NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %

Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.

Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %

NAY je slovenskou jedničkou na poli spotřební elektroniky. V Česku působí pod značkou Electro World. Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box) v roce 2017 oslovil Martina Derňara (Chief Omnichannel Officer, NAY), aby vyzkoušel naši analytiku. V NAY postupně otestovali i další produkty a dnes patří k našim stálým klientům.

Co získali?

prodejci
spolehlivé ověření dostupnosti zboží skladem
zákazníci
rychlejší obsluhu v prodejně
návštěvníci e-shopu
intuitivní webové vyhledávání
klient
šestinásobné zvýšení konverzní míry vyhledávání

Conversion rate increased by 600%

We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store customer service.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Zlepšení offline prodeje

Prodejci v kamenných provozech jsou důležitou součástí NAY omnichannel konceptu. S e-shopem přicházejí do styku několikrát denně. Kontrolují, zda je žádané zboží na skladě.

Původní vyhledávání často poskytovalo informaci, že je zboží nedostupné, i když si prodejce byl jistý, že se na skladě prodejny nachází.

Luigi’s Box pomohl ověřování skladové dostupnosti zboží zefektivnit, a zákazníci tak dostávají požadovanou informaci rychleji.

Zlepšení online prodeje

Zákazníci Nay rádi nakupují online, a proto se společnost spolehla na českou agenturu PeckaDesign, která jí poskytla řešení e-commerce stránek na míru, aby zajistila co nejlepší zážitek z online nakupování.

Díky Luigi’s Boxu mohou návštěvníci internetového obchodu využívat funkci Vyhledávání, která nabízí okamžité návrhy našeptávače a chápe širší kontext jejich dotazů.

Zákazníci si okamžitě všimli, že vyhledávání na webu NAY funguje efektivněji. Jeho využití, které obvykle v segmentu elektroniky představuje cca 20 % trafficu, stouplo až na 30 % všech zákazníků e-shopu.

Nejvýznamnějším zlepšením však bylo zvýšení konverzní míry vyhledávání. Při srovnání čísel z roku 2017 a 2021 jsme zjistili, že tento poměr vzrostl o úžasných 600 %!

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii
;