NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.

Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %

Největší prodejce zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku

Mountfield začínal před 30 lety s jednou prodejnou ve středočeských Mnichovicích. Dnes je se 77 kamennými prodejnami největším prodejcem zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku.
S rozvojem společnosti vzrostl i význam online prodeje. V Mountfieldu proto hledali způsoby, jak tento růst co nejlépe podpořit. Jednou z možností bylo zlepšení vyhledávání na webu.

Nedostatky stávajícího vyhledávání

V Mountfieldu pravidelně monitorovali efektivitu svého vyhledávání v nástroji Google Analytics. Proto znali jeho nedostatky a věděli, že je co zlepšovat. Dva nejvýznamnější problémy byly:

  • vyhledávání si neporadilo s překlepy,
  • našeptávač nebyl dost rychlý.

Aby viděli konkrétní případy, kdy Mountfield zbytečně přicházel o zákazníky kvůli neoptimalizovanému vyhledávání, rozhodli se implementovat náš analytický nástroj Luigi’s Box Analytics.

Implementace našeptávače

Na základě analytických dat se Mountfield rozhodl pro nasazení našeho našeptávače. Abychom vyhodnotili jeho účinnost, porovnali jsme období 2 měsíce před a 2 měsíce po nasazení nástroje (červen a červenec 2019 vs. srpen a září 2019).

Increased search conversions by 33%

Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

David Linhart
Head of E-Commerce, Mountfield

I přes 30% pokles počtu kliknutí na produkty v našeptávači se celkový počet konverzí z našeptávače zvýšil o 33 %. Vyšší počet nákupů s menším počtem zobrazení produktů naznačuje, že výsledky našeptávače zobrazovaly zákazníkům výrazně relevantnější produkty.

67,3 %

Zvýšení konverzního poměru z našeptávače

Pozitivní vliv Luigi's Boxu na prodej Mountfieldu potvrzuje 67,3% nárůst konverzního poměru z našeptávače. Zatímco s původním řešením byl konverzní poměr z našeptávače 5,2 %, po integraci Luigi's Boxu se zvýšil na 8,7 %.

Výsledky

  • Relevantnější výsledky v našeptávači
  • Zvýšení konverzního poměru
  • Zvýšení počtu konverzí s menším počtem kliknutí

Jaké výhody přináší Luigi's Box našim klientům

Real Dutch Food: Snížení „nulových výsledků vyhledávání“ o 48 %

Společnost Real Dutch Food snížila „nulové výsledky vyhledávání“ o 48 %, takže zákazníci již nebudou hladoví po relevantních výsledcích.

Přečíst případovou studii

Přizpůsobení našeptávače pro Zoot přineslo zvýšení míry konverze o 2,5 %

Zoot je internetový obchod s módou, který je součástí největšího českého módního domu Digital People. Spolu se svou podznačkou Bibloo působí v 11 evropských zemích a nabízí více než 1 milion produktů od 300 módních značek.

Přečíst případovou studii

Gandalf: Zvýšení AOV z vyhledávání o +9,4 %

Gandalf.com.pl je polský e-shop s více než 300 000 knihami, audioknihami, e-knihami, hudbou, filmy, hrami a dalším zbožím.

Přečíst případovou studii

Pilulka: průměrná hodnota košíku zvýšena o 4,21 %

Pilulka je jedním z největších e-shopů ve střední a východní Evropě v oblasti zdraví a léků, který se zaměřuje na kvalitní a rychlé dodání zboží, s obratem přibližně 3 miliardy korun (118 035 883 EUR) v roce 2023.

Přečíst případovou studii

Počet kliknutí na „Přidat do košíku“ na stránce Komfort.pl vzrostl o 5,25 % za pouhý měsíc

Komfort.pl je polský prodejce podlahových krytin a nábytku s dlouholetou působností na polském trhu, který se rozhodl vyvarovat se nevyužitých příležitostí způsobených neefektivním vyhledáváním na webových stránkách.

Přečíst případovou studii
;