Oddělení
Integrations
Místo
Remote / preferováno je západní Polsko
Typ pracovní pozice
B2B Contract / Full-Time
Úroveň zkušeností
Medior
Finanční kompenzace
2.000–3.000 EUR, podle zkušeností
Podat žádost nyníLuigi’s Box poskytuje analytiku, vyhledávání a doporučování produktů pro více než 2 000 e-shopů, které fungují na nejrůznějších platformách.
Hledáme kolegu, který se bude starat o projekty týkající se implementace Luigi’s Boxu na webové stránky našich klientů.
Spolu s integračním a prodejním týmem budeš pomáhat našim klientům, zejména e-commerce společnostem, začít efektivně používat Luigi’s Box.
- Začátek v lednu 2023,
- spolupráce formou B2B,
- odměna bude dohodnuta s uchazečem na základě zkušeností,
- polština a angličtina je nutností,
- němčina je výhodou.
Práce v Luigi’s Boxu je práce v dynamickém prostředí trendy startupu. Je to pro tebe příležitost pracovat s největšími e-commerce klienty v Polsku a příležitost pomoci nám udržet vysokou úroveň spokojenosti s našimi službami.
Požadavky
- více než 2 roky zkušeností s řízením projektů a kontaktem se zákazníky v digitální agentuře, nejlépe v oblasti SaaS nebo technických řešení pro e-commerce,
- dobrá znalost zásad a metod projektového řízení,
- porozumění požadavkům zákazníků a tlumočení našich technických a procesních požadavků našim zákazníkům,
- rád/a využiješ své technické znalosti, takže pomůžeš zákazníkům využívat plný potenciál našich produktů,
- efektivně organizuješ a plánuješ aktivity pro sebe a své kolegy,
- vynikající komunikace a přístup, abys dokázal/a zaujmout a motivovat tvůj remote tým,
- umíš řešit problémy – shromáždit informace a navrhnout řešení, které bude vyhovovat všem stranám,
- máš znalosti základních frontendových technologií – HTML, CSS. Znalost JavaScript je výhodou.
Požadované jazykové znalosti:
- polština – rodilý mluvčí nebo znalost na úrovni C1–C2 – je nutností,
- aktivní znalost angličtiny na úrovni B2 je nutností,
- aktivní znalost němčiny je výhodou.
Úkoly a povinnosti
- budeš zodpovědný za všechny fáze projektu, které povedou k jeho včasnému dokončení,
- spolu s klientem a interním týmem budeš spravovat jeho integrační projekty a zajišťovat, že se mu od nás dostane veškeré podpory, aby mohl náš produkt používat bez problémů a rychle dosáhl svých obchodních cílů,
- budeš zákazníky provádět procesem integrace, budeš naslouchat jejich potřebám a aktivně se účastnit hledání řešení a plnění cílů,
- budeš aktivně hledat hledat blokátory a zajistíš, že budou včas odstraněny, aby nedocházelo ke zpoždění,
- budeš mít na starosti vlastní malý tým vývojářů, budeš zprostředkovávat komunikaci mezi klientem (v jejich rodném jazyce – polštině nebo němčině) a technickým týmem (v angličtině),
- budeš vyhodnocovat administrativní činnosti a zdroje (termíny, rozvrhy, hlášení stavu, komunikace, rozdělení úkolů mezi členy týmu),
- budeš v rámci projektu identifikovat oblasti ke zlepšení, což nám pomůže se neustále zlepšovat,
- budeš vyhledávat příležitosti, jak udělat integrační proces ještě efektivnější, rychlejší, spolehlivější a předvídatelnější.
- Projekty jsou menšího nebo středního rozsahu a obvykle vyžadují 2–4 týdny času.
Jedná se o práci na dálku s důrazem na týmovou spolupráci
- Klienty máme v Polsku, Německu, České republice a ostatních hlavně evropských zemích.
- Členové týmu, se kterými budeš úzce spolupracovat, působí na Slovensku, Polsku a České republice.
- Několikrát ročně může dojít k příležitostným pracovním cestám na obchodní schůzky s klienty, do kanceláře na Slovensku nebo na teambuildingové akce pro zlepšení pracovních vztahů.
- Poskytneme ti rozpočet na nezbytnou technologii pro práci z domova.
Proč se přidat k Luigi’s Boxu
- Luigi’s Box je startup s fungujícím produktem a platícími zákazníky. To znamená, že budeš pracovat pro stabilní společnost s dlouhodobými vyhlídkami.
- Budeš pracovat na smysluplných a důležitých projektech s nejvýznamnějšími e-commerce klienty v Polsku a jiných zemích.
- Budeš pracovat s nejlépe hodnoceným produktem v daném segmentu (E-commerce vyhledávání) v Evropě.
- Staneš se součástí rychle rostoucí společnosti v trendy SaaS segmentu.
- Budeš mít k dispozici mentoring a budeš si vyměňovat zkušenosti s našimi experty.
- Získáš příležitost definovat svou roli ve společnosti a pracovní postupy.
- Pokud budeš mít výsledky a prokážeš své dovednosti, budeš moci kariérně růst – obchodním nebo technickým směrem.
Drobnosti, na kterých záleží
- měsíční společná setkání, kde se dozvíš, na čem jako firma pracujeme,
- důraz na úzkou spolupráci – každodenní online meetingy týmu,
- stabilita – spolupráce formou B2B a měsíční fakturace v EUR do 10. dne v měsíci,
- Placené volno – i pro kolegy na volné noze (20 až 25 dnů ročně a až 7 dní zdravotního volna ročně),
- teambuildingové a mimopracovní aktivity, events pro nás a zákazníky,
- technologie podle vlastního výběru (Mac, Win) a rozpočet na hardware i pro pracovníky na volné noze,
- uhradíme až 75 % ceny za jazykové kurzy,
- čtvrteční online small talk hovory s remote kolegy,
- flexibilní pracovní doba, 40 hodin týdně, ideálně mezi 8:30 a 17:00. Pokud budeš mít výsledky a bude na tebe spoleh, nebude problém, pokud si budeš přes den potřebovat něco vyřídit nebo vyzvednout děti ze školy.
Ozvi se nám!
- Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil na career@luigisbox.com.
- Přijímací řízení bude zahrnovat i videohovor, rozhovor s manažerem a praktický úkol, který bude podobný běžným úkolům na dané pozici.
- Vybraný kandidát může také počítat s hovorem s CEO společnosti a žádostí o reference.