrát denně. Kontrolují, zda je žádané zboží na skladě.
Původní vyhledávání často poskytovalo informaci, že je zboží nedostupné, i když si prodejce byl jistý, že se na skladě prodejny nachází.
Luigi’s Box pomohl ověřování skladové dostupnosti zboží zefektivnit, a zákazníci tak dostávají požadovanou informaci rychleji.
Zákazníci Nay rádi nakupují online, a proto se společnost spolehla na českou agenturu PeckaDesign, která jí poskytla řešení e-commerce stránek na míru, aby zajistila co nejlepší zážitek z online nakupování.
Díky Luigi’s Boxu mohou návštěvníci internetového obchodu využívat funkci Vyhledávání, která nabízí okamžité návrhy našeptávače a chápe širší kontext jejich dotazů.
Zákazníci si okamžitě všimli, že vyhledávání na webu NAY funguje efektivněji. Jeho využití, které obvykle v segmentu elektroniky představuje cca 20 % trafficu, stouplo až na 30 % všech zákazníků e-shopu.
Nejvýznamnějším zlepšením však bylo zvýšení konverzní míry vyhledávání. Při srovnání čísel z roku 2017 a 2021 jsme zjistili, že tento poměr vzrostl o úžasných 600 %!