NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce

Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-shopech?

Vzhledem k tomu, že se stále více značek snaží optimalizovat své e-shopy pro konverze, stala se řešení vyhledávání v e-shopech důležitým marketingovým nástrojem.

Uživatelé, kteří použijí vyhledávání, vědí, co potřebují, a jsou již v „nákupním režimu“.

Díky spolehlivému řešení vyhledávání v e-shopu najdou hledané produkty rychleji a snadněji.

Jak si ale vybrat ten správný nástroj?

Skutečně kvalitní řešení vyhledávání na stránkách e-shopu by mělo nejen poskytovat rychlé výsledky vyhledávání, ale také musí být schopno předvídat záměry zákazníků a poskytovat jim relevantní návrhy.

Abychom vám pomohli najít správného poskytovatele vyhledávání pro e-shopy, vybrali jsme několik nejdůležitějších aspektů, které je třeba zvážit.

Zprávy z G2

Naberte s námi na rychlosti!

Momentum score pro vyhledávání v e-shopech zobrazuje podle algoritmů G2 Momentum score každého produktu na vertikální ose a Satisfaction score na horizontální ose. Produkty ve stínované oblasti dosahují 25 % nejvyššího skóre v hodnocení Momentum Grid®.

Index vztahů

Index vztahů ve vyhledávání v e-commerce na portálu G2

Zjistěte, jaké faktory ovlivňují vztahy mezi produkty. V níže uvedeném grafu naleznete informace o použitelnosti, kvalitě podpory a doporučeních.

Společnost
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce
  • Kvalita podpory
  • Další faktory
Skóre
Luigi’s Box
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.29
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.34
  • Další faktory: 1.71
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.29
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.43
Kvalita podpory: 3.34
Další faktory: 1.71
Skóre:
9.77
Constructor
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.43
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.4
  • Další faktory: 1.25
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.43
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.43
Kvalita podpory: 3.4
Další faktory: 1.25
Skóre:
9.51
Searchspring
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.29
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.36
  • Kvalita podpory: 3.27
  • Další faktory: 1.45
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.29
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.36
Kvalita podpory: 3.27
Další faktory: 1.45
Skóre:
9.37
Algolia
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.22
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.29
  • Kvalita podpory: 3.1
  • Další faktory: 1.67
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.22
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.29
Kvalita podpory: 3.1
Další faktory: 1.67
Skóre:
9.28
Syte
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.39
  • Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.41
  • Kvalita podpory: 3.47
  • Další faktory: 0.75
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 3.39
Jak se pozná nejlepší poskytovatel vyhledávání v e-commerce: 1.41
Kvalita podpory: 3.47
Další faktory: 0.75
Skóre:
9.02

Proč váš e-shop potřebuje kvalitní řešení vyhledávání?

Bez efektivního vyhledávání nebudou zákazníci schopni najít to, co hledají, a pokud to nenajdou, opustí váš obchod a půjdou jinam. Aby byl váš e-shop úspěšný, musíte zajistit, aby vyhledávací pole pracovalo pro vás, a ne proti vám.

Zlepšete své marketingové kampaně
Zlepšete své marketingové kampaně

Vědět, co vaši zákazníci hledají, je důležité a pomáhá vám to je lépe poznat a porozumět jejich potřebám.

Tyto informace také pomáhají zlepšit vaše SEO, popisky produktů, slevové akce i marketingové kampaně.

Zvyšte svůj konverzní poměr
Zvyšte svůj konverzní poměr

Jedním ze způsobů, jak zvýšit míru konverze, je zajistit, aby výsledky vyhledávání byly relevantní, přesné a přesvědčivé. Díky efektivnímu řešení vyhledávacího pole nebudou muset návštěvníci ztrácet čas procházením stovek produktů nebo proklikáváním několika stránek jen proto, aby si koupili ten, který chtějí – vše zvládnou na několik kliknutí!

A pokud náhodou nemáte typ produktu, který chtějí, může je zaujmout nějaký podobný, který si pak koupí.

Zlepšete zákaznickou zkušenost a získejte loajální zákazníky
Zlepšete zákaznickou zkušenost a získejte loajální zákazníky

Dobrý vyhledávací nástroj vám nejen pomůže prodat víc produktů a vydělat víc peněz, pomáhá také budovat důvěru potenciálních zákazníků, protože jim ukazuje, že váš obchod je organizovaný a snadno se v něm zorientujete.

Funkce, jako jsou nástroje pro vyhledávání klíčových slov a hlasové vyhledávání, jim pomohou zjednodušit nákupní proces, zejména na mobilních zařízeních, a zvýší se pravděpodobnost, že se stanou stálými zákazníky. Mnoho potenciálních zákazníků mohou vašemu online obchodu přinést také skvělé recenze.

Zvyšte průměrnou hodnotu objednávky
Zvyšte průměrnou hodnotu objednávky

Hodnota objednávky je pro e-commerce důležitým ukazatelem. Čím je vyšší, tím více peněz vyděláte. Dobré řešení vyhledávání vám může pomoci zvýšit průměrnou hodnotu objednávek tím, že zobrazí relevantní doporučení produktů a odfiltruje ty nerelevantní, které se ve výsledcích nezobrazují.

Když se zákazníkovi bez námahy zobrazí relevantní produkty, které se mu líbí, zvýší to jeho důvěru ve vaši značku i šanci, že si u vás koupí i další produkty.

Jaké faktory byste měli zvážit, pokud vybíráte nástroje pro vyhledávání v e-commerce?

Pravdou je, že výběr vhodného nástroje pro vyhledávání v e-shopech může být náročný. Na trhu existuje celá řada produktů, které se mohou značně lišit z hlediska funkcí a kapacit.

Složitost integrace

Úroveň integrace závisí na vašich potřebách a nastavení obchodu.

Některá řešení jsou složitější než jiná, proto se před výběrem ujistěte, že víte, kolik práce je s jejich integrací spojeno.

Kvalita výsledků vyhledávání

Kvalita výsledků vyhledávání rozhoduje o tom, zda zákazníci zůstanou na vašich stránkách.

Pokud vyhledávač ve vašem e-shopu neposkytuje rychle to, co zákazníci chtějí, nebo pokud často končí na stránce s nulovými výsledky, půjdou to hledat jinam. Tak vzniká vysoká míra okamžitého opuštění (bounce rate).

Úroveň přizpůsobení

Nastavitelné funkce umožňují přizpůsobit vyhledávač vašim potřebám. Pokud potřebujete upravit způsob, jakým vyhledávací nástroj funguje, je důležité vybrat si platformu, která vám to bez problému umožní.

Většina platforem má k dispozici určitou úroveň přizpůsobení, ale některé jsou uživatelsky přívětivější a flexibilnější než jiné. Čím více možností přizpůsobení vyhledávacího nástroje máte k dispozici, tím lépe.

Zkušenost se zákaznickou podporou

Nejlepší vyhledávací nástroje pro e-commerce nabízejí vynikající zákaznický servis a rychlou odezvu. Pokud se tedy něco pokazí nebo máte dotaz, jak nastavit nějakou funkci, můžete získat pomoc od odborníků, aniž byste museli čekat několik dní.

Hlavní výhodou je, že nemusíte ztrácet čas zjišťováním, co se s vyhledávačem pokazilo nebo jak funkci používat; můžete se jednoduše zeptat někoho, kdo zná odpověď okamžitě.

Jaké funkce hledat v platformě pro vyhledávání v e-commerce

Personalizace výsledků vyhledávání

Personalizace výsledků vyhledávání

Dobrá vyhledávací platforma by se měla umět učit z minulých dotazů každého zákazníka a poskytovat mu výsledky na základě relevantních klíčových slov a jeho osobních preferencí.

Dynamické fasetové filtry

Dynamické fasetové filtry

Algoritmy vyhledávacího pole e-shopu by měly vědět, jaké filtry potřebují jednotlivé kategorie produktů, aby zákazníky nerelevantní vyhledávací filtry nemátly. Dynamické fasetové vyhledávání znamená, že se vašim potenciálním zákazníkům zobrazí dostupná kritéria vyhledávání tak, aby odpovídala tomu, co chtějí koupit.

Prevence vyhledávání bez výsledků

Prevence vyhledávání bez výsledků

Rozhodně nechcete zobrazovat prázdné stránky s výsledky vyhledávání – což se může stát, pokud návštěvník něco špatně zadal nebo pokud název produktu či značky není indexován. Způsob, jak intuitivně zpracovat tyto vyhledávací dotazy, spočívá v pochopení záměru vyhledávání a poskytnutí relevantních výsledků, které návštěvníkům pomohou při rozhodování o nákupu.

Synonyma

Synonyma

Čím relevantnější jsou výsledky vyhledávání, tím spokojenější budou vaši zákazníci. Návrhy synonym mohou pomoci zlepšit relevanci tím, že zobrazí položky, které nemusí být úplně přesně to, co zákazník hledá, ale mohou být dostatečně podobné, aby splnily jeho očekávání. Můžete tak výrazně zvýšit míru konverze.

Pokročilé zpracování jazyků

Pokročilé zpracování jazyků

Moduly NLP dokáží interpretovat, co mají uživatelé na mysli, když něco zadají do vyhledávacího pole, a poté zobrazit výsledky, které odpovídají jejich záměru. Nejde jen o pochopení záměru uživatele, ale také o porozumění významu a smyslu frází, které uživatel zadává do vyhledávacího pole.

Open-source nástroj, nebo řešení třetí strany?

Při hledání řešení vyhledávání pro svůj e-shop máte dvě možnosti: open-source nástroj nebo řešení třetí strany.

Open-source

Hlavní výhodou řešení s otevřeným zdrojovým kódem je jeho přizpůsobitelnost. Mnoho lidí má pocit, že si ho mohou sami vylepšit, a mnoho vývojářů již tyto nástroje upravilo tak, aby vyhovovaly jejich potřebám. To však zabere roky a pro mnoho majitelů firem, kteří nemají dostatek času nebo zdrojů, to může být obtížné.

Nevýhodou open-source nástroje je, že jeho použití nemusí být tak snadné jako u jiných hotových řešení a že není k dispozici tým podpory, který by pomohl, pokud se něco pokazí při přizpůsobování nebo pokud se vyskytnou nějaké chyby. Může být také pomalejší a méně spolehlivý.

Řešení třetí strany

Řešení třetí strany je již otestované, osvědčené a připravené k použití. Snadno ho integrujete do svých webových stránek a navíc máte k dispozici podporu odborníků v oboru, kteří vám pomohou s rychlým zprovozněním.

Největší výhodou poskytovatele třetí strany je, že už za vás udělal všechnu těžkou práci – od návrhu funkcí až po testování použitelnosti a analýzy – takže stačí jen založit účet a začít používat jejich platformu.

Přestože existuje mnoho dobrých důvodů, proč upřednostnit jednu možnost před druhou, my vždy doporučujeme zvolit řešení třetí strany.

A Luigi’s Box nabízí tu nejlepší uživatelskou zkušenost s vyhledáváním v e-commerce!

  • tick Zkušební verze na 30 dní zdarma
  • tick Bez platební karty
  • tick Zrušení kdykoliv
Prezentace produktu

Luigi’s Box je inteligentní. Pomůže vám zvýšit konverze, protože potenciální zákazníci snadno najdou to, co chtějí, bez ohledu na to, jak to hledají.

Pracuje s umělou inteligencí a strojovým učením, což znamená, že se postupem času neustále zdokonaluje a učí se z chování uživatelů. Dokáže tak předvídat, co zákazníci hledají, i když to sami nevědí.

Luigi’s Box má jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní a dokáže perfektně spolupracovat s jakýmkoliv e-shopem.

Přečtěte si naše případové studie

Seznamte se s tím, jak zákazníci Luigi's Boxu využívají pokročilé nástroje pro vyhledávání a objevování produktů.

+320%

průměrná míra konverze

Přečíst případovou studii
+96%

konverzní míra vyhledávání

Přečíst případovou studii
+67%

konverze z našeptávače

Přečíst případovou studii
+10,5%

poměr konverzí z vyhledávání

Přečíst případovou studii
Answear logo
Dvojnásobné

použití vyhledávání

Přečíst případovou studii
+9,49%

poměr konverzí z vyhledávání

Přečíst případovou studii
+600%

konverzní míra z vyhledávání

Přečíst případovou studii
Logo Dr.Max
+230%

konverzní poměr u segmentu vybraných produktů

Přečíst případovou studii
+ 15%

zvýšení obratu

Přečíst případovou studii
+100.000 EUR

nad rámec ročního obratu

Přečíst případovou studii

Integrace je s Luigi's Boxem snadná

Luigi’s Box je ideálním řešením pro e-commerce weby. Poskytuje užitečnou analytiku a nástroje, které pomáhají zlepšovat prodeje a zvyšovat tržby.

Lze ho snadno implementovat na váš web a dává vám přístup k řadě přehledů a ovládacích panelů, které vám pomohou rychle najít oblasti ke zlepšení.

Vytvořte si účet, vložte jeden řádek kódu do hlavičky e-shopu a můžete začít. Tento kód můžete integrovat se všemi hlavními platformami pro e-commerce, jako jsou WooCommerce, Shopify a BigCommerce, takže budete mít vždy bezproblémový přístup ke svým datům.

Dalším krokem je spuštění služby Analytics a prozkoumání prvních dat. Získáte přístup ke spoustě informací o tom, jak se vaši zákazníci chovají na vašem webu, kam klikají a jaké používají vyhledávací výrazy.

Poté můžete zjistit, jak je nejlépe využít ke zvýšení prodeje a příjmů.

Luigi's Box je kompatibilní s jakýmkoliv webem

Existují tři způsoby, jak vložit produktová data do Luigi’s Box.

Synchronizace přes content API

Data budou odesílána na naše servery. Proto posíláte aktualizace produktů pouze tehdy, když se změní. Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory.

Na vaší straně nejsou žádné vývojové náklady. Všechna potřebná data můžeme získat sami. Luigi’s Box je kompatibilní s jakoukoliv e‑commerce platformou.

Pro Tip: Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory. Na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady. Dovedeme získat všechna potřebná data.

Konektory platforem

Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory, takže na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady.

Můžeme stáhnout veškerá potřebná data a vy tak můžete přejít na krok čtyři. Pokud nespolupracujete s jednou z těchto platforem, můžete si vybrat, zda synchronizovat pomocí API nebo Feedů.

Pro Tip: Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory. Na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady. Dovedeme získat všechna potřebná data.

Synchronizujte přes feedy

Data budou stažena z vašich serverů. Pokud dojde ke změně produktu, nebudeme o ní informováni, dokud nebude příště zpracován feed. Aktualizace dat se obvykle provádí šestkrát denně.

Pro synchronizaci dat můžete použít API nebo feedy. Potřebujeme aktuální informace o produktech, kategoriích, značkách a (volitelně) článcích.

Pro Tip: Pokud používáte podporovanou platformu, můžeme nastavit datové konektory. Na vaší straně nevzniknou žádné vývojové náklady. Dovedeme získat všechna potřebná data.

Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem

Nakupování online se stalo normou. Ve světě milionů produktů v e-shopech si však hledání toho správného zboží vybírá svou cenu: nekonečné hledání a stresující cesta zákazníka při porovnávání a výběru.

Naštěstí byly vyvinuty nové vyhledávací nástroje, jako je například Luigi’s Box, které zákazníkům usnadňují nalezení toho typu výrobku, který vyhovuje jejich potřebám a odpovídá jejich vkusu.

Zbavte se nepořádku pomocí inteligentního řešení vyhledávání v e-shopech.

Prezentace produktu
Časté otázky

Časté otázky

Proč je v e-commerce důležitá platforma s vyhledáváním?

Vyhledávací platforma je v e-commerce důležitá, protože je to místo, kam lidé chodí hledat, co chtějí koupit. Je to důležitá součást zákaznické zkušenosti a může váš obchodní model posílit nebo poškodit, takže se vyplatí do ní investovat.

Jaké funkce by mělo mít řešení vyhledávání pro e-shopy?

Mělo by vám umožnit nastavit parametry pro vyhledávání vašich zákazníků. Můžete mít určité položky, které nechcete, aby se při daném vyhledávání zobrazily, nebo vaši zákazníci mohou použít slang nebo synonyma pro vyhledávání v katalogu produktů. Váš poskytovatel vyhledávání pro e-commerce by vám měl umožnit tyto parametry přizpůsobit, abyste mohli zajistit, že vaši zákazníci najdou přesně to, co hledají.

Jaké jsou výhody používání vyhledávacího softwaru pro e-commerce?

  • Jednodušší, rychlejší a přesnější vyhledávání
  • Lepší uživatelská zkušenost a spokojenější zákazníci
  • Vyšší míra konverze

Jaký je jeden z nejlepších vyhledávacích softwarů v e-commerce?

Luigi’s Box se několikrát umístil mezi nejlepšími poskytovateli řešení vyhledávání v e-commerce na světě.