Oddělení
Integrations
Místo
Remote / preferujeme SK nebo CZ / nebo hybridně v Bratislavě
Typ pracovní pozice
B2B Contract
Úroveň zkušeností
Medior
Finanční kompenzace
2.000–3.000 EUR, podle zkušeností
Podat žádost nyníLuigi’s Box poskytuje analytiku, vyhledávání a doporučování produktů pro více než 2 000 e-shopů, které fungují na nejrůznějších platformách.
Hledáme kolegu, který se bude starat o projekty týkající se implementace Luigi’s Boxu na webové stránky našich klientů.
Spolu s integračním a prodejním týmem budeš pomáhat našim klientům, zejména e-commerce společnostem, začít efektivně používat Luigi’s Box.
- Začátek v dubnu 2023
- Spolupráce formou B2B
- Odměna bude dohodnuta s uchazečem na základě zkušeností
- Angličtina je nutností,
- Slovenština NEBO čeština je nutností
- Remote – preferujeme sídlo v SK nebo CZ
- NEBO hybridně – sídlíme v centru Bratislavy, v ulici Vysoká
Práce v Luigi’s Boxu je práce v dynamickém prostředí trendy startupu. Je to pro tebe příležitost pracovat s největšími e-commerce klienty v České a Slovenské republice a příležitost pomoci nám udržet vysokou úroveň spokojenosti s našimi službami.
Požadavky
- Máš minimálně 2 roky zkušeností s řízením projektů a kontaktem se zákazníky v digitální agentuře, nejlépe v oblasti SaaS nebo technických řešení pro e-commerce.
- Dobře znáš zásady a metody projektového řízení.
- Dokážeš porozumět požadavkům zákazníků a tlumočit jim naopak naše technické a procesní požadavky.
- Rád/a uplatňuješ své technické znalosti a pomůžeš zákazníkům využívat plný potenciál našich produktů.
- Efektivně organizuješ a plánuješ aktivity pro sebe a své kolegy.
- Máš vynikající komunikační schopnosti a přístup, abys dokázal/a zaujmout a motivovat svůj remote tým.
- Umíš řešit problémy – shromáždit informace a navrhnout řešení, které bude vyhovovat všem stranám.
- Máš znalosti základních frontendových technologií – HTML, CSS. Znalost JavaScript je výhodou.
Požadované jazykové znalosti:
- Slovenština NEBO čeština – rodilý mluvčí nebo znalost na úrovni C1–C2 – je nutností.
- Aktivní znalost angličtiny umožňující profesionální práci alespoň na úrovni B2 je nutností.
- Uvítáme znalost dalšího evropského jazyka, např. němčiny, polštiny nebo severských jazyků.
Úkoly a povinnosti
- Budeš zodpovídat za všechny fáze projektu, které povedou k jeho včasnému dokončení.
- Spolu s klientem a interním týmem budeš spravovat jeho integrační projekty a zajišťovat, že se mu od nás dostane veškeré podpory, aby mohl náš produkt používat bez problémů a rychle dosáhl svých obchodních cílů.
- Budeš zákazníky provádět procesem integrace, budeš naslouchat jejich potřebám a aktivně se účastnit hledání řešení a plnění cílů.
- Budeš aktivně vyhledávat překážky a dbát na jejich včasné odstranění pro technický tým, aby nedocházelo ke zpoždění.
- Budeš mít na starosti vlastní malý tým vývojářů. Budeš zprostředkovávat komunikaci mezi klientem (v jejich rodném jazyce – slovenštině nebo češtině, případně i v angličtině) a technickým týmem (ve slovenštině nebo češtině),
- Budeš vyhodnocovat administrativní činnosti a zdroje v rámci projektu (termíny, časový plán, hlášení stavu, komunikace, rozdělení úkolů mezi členy týmu v souladu s kvalitou realizace a spokojeností zákazníka).
- Budeš v rámci projektu identifikovat oblasti ke zlepšení, což nám pomůže se neustále zlepšovat.
- Budeš vyhledávat příležitosti, jak udělat integrační proces ještě efektivnější, rychlejší, spolehlivější a předvídatelnější.
- Projekty jsou menšího nebo středního rozsahu a obvykle vyžadují 2–4 týdny času.
Jedná se o práci na dálku s důrazem na týmovou spolupráci
- Klienty máme v České a Slovenské republice a ostatních hlavně evropských zemích.
- Členové týmu, se kterými budeš úzce spolupracovat, působí na Slovensku, v České republice a v Polsku.
- Několikrát ročně může dojít k příležitostným pracovním cestám na obchodní schůzky s klienty, do kanceláře na Slovensku nebo na teambuildingové akce pro zlepšení pracovních vztahů.
Proč se přidat k Luigi’s Boxu
- Luigi’s Box je startup s fungujícím produktem a platícími zákazníky. To znamená, že budeš pracovat pro stabilní společnost s dlouhodobými vyhlídkami.
- Budeš pracovat na smysluplných a důležitých projektech s nejvýznamnějšími e-commerce klienty.
- Budeš pracovat s nejlépe hodnoceným produktem v daném segmentu (E-commerce vyhledávání) v Evropě.
- Staneš se součástí rychle rostoucí společnosti v trendy SaaS segmentu.
- Budeš mít k dispozici mentoring a budeš si vyměňovat zkušenosti s našimi experty.
- Získáš příležitost definovat svou roli ve společnosti a pracovní postupy.
- Pokud budeš mít výsledky a prokážeš své dovednosti, budeš moci kariérně růst – obchodním nebo technickým směrem.
Drobnosti, na kterých záleží
- Měsíční společná setkání, kde se dozvíš, na čem jako firma pracujeme.
- Klademe důraz na úzkou spolupráci – každodenní online meetingy týmu.
- Stabilita – spolupráce formou B2B a měsíční fakturace v EUR do 10. dne v měsíci
- Placené volno – i pro kolegy na volné noze (20 až 25 dnů ročně a až 7 dní zdravotního volna ročně)
- Teambuildingové a mimopracovní aktivity, eventy pro nás a zákazníky
- Uhradíme až 75 % ceny za jazykové kurzy.
- Čtvrteční online small talk hovory s remote kolegy
- Flexibilní pracovní doba, 40 hodin týdně, ideálně mezi 8:30 a 17:00. Pokud budeš mít výsledky a bude na tebe spoleh, nebude problém, pokud si budeš přes den potřebovat něco vyřídit nebo vyzvednout děti ze školy.
Pokud s námi budeš spolupracovat hybridním způsobem, v kanceláři budeš mít k dispozici:
- Parkování v centru pro auta a kola
- Volejbalové pondělky
- Příspěvek na výběrovou kávu ve dvou blízkých kavárnách
- Masér a fyzioterapeut každý týden v kanceláři
- Sladké a slané občerstvení v kanceláři (ovoce se úplně neosvědčilo) a střešní terasa
- Pravidelné firemní snídaně každý měsíc
Ozvi se nám!
- Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil na career@luigisbox.com.
- Přijímací řízení bude zahrnovat i videohovor, rozhovor s manažerem a praktický úkol, který bude podobný běžným úkolům na dané pozici.
- Vybraný kandidát může také počítat s hovorem s CEO společnosti a žádostí o reference.