Co stojí za 21% zvýšení příjmu v Houseland

Houseland.cz chce mít špičkový e-shop a sledovat nejnovější trendy v e-commerce. Cíl byl poměrně přímočarý. Zjistit, jak moc můžeme s našimi personalizačními nástroji zvýšit příjmy.

Co stojí za 21% zvýšení příjmu v Houseland

+13%

Míra konverze

+21%

Zvýšení příjmů

+9.4%

Počet transakcí

Personalizované vyhledávání s našeptávačem

Luigi’s Box:

Personalizované vyhledávání, automatické vyplňování a styl jsme implementovali se stejným designem, jako má e-shop.

Vyhledávání si poradí s překlepy, synonymy, špatně napsanými názvy štítků a produktů. Zpracovává také osobní preference zákazníků, cenovou citlivost, preferenci značek, historii nákupů a další.

Up-sell a cross-sell v předkošíku

Luigi’s Box:

Ve fázi před košíkem začleňujeme personalizované up-sell a cross-sell boxy s využitím specializovaného algoritmu, který kombinuje preference zákazníků s produkty s vysokou marží.

Tento algoritmus analyzuje nejprodávanější kategorie, často nakupované produkty a individuální preference zákazníků a vytváří cílená doporučení.

Nejprodávanější produkty v kategoriích

Luigi’s Box:

Pro konkrétní kategorie produktů vytváříme na míru šité, personalizované boxy s nejprodávanějšími položkami. Tyto vybrané produkty pomáhají zákazníkům při rozhodování o nákupu tím, že představují oblíbené produkty, které je zajímají. Náš algoritmus neustále zpřesňuje doporučení na základě nejprodávanějších kategorií, často kombinovaných produktů a individuálních preferencí zákazníků.

Alternativní produkty na stránce konkrétního produktu

Luigi’s Box:

Pro zvýšení míry konverze dbáme na to, aby zákazníci měli přístup k alternativním návrhům produktů přímo na stránce konkrétního produktu, kterou si prohlížejí. Tím, že se vedle hlavní položky zobrazují související produkty, mohou zákazníci prozkoumat další možnosti, aniž by museli přecházet zpět do kategorie produktu.

Naposledy prohlížené položky na HP

Luigi’s Box:

Zahrnutí pole „Naposledy prohlížené“ na domovské stránce je klíčovou součástí naší strategie. Tato funkce umožňuje zákazníkům znovu navštívit dříve prohlížené položky, což posiluje jejich orientaci a zlepšuje zážitek z nakupování. Zjistili jsme, že umístění těchto boxů na domovské stránce má největší dopad na spokojenost zákazníků a v konečném důsledku zvyšuje tržby.

Nejprodávanější produkt na HP

Luigi’s Box:

Navíc si uvědomujeme, že zákazníci mají problémy při orientaci v mnoha produktech a kategoriích. Abychom to vyřešili, na domovskou stránku viditelně umisťujeme personalizovaný box s nejprodávanějšími produkty. Toto strategické umístění nejen pomáhá zákazníkům v orientaci, ale také vzbuzuje důvěru v poskytovaná doporučení, což vede ke znatelnému zvýšení příjmů.

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu AOV s naší pomocí

Podívejte se, jak 11teamsports dosáhl 38,46% nárůstu hodnoty košíku! Luigi's Box mění vyhledávání v předním evropském obchodě s týmovými sporty.

Přečíst případovou studii

Druck.at:  zvýšení míry konverze z vyhledávání o 113,51 %

Seznamte se s pozoruhodným 113,51% nárůstem konverze z vyhledávání u druck.at! Luigi's Box způsobil revoluci ve vyhledávání, a pozvedl tak pozici předního rakouského poskytovatele online tisku.

Přečíst případovou studii

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii
;