Srovnání: Luigi’s Box vs. FACT-Finder
FACT-Finder nabízí různé funkce užitečné pro každý e-shop. My v Luigi’s Boxu však víme, že přidat pomyslnou třešničku na dort není nikdy na škodu, a vylepší se tak celé dílo.
Potřebujete pomoci s migrací? Nebo chcete vidět, jak fungují nástroje Luigi’s Box Search a Recommender?
- Zkušební verze na 30 dní zdarma
- Bez platební karty
- Zrušení kdykoliv
Čím je Luigi's Box výjimečný?
Tým podpory
Žádní chatboti, ale milí lidé, kteří vám vždy odpoví, reagují na zpětnou vazbu a rádi vám pomohou.
Integrace, kterou zvládnete sami
Možnost jednoduché frontendové integrace. Stačí vložit jeden řádek kódu do GTM.
Intuitivní rozhraní
Uživatelsky přívětivá administrace, kde můžete vše nastavit pro zefektivnění nakupování v e-shopu.
Vše na jednom místě
Přehledný ovládací panel s analytickými daty, kde můžete kdykoliv měřit efektivitu.
Jak vybrat alternativu nástroje FACT-Finder?
Existuje několik klíčových faktorů, které musí e-shopy a webové stránky zohledňovat, aby uspěly na vysoce konkurenčním online trhu. Vybrali jsme čtyři, které přímo ovlivňují spokojenost, angažovanost a nákupní chování zákazníků.
Recommender
Doporučování produktů může významně ovlivnit zákaznickou zkušenost tím, že poskytuje personalizované a relevantní návrhy produktů na základě chování, historie nákupů a preferencí zákazníka.
Kromě toho mohou doporučení oslovit potenciální kupující nabídkou nových produktů, které by je mohly zajímat, a dokonce vám pomoci propagovat vybrané produkty z vašeho portfolia, čímž se zvýší šance na další nákupy.
Připnutí na pozici
Další funkcí, která pomáhá při rozhodování o nákupu, je funkce Připnutí na pozici. Díky možnosti umístit produkty na konkrétní pozice ve výsledcích vyhledávání máte větší kontrolu nad zákaznickou zkušeností a nákupním rozhodováním.
Tato funkce může být užitečná také při sezónních akcích, uvádění produktů na trh nebo při propagaci špatně prodávaných produktů.
Umělá inteligence a strojové učení
FACT-Finder využívá umělou inteligenci a algoritmy strojového učení ke zlepšení relevance výsledků vyhledávání a zákaznické zkušenosti. Tyto technologie analyzují chování zákazníků, historii nákupů a informace o produktech, aby pochopily preference zákazníků a předpověděly jejich potřeby.
Díky shromážděným datům mohou poskytovat vysoce personalizovaná a přesná doporučení produktů a výsledky vyhledávání, což pomáhá e-commerce firmám zvyšovat prodeje a zlepšovat spokojenost zákazníků.
Nástroj pro analytiku a reportování
Analytické a reportovací nástroje pomáhají analyzovat velké množství dat a identifikovat vzory a trendy. Díky tomu získávají e-shopy praktické informace o chování zákazníků, jako například o tom, které produkty jsou nejoblíbenější, o nejčastěji používaných vyhledávaných výrazech, o stránkách s největší návštěvností apod.
Výkonné analytické nástroje jsou pro e-commerce klíčové, protože pomáhají podnikům přijímat rozhodnutí založená na datech a maximálně využít investice do e-commerce.
Index použitelnosti vyhledávání v e-commerce
Podívejte se na hodnocení použitelnosti v kategorii vyhledávání v e-commerce na portálu G2. V grafu jsou zvýrazněny rozhodující faktory, které přispívají k celkovému skóre použitelnosti produktů.
- Snadná administrace
- Snadné používání
- Splňuje požadavky
- Další faktory
-
Snadná administrace: 1.78
-
Snadné používání: 2.75
-
Splňuje požadavky: 2.81
-
Další faktory: 1.71
-
Snadná administrace: 1.58
-
Snadné používání: 2.79
-
Splňuje požadavky: 2.61
-
Další faktory: 0.97
Proč je Luigi's Box vhodnou alternativou nástroje FACT-Finder?
Offline A/B testování
Každé řešení vyhledávání v e-shopu potřebuje správné testování. S funkcí offline A/B testů od Luigi’s Boxu můžete otestovat svou platformu v offline prostředí.
Offline testování vám umožní zjistit, co u vaší platformy funguje, a to tak, že vytvoříte dvě varianty jednoho řešení nasazené v podobných situacích. Kromě vyšší přesnosti vám offline testování pomůže vyhnout se zbytečným problémům, protože změny nejsou okamžitě viditelné pro reálné uživatele.
Produktové bannery ve vyhledávání
Propagujte vybrané produkty přímo během vyhledávání pomocí přizpůsobitelných produktových bannerů.
Díky produktovým bannerům můžete zaměřit pozornost na nové produkty nebo zboží ve slevě, starší produkty, které brzy odstraníte z portfolia, nebo ty, které to nejvíce potřebují. Tato funkce vám navíc pomůže zvýšit prodej tím, že povzbudí lidi k nákupu dalších produktů již ve vyhledávacím poli.
Bezproblémová integrace
Luigi’s Box nabízí snadnou integraci bez kódování, ke které nepotřebujete žádné odborné znalosti.
Stačí jen jeden řádek kódu a můžete začít používat služby Luigi’s Boxu. Vložte jediný řádek kódu do hlavičky svého e-shopu nebo použijte Google Tag Manager, spusťte analytiku a během krátké doby můžete začít využívat všechny výhody Luigi’s Boxu a odhalit celý potenciál svého e-shopu.
Hlasové vyhledávání
Pokud hledáte nový způsob, jak vylepšit vyhledávání, je načase začít poskytovat hlasové vyhledávání. Hlasové vyhledávání je v současné době jednou z nejvyhledávanějších funkcí v oblasti vyhledávání v e-shopech.
Tato funkce umožňuje uživatelům vyhledávat názvy produktů pomocí hlasových příkazů, což proces vyhledávání usnadňuje a urychluje. Kromě toho, že šetří čas vašich zákazníků, poskytuje hlasové vyhledávání pouze relevantní výsledky díky schopnosti systému převést mluvený požadavek na text a algoritmům NLP.
Domluvte si bezplatný konzultační hovor
Domluvte si bezplatnou konzultaci s jedním z našich integračních specialistů. Ukážeme vám, jak Luigi’s Box zlepší uživatelskou zkušenost a konverzní poměr ve vašem e-shopu.
Co nabízíme
Analytika
Komplexní analytika, která identifikuje problémy s vyhledávacími dotazy a pomáhá najít způsob, jak je optimalizovat a dosáhnout lepších výsledků.
Vyhledávání
Inteligentní vyhledávání s našeptávačem pomáhá návštěvníkům rychle najít produkty, které hledají, a výrazně tak šetří čas strávený nakupováním.
Doporučování produktů
Personalizované boxy s doporučenými produkty pomáhají zvýšit průměrnou hodnotu objednávky a můžete je umístit kamkoliv na webové stránky.
Výpis produktů
Personalizované stránky s výpisem produktů jsou uspořádány tak, aby zlepšovaly zážitek z prohlížení, podporovaly vaše obchodní cíle a zvyšovaly příjmy.
Domluvte si bezplatný konzultační hovor s jedním z našich specialistů. Ukážeme vám, jak Luigi’s Box zlepší vaše online podnikání.
Pojďme to probratČasté otázky
Co je pro e-commerce weby zásadní?
- Přiřazování dotazů zákazníků k relevantním produktům
- Automatické dokončování pro urychlení a usnadnění procesu vyhledávání
- Doporučování produktů na míru
- Zvládnutí pravopisných chyb, překlepů a slangu
- Poskytování uživatelsky přívětivé navigace
- Kompatibilita s mobilními zařízeními
- Analytika, abyste pochopili, co zákazník chce
Když se webové stránky elektronických obchodů zaměří na tyto faktory, budou moci poskytovat pozitivní zákaznickou zkušenost, zvyšovat prodeje a rozvíjet své podnikání.
Jaké existují k nástroji FACT-Finder alternativy?
Možnými alternativami nástroje FACT-Finder jsou Algolia, Lucidworks, Shopware, Searchspring nebo Luigi’s Box.
Jaké mají nástroje FACT-Finder a Luigi's Box ceny?
Cena za služby FACT-Finder závisí na požadovaném produktu, počtu aktivovaných modulů, vyhledávání za měsíc a požadovaných kanálech. Pokud se chcete dozvědět více, najdete na jejich webových stránkách kontaktní formulář. FACT-Finder nabízí také bezplatnou zkušební verzi. Na podobném principu funguje i cenová politika Luigi’s Boxu.
Stačí vyplnit formulář s obecnými informacemi o vašem e-shopu, vybrat produkty, o které máte zájem, a naši specialisté vás budou kontaktovat s nabídkou šitou na míru. Luigi’s Box navíc nabízí zkušební verzi na 14 dní zdarma, kterou lze v případě potřeby prodloužit.
Kdo používá nástroj FACT-Finder?
FACT-Finder používá mnoho známých značek a prodejců v různých odvětvích. Mezi ty nejznámější patří OBI, SPAR, INTERSPORT, STIHL a COOP.