NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

Luigi's Box přináší společnosti Electronic-star víc než 100.000 EUR ročně k obratu.

Našeptávač nám zvyšuje tržby o 100.000 EUR ročně

První slovenský jednorožec

Electronic-star je součástí globální e-commerce značky Berlin Brands Group (BBG), kterou v roce 2012 založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both. 40 e-shopů prodává spotřební elektroniku a domácí spotřebiče ve 26 zemích světa. Díky investici americké společnosti Bain Capital se BBG stala první slovenskou společností s miliardovým oceněním.

More than €100,000/year thanks to Luigi’s Box

Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star

Přehlížený potenciál vyhledávání

Až 82 % návštěvníků e-shopu Electronic-star nepoužívalo vyhledávání, protože chtěli okamžitě nakoupit. E-shop tak nepovažoval vyhledávání za zvlášť důležité. Nevěnovali ale pozornost zbývajícím 18 % zákazníků, kteří sice vyhledávání využívali, ale ne vždy získali relevantní výsledky a požadované produkty.

Experimenty s našeptávačem

V dubnu 2018 se zástupci společnosti Electronic-star setkali s Customer Success Managerem Luigi’s Boxu, který jim vysvětlil význam vyhledávání jako prodejního kanálu. Během dvou týdnů se tak Electronic-star rozhodl vyzkoušet našeptávač. Luigi’s Box se postaral o technickou implementaci, takže nebylo nutné zapojit interní vývojáře na straně klienta. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat.

Search with Autcomplete on Electronicstar website.
Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.

Našeptávač prodává

Pouze malé procento zákazníků používá při hledání produktů našeptávač. Přesto přináší e-shopu více než 100 000 EUR ročně nad rámec běžného obratu, a to především díky zvýšení konverzního poměru, který je o 40 % vyšší než u původního vyhledávání.

V Electronic-star si okamžitě všimli pozitivních výsledků a rozhodli se povzbuzovat své zákazníky k používání vyhledávání. Snaží se o to, aby fungovalo co nejjednodušeji a zákazníci mohli rychleji najít produkty, které chtějí koupit.

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii
;