Co je míra odchodu z vyhledávání?
Míra odchodu z vyhledávání je analytickou funkcí, která měří, jak často vaši návštěvníci opouští vyhledávání. Je to užitečná informace, protože může odhalit mnoho příčin, proč zákazníci vyhledávání opouštějí. Může to souviset s frustrací, když se nedaří najít konkrétní produkt, rozptýlením během vyhledávání nebo dalšími faktory.
Jak můžete využít analýzu míry odchodu z vyhledávání?
Určení míry odchodu z vyhledávání na základě přesných dat je důležitým zdrojem informací pro každý dobrý e-shop. Zjistěte, proč vaši zákazníci opouštějí vyhledávání, a zjistěte, co bylo hlavním důvodem jejich odchodu. Díky těmto údajům můžete zjistit, zda je jednoduše rozptýlily jiné zajímavé produkty, zda byli během hledání frustrovaní, nebo zda prostě neměli čas pokračovat.
Tyto údaje můžete využít ke zlepšení a přizpůsobení vyhledávání, doporučování produktů a dalších funkcí tak, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Jaké výhody vám analýza míry odchodu z vyhledávání přináší?
- Budete mít stále aktuální informace o míře odchodu z vyhledávání.
- Data můžete využít k dalšímu zlepšování vyhledávání s Luigi’s Boxem.