Výkonný vyhledávací nástroj zlepšuje zážitek z nakupování, protože šetří čas a přivádí zákazníky ke správným módním produktům na vašich stránkách. Co by tedy měl kvalitní vyhledávač v módním průmyslu umět?
Luigi's Box Search
Luigi’s Box Search je nástroj založený na umělé inteligenci, který vám umožní z vyhledávání vytěžit maximum. Nejde jen o základní přednastavený vyhledávací panel, ale o komplexní nástroj, který dokáže přizpůsobit váš web záměrům zákazníků a vypořádat se s překlepy, synonymy nebo diakritikou.
Luigi’s Box Search nabízí několik pokročilých funkcí, jako je inteligentní našeptávač s perfektní funkcí vyhledávání při psaní, kdy zákazníci dostanou požadované výsledky během zlomku vteřiny.
Můžete propagovat produkty konkrétní značky nebo seřadit relevantní výsledky vyhledávání v pořadí, které vám nejlépe vyhovuje, a používat dynamické filtry, kde se relevance filtrů liší podle kategorií produktů. Zákazníci mohou například filtrovat trička podle barvy, džíny podle střihu apod. I když zákazník zadá jiný formát kódu produktu, získá relevantní výsledky díky funkci Smart product codes.
Pokročilé vyhledávání jde ruku v ruce s komplexním nástrojem Luigi’s Box Analytics. Ten nabízí jasný přehled o výkonnosti vašeho vyhledávání a poskytuje vám intuitivní informační panel s vizuální zpětnou vazbou bez nutnosti náročného proklikávání mnoha přehledy. S tímto nástrojem se dozvíte více o trendech ve vyhledávání a o tom, jak se zákazníci dostanou k vašemu hlavnímu obsahu. To je ideální způsob, jak zajistit nejlepší zákaznickou zkušenost při online nakupování.
Nejlepší funkce pro módní průmysl
Každý online obchodník s módou hledá způsoby, jak vylepšit svůj e‑shop. Jedním z těchto vylepšení je inteligentní vyhledávací nástroj. Co by měl tento software nabízet? Odpověď může být jednoduchá – prodávejte víc, a tím zvyšte své celkové příjmy. Jak toho ale dosáhnout? Zákazníci se ve vašem obchodě s módou chovají podobně jako v kamenném obchodě. Hledají buď typ oblečení, konkrétní barvu, nebo specifický výrobek.
Móda je výjimečné odvětví, je velmi emotivní. Své preference často nedokážete popsat slovy, a proto se v oděvním průmyslu hodí vizuální vyhledávání. Měli byste být navíc schopni poskytnout relevantní výsledky vyhledávání během několika sekund. V tomto případě vstupuje do hry Luigi’s Box a díky své umělé inteligenci poskytne lepší zážitek z nakupování.
Další skvělou funkcí je proto Luigi’s Box Recommender, který doporučuje jiné zboží skladem, pokud je zboží, které zákazník chce, vyprodané. Ve vyhledávání produktů věnujte zvýšenou pozornost novým produktům a zvyšte prodeje tím, že budete upřednostňovat právě nové produkty, nebo zákazníkům připomeňte poslední produkt, který viděli, a kdykoli navštíví váš obchod, je vyzvěte, aby si ho koupili.
Pokud váš internetový obchod obsahuje velké množství produktů, měli byste zvážit přidání funkce Luigi’s Box Product Listing, která zákazníkům pomůže rychle vyhledávat a poskytne jim více informací o řadě produktů najednou.
Výhody používání funkcí Luigi's Boxu
Zvyšte míru konverze
Jaké jsou výhody používání Luigi’s Box? S Luigi’s Box AI vyhledáváním na webu můžete přizpůsobit svůj web záměru vašich zákazníků a získat vyšší konverzní poměr o více než 35 %. Vaši zákazníci získají výsledky během zlomku sekundy díky automatickému doplňování, které zobrazuje výsledky prvního typu.
Zvyšte hodnotu nákupního košíku
Funkce Luigi’s Box Recommender pomáhá zvýšit průměrnou hodnotu objednávky o 25 % doporučováním relevantních návrhů přizpůsobených vašim zákazníkům. Díky doporučení produktů je o 56 % vyšší pravděpodobnost, že se zákazníci vrátí na váš e‑shop a nakoupí znovu.
Zvyšte prodeje
Použití funkce Product listing zvýší váš průměrný prodej až o 12 % a průměrnou návratnost investic o 600 %. Tyto funkce také pomáhají snížit nežádoucí míru okamžitého opuštění vašeho webu. A co jiného vám může spokojený zákazník zanechat kromě svého nákupu? Skvělé hodnocení zákazníků bude signalizovat, že váš e‑shop je spolehlivý a zákazníci vždy dostanou to, co chtějí a odcházejí spokojeni.
Implementace komplexní analýzy
V roce 2017 EXIsport implementoval Luigi’s Box Search Analytics a zjistili toto:
- 30 % transakcí proběhne pomocí webového vyhledávání,
- Konverzní poměr uživatelů vyhledávání je 2,6krát vyšší
- Průměrná hodnota objednávky osoby využívající vyhledávání je o 9 % vyšší
Implementace bleskového našeptávače
Na základě těchto údajů se EXIsport rozhodl vylepšit své vyhledávání na webu zavedením našeptávače. V krátké době dosáhl vynikajících výsledků.
+32%
konverzní míra z vyhledávání
-17%
čas strávený na webu
+52%
meziroční online výnosy
Vlastní funkce pro jeden z nejoblíbenějších online obchodů s módou v regionu CEE
Díky funkcím na míru, jako je „Vyhledávání podle pohlaví“, kdy vyhledávač zobrazuje produkt pouze pro vybrané pohlaví, nebo „Hromadná aktualizace všech produktů v kategorii“, které umožňují úpravu jednoho z atributů produktu pro všechny produkty z kategorie najednou, je celkový počet vyhledávání a použití našeptávače dvakrát vyšší a počet konverzí z vyhledávání o 40 % vyšší než předchozí rok.
Hodnocení objevování produktů
Zde se můžete dozvědět, jak uživatelé G2 hodnotili funkce objevování produktů pro e‑commerce k 13. červnu 2023.
Naplánujte si hovor s jedním z našich specialistů a získejte více informací o našich softwarových produktech.
Prezentace produktuČasté otázky
Proč je Luigi's Box ideálním poskytovatelem vyhledávání pro odvětví módy?
Luigi’s Box je e‑commerce řešení, kterému důvěřuje více než 2 000 e‑shopů po celém světě. Od začátku své cesty získala společnost několik ocenění za svou analytiku nebo vyhledávání. Integrace Luigi’s Boxu se skládá ze čtyř snadných kroků bez potřeby jakýchkoli IT dovedností nebo znalostí. Navíc máme k dispozici skvělý tým specialistů, kteří jsou špičkami ve svém oboru. Luigi’s Box nabízí několik funkcí, které z vašeho podnikání vytěží maximum.
Proč je vizuální vyhledávání v módním odvětví důležité?
S rozmachem online nakupování představuje technologie vizuálního vyhledávání významnou součást nákupního zážitku zákazníků. Vizuální vyhledávání umožňuje zákazníkům používat obrázky namísto klíčových slov. Zejména v segmentu módy je pro návštěvníky webových stránek mnohem snazší najít kousky oblečení, které se jim líbí, nahráním obrázku než popisem pomocí slov.
Kdo nejvíce využívá vizuální vyhledávání?
Vizuální vyhledávání pomáhá zvyšovat tržby zejména e‑shopům, které propagují své zboží a služby na sociálních sítích. Důvodem je generace Z, tedy generace lidí narozených v letech 1997 až 2012, na kterou mají sociální média největší vliv.