+5.4%
využití vyhledávání s Luigi's Boxem
+28%
zvýšení počtu konverzí
300 000
návštěvníků maďarských internetových stránek za měsíc
NOVINKA: Standardy a poznatky o vyhledávání v e-commerce. Klikněte sem pro aktualizované údaje pro rok 2024.
Diego je známý prodejce podlahových krytin v regionu střední a východní Evropy, který se rozhodl začlenit Luigi's Box do svého online podnikání a dosáhl skvělých výsledků.
Diego je maďarská firma zaměřená na laminátové a voděodolné podlahy, koberce, čisticí prostředky, venkovní umělé trávníky a mnoho dalšího. Její působení na trhu v regionu střední a východní Evropy v současné době zahrnuje tři země – Maďarsko, Rumunsko a Slovensko.
Společnost Diego má v těchto zemích 150 kamenných prodejen a velký důraz klade také na online prodej. Společnost je dobře známá svým vstřícným, na zákazníka orientovaným přístupem k prodeji, a proto bylo dalším logickým krokem přenést tento koncept i do svých e-shopů.
využití vyhledávání s Luigi's Boxem
zvýšení počtu konverzí
návštěvníků maďarských internetových stránek za měsíc
Když společnost Diego začala hledat řešení pro vyhledávání, které by bylo ideální pro její webové stránky, sledovala několik cílů.
Chtěli především implementovat řešení, které by bylo chytřejší než to dosavadní. V Diegu se museli zabývat zadáváním možných vyhledávacích dotazů ručně a nemohli se spoléhat na to, že jejich problémy zvládne umělá inteligence. Diego hledal řešení, které by si poradilo s překlepy, pravopisnými chybami a různými gramatickými tvary.
Luigi’s Box se pro tento případ ukázal jako ideální řešení díky svým funkcím automatické opravy a tolerance překlepů. Vzhledem k tomu, že Diego prodává produkty především v Maďarsku, bylo pro jejich vyhledávání velmi důležité, aby si poradilo se zpracováním přirozeného jazyka v maďarštině.
Maďarština používá různé koncovky, které mění význam slov a jejich gramatickou funkci, a to může být pro většinu vyhledávačů obtížné zpracovat. Pokročilé funkce zpracování jazyka v Luigi’s Boxu si s maďarštinou poradí bez problémů. To je možné díky našemu specialistovi na lingvistiku, který nám pomáhá vylepšovat a upravovat vyhledávání pro maďarštinu tak, aby poskytovalo co nejlepší zážitek z vyhledávání pro všechny maďarsky mluvící uživatele. Totéž platí i pro zbývající dva jazyky – rumunštinu a slovenštinu.
Chtěli také řešení, které bude vysoce personalizované pro jejich případ použití, aby uživatelům přinášelo výsledky na míru podle jejich preferencí a vkusu. Hlavní předností Luigi’s Boxu je v tomto případě to, že naše řešení lze personalizovat krátkodobě i dlouhodobě a poskytovat individuální výsledky vyhledávání pro každého zákazníka.
Naše funkce nám umožňují shromažďovat důležitá data z předchozích vyhledávání zákazníků, zjistit preference jednotlivých zákazníků a řadit produkty tak, aby poskytovaly ty nejlepší výsledky. Každý zákazník získá vyhledávání na míru díky naší umělé inteligenci, takže nikdo nedostane nerelevantní výsledky. Společnosti Diego to pomáhá při konverzi návštěvníka v zákazníka díky rychlejšímu a přesnějšímu vyhledávání.
Společnost Diego se na své webové stránky rozhodla implementovat vyhledávač Luigi’s Box Search s cílem poskytovat svým zákazníkům personalizované vyhledávání a objevování produktů. Vyhledávání Luigi’s Box Search bylo na webových stránkách Diega spuštěno 24. srpna 2023 a výsledky po dvou týdnech používání vypadaly pro budoucnost e-shopu Diega velmi slibně.
Webové stránky společnosti Diego především zaznamenaly nárůst používání vyhledávání na webu. Počet uživatelů, kteří se rozhodli vyhledávat produkty, vzrostl o 5,4 %, což znamená, že více lidí bylo přilákáno a povzbuzeno k vyhledávání produktů díky efektivnějšímu způsobu vyhledávání.
Dále firma zaznamenala výrazný nárůst konverzí. Inteligentnější vyhledávání přineslo lepší výsledky zákazníkům, kteří ho využili k nalezení požadovaných produktů. Díky funkcím, jako je personalizace vyhledávání a funkce zpracování jazyka, mohli najít produkty mnohem rychleji než dříve. Výsledky ukázaly nárůst počtu konverzí o 28 %, přičemž celková míra konverze se zvýšila o 22 %.