NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Vyhledávání a dynamické filtry produktů na webu WooCommerce

Posuňte nakupování ve vašem obchodě WooCommerce na novou úroveň

Poskytněte zákazníkům ve svém obchodě WooCommerce lepší nákupní zážitek pomocí inteligentního vyhledávání na webu a pokročilých filtrů produktů. Usnadněte zákazníkům cestu k požadovaným produktům a zvyšte jejich spokojenost a prodeje.

Pojďte si prohlédnout funkci Luigi's Box Search s dynamickými filtry a objevte všechny výhody tohoto výkonného vyhledávacího nástroje pro e-shopy.

Výhody

Co vám přinese lepší vyhledávání a filtry?

  • Usnadníte a zpříjemníte proces nakupování.
  • Přizpůsobíte si výsledky vyhledávání pro lepší zážitek.
  • Zvyšíte zapojení a retenci zákazníků.
  • Posílíte své prodeje.

+35%

průměrné zvýšení prodeje

+13%

průměrné zvýšení konverzí z košíku

+56%

průměrná retence zákazníků s personalizací

Správné výsledky ještě před dopsáním dotazu

Chytré vyhledávání s našeptávačem umožňuje návštěvníkům vašeho obchodu WooCommerce najít relevantní produkty ještě před stisknutím tlačítka vyhledávání.

Našeptávač zobrazuje přesné výsledky již od prvního znaku ve vyhledávacím řádku a navíc zákazníkům pomáhá objevovat nové produkty, které by je mohly zajímat.

Dynamické vyhledávací filtry

Ukazujte jen relevantní filtry s dynamickými fasetami

Dynamické fasety automaticky zobrazují pouze relevantní filtry podle kategorie produktu. Hodí se to zejména v případě, že váš e-shop obsahuje tisíce produktů z různých kategorií.

Když zákazník hledá pračku, dynamické filtry automaticky odstraní filtry s pohlavím, věkem, ročním obdobím apod. Funkce funguje automaticky, ale přesto můžete filtry kdykoliv nastavit podle svých potřeb.

Výpisy produktů a filtrování v kategoriích

Upravte své stránky kategorií pro co nejlepší uživatelskou zkušenost

Chcete-li dosáhnout svých obchodních cílů, využijte službu Luigi’s Box Product Listing. Ta se postará o lepší stránky kategorií s lepším filtrováním a inteligentním řazením produktů, které zobrazí personalizované pořadí produktů v každé kategorii a upřednostní nejprodávanější produkty a produkty s největší šancí na konverzi.

Pořadí produktů můžete navíc ovlivnit pomocí našich pokročilých funkcí, jako je Posílení produktů a Připnutí na pozici.

Pohodlné stránkování

Zobrazte vše, co nabízíte, na jedné stránce s nekonečným rolováním

Ideální způsob stránkování výsledků vyhledávání na webových stránkách e-shopu je ten, který zákazníci nemusí používat. To znamená, že nemusí klikat na konci stránky, aby se dostali k dalším produktům. Z tohoto důvodu používá náš výpis produktů nekonečné rolování, což je nejlepší způsob stránkování pro lepší uživatelský zážitek a prodej.

Funkce

Seznamte se s funkcemi Luigi's Boxu pro vyhledávání a filtrování produktů na webu WooCommerce

Zjistěte, jak může Luigi's Box vylepšit vaše webové stránky WooCommerce pomocí pokročilého vyhledávání a detailního filtrování.

Inteligentní vyhledávání s našeptávačem

Vyhledávání na webu s našeptávačem a umělou inteligencí od Luigi’s Boxu umožňuje uživatelům najít relevantní produkty již při psaní dotazu. Kromě vyhledávání produktů během několika sekund pomáhá našeptávač objevovat nové produkty, které by se uživatelům mohly líbit.

Dynamické filtry a fasety

Různé kategorie potřebují různé filtry. Naše dynamické filtry automaticky odstraní všechny nepotřebné možnosti filtrování z každého vyhledávání na základě kategorie produktu a zobrazí pouze ty nejrelevantnější.

Výpis produktů v kategoriích

Správné řazení produktů v kategoriích představuje zásadní změnu. Seřaďte produkty na základě jejich důležitosti vypočítané naším algoritmem – umístěte ty nejvýkonnější na přední místa, a zvyšte tak prodeje.

Posilování produktů a připnutí na pozici

Ovlivněte pořadí produktů podle svých aktuálních potřeb a preferencí. Připněte vybrané produkty na požadovanou pozici ve výsledcích vyhledávání nebo umístěte vybrané produkty či kategorie výše v katalogu produktů, pomozte jim zviditelnit se a zvyšte prodej požadovaných produktů.

Poznatky z analytiky

Zjistěte, jaké produkty uživatelé na vašem webu hledají a jakou mají výkonnost. Využijte data k propagaci produktů s vysokým potenciálem a zlepšete celkové prodeje.

Čtyři jednoduché kroky

Jak to funguje? Je to opravdu snadné.

Integrace se skládá ze čtyř jednoduchých kroků bez nutnosti zásahu vlastního IT týmu.

1. Vytvořte si účet

Stačí vám jen pár minut, základní data a účet si můžete vytvořit zdarma.

2. Vložte na web skript

Vložte jeden řádek kódu do záhlaví svého e-shopu nebo použijte Google Tag Manager.

3. Začněte se zlepšovat

Po spuštění analytiky objevíte nové cesty, jak dosahovat lepších výsledků.

4. Pokračujte v objevování

Rozhodněte se, jestli chcete využít celý potenciál svého e-shopu s dalšími službami.

*Analytika na 14 dní zdarma

Seznamte se s funkcemi Luigi's Boxu:

Analytika

Komplexní analytický nástroj, který identifikuje příležitosti ke zlepšení, problémy s vyhledávacími dotazy a doporučenými produkty a pomáhá najít způsob, jak je optimalizovat.

Vyhledávání s našeptávačem

Inteligentní vyhledávání s našeptávačem pomáhá návštěvníkům rychle najít produkty, které hledají, a výrazně jim tak šetří čas strávený nakupováním. Dokáže si poradit s jakýmkoliv vyhledávacím dotazem.

Doporučování produktů

Personalizované boxy s doporučenými produkty pomáhají zvyšovat průměrnou hodnotu objednávek a můžete je umístit kamkoliv na webové stránky.

Výpis produktů

Personalizované stránky s výpisem produktů, které jsou uspořádány tak, aby zlepšily zážitek z prohlížení, podpořily vaše obchodní cíle a zvýšily příjmy.

Vyzkoušejte nástroje Luigi’s Boxu ještě dnes

  • tick Průměrné zvýšení prodeje o 35 %
  • tick Jednoduchá integrace bez kódóvání
  • tick Špičková podpora
Prezentace produktu
Reference

Co říkají naši zákazníci

„Velmi dobrý vyhledávač a nástroj na doporučování produktů.“

Dobrý vyhledávač a systém doporučování, který lze vyladit individuálním nastavením v pozadí. Je velmi užitečný, zejména pokud máte velmi rozsáhlou nabídku produktů.

Petr M.
Ověřený uživatel G2
Celá recenze na G2

„Skvělý produkt pro zákazníky. Velmi užitečný pro růst příjmů.“

Systém správy s mnoha funkcemi, přehledy a měsíční shrnutí v e-mailu, skvělá podpora (rychlá, dobrá doporučení, komunikace a další), stabilní.

Jozef F.
G2 verified user
Celá recenze na G2

Hodnota nákupního košíku se výrazně zvýšila

Recommender je užitečný a inspirativní nástroj, díky kterému mohou zákazníci objevovat produkty od společnosti Powerlogy. Jak to víme? Průměrná hodnota košíku s jeho používáním dramaticky roste.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Konverzní poměr se zvýšil o 600 %

Luigi’s Box používáme již od roku 2017. Kromě zvýšení konverzí z vyhledávání o 600 % nám přinesl i zrychlení obsluhy zákazníků v kamenných prodejnách.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Mimořádné úsilí ke zlepšení obchodních výsledků

Luigi's Box našim zákazníkům zásadním způsobem usnadňuje nákupní proces. Navíc pro nás vyvinul několik funkcí, které nám zjednodušují management produktů v našem e-shopu.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi's Box zlepšuje zákaznickou zkušenost

Nejvyšší přínos Luigi's Boxu je vidět ve zlepšení UX našeho webu. Čím rychleji zákazníci najdou, co hledali, a čím relevantnější výsledky dostanou, tím větší je šance, že nakoupí u vás.

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Lepší konverzní poměr a spokojenější zákazníci

Luigi's Box je skvělý nástroj, který doplňuje naše vlastní analytická data. Jeho implementace napomohla nejen vyššímu konverznímu poměru našeho e-shopu, ale pomáhá nám udržet zákaznickou spokojenost na vysoké úrovni.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi's Box nám otevřel oči

Luigi's Box nám otevřel oči a ukázal nám skrytý potenciál vyhledávání. Provozovatelé e-shopů často investují zejména do reklamy, ale nevěnují dostatečnou pozornost nákupnímu procesu. Luigi's Box nám ukázal, co můžeme získat, když se...

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Víc než 100.000 EUR ročně díky Luigi's Boxu

Vzhledem k naší velikosti nám Luigi's Box přináší víc než 100.000 EUR ročně prakticky bez práce. Při ceně, kterou za nástroj platíme, se nám investice vrací několikanásobně.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Časté otázky

Časté otázky

Co je dynamické filtrování?

Dynamické filtrování je metoda, při které se fasety ve výsledcích vyhledávání a kategoriích automaticky upravují tak, aby zobrazovaly filtry relevantní pro konkrétní kategorie.

Díky shromážděným údajům dynamické filtry odstraní z každého vyhledávání všechny nepotřebné možnosti filtrování a každému návštěvníkovi webu zobrazí pouze ty nejrelevantnější. Tato funkce zlepšuje uživatelský komfort a zvyšuje šanci na prodej.

Proč ve svém obchodě WooCommerce používat dynamické filtry?

Používání pokročilých filtrů vám přinese několik benefitů.

Protože se zákazníkům zobrazí pouze relevantní filtry pro danou kategorii, nemusí se prokousávat filtry, které nepotřebují, a k požadovaným produktům se dostanou mnohem rychleji. To eliminuje frustraci a vede k vyššímu udržení zákazníků a šanci, že zákazníci ve vašem e-shopu nakoupí.

Jaké jsou nejlepší aplikace na filtrování produktů v obchodech WooCommerce?

WooCommerce nabízí svůj vlastní doplněk Product Filters for WooCommerce s pokročilou technologií Ajax za příznivou cenu, ale nenabízí stejnou úroveň funkcí, další nástroje a podporu jako Luigi’s Box.

Luigi’s Box Search poskytuje komplexní balíček pro efektivnější vyhledávání. Kromě dynamických filtrů poskytuje další funkce, jako jsou varianty produktů, vyhledávání podle zeměpisné polohy, oprava a tolerance překlepů a rozpoznávání synonym. Navíc je dodáván s analytickým nástrojem, který umožňuje sledovat výkonnost vyhledávání a využívat shromážděná data k neustálému zlepšování.

Je Luigi's Box widget?

Luigi’s Box není widget WooCommerce dostupný v obchodě WooCommerce. Integrace s WooCommerce je však velmi snadná a skládá se ze čtyř jednoduchých kroků. Stačí se přihlásit do svého Merchant Center, v Setting přejít do části Developer settings a v sekci API clients vytvořit nového klienta API. Poté novému klientovi API dejte název „Luigi’s Box sync client“, a je to. Je to jednoduché, že? Další informace o integraci Luigi’s Boxu se službou WooCommerce najdete na této stránce.