Co je funkce doporučení podle předchozího chování?
Funkce doporučení podle předchozího chování monitoruje chování zákazníka ve vašem e-shopu a používá získané informace, aby každému zákazníkovi doporučila ty nejlepší produkty.
Tato funkce poskytuje skvělá doporučení na míru každému zákazníkovi a pomáhá mu najít ty pravé produkty, zvyšuje jeho spokojenost a vám dává šanci zvýšit své příjmy.
Jak můžete funkci doporučení podle předchozího chování využít?
Doporučení podle předchozího chování vám mohou pomoci zlepšit prodej díky schopnosti této funkce zobrazovat a doporučovat relevantní produkty pro každého zákazníka na základě přesných údajů. Každé vyhledávání, které zákazník provede, může časem zvýšit jeho šance na získání lepších doporučení. Pravděpodobným výsledkem je přitom zvýšení spokojenosti zákazníků a prodejů.
Jaké výhody funkce doporučení podle předchozího chování přináší?
- Přesná doporučení
- Větší zákaznická spokojenost
- Vyšší prodeje