Dozvíte se, co naše nástroje pro vyhledávání a objevování produktů dokážou s vaším webem.
Zrychlete svou cestu k úspěchu s vyhledáváním od Luigi's Boxu
Začněte s nástrojem Luigi’s Box Search a vyzkoušejte si jeho výhody ještě dnes. Naše vyhledávání bylo navrženo tak, aby vašim zákazníkům poskytlo dokonalý zážitek. To umožňují různé funkce, které odstraňují problémy, které se při vyhledávání mohou objevit. Ať už se jedná o navrhování správných produktů, opravu gramatických chyb, nebo automatické dokončování dotazů, naše vyhledávání dokáže obratem zlepšit zákaznickou zkušenost a zvýšit vaše příjmy.
2x
Lidé, kteří používají vyhledávání, nakupují dvakrát častěji.
50%
Vyhledávání může tvořit 50 % příjmů e-shopu.
73%
E-shopům, které se starají o své vyhledávání, rostou tržby.
Maximálně zjednodušte vyhledávání
Pomozte zákazníkům snadněji najít požadované produkty. Funkce našeptávače nabízí slova ve vyhledávacím poli podle různých klíčových slov souvisejících s produktem již po prvním stisknutí klávesy.
Navíc pomáhá zákazníkům objevit další produkty, které by se jim mohly líbit, a poskytuje vizuální kontext. Rychlejší přístup k produktům zvyšuje spokojenost zákazníků a návrhy produktů pak zvyšují šance na vyšší prodeje.
Zobrazujte jen relevantní filtry
Ušetřete zákazníkům spoustu času při vyhledávání produktů ve vašem e-shopu díky funkci, která zobrazuje pouze relevantní filtry pro každou kategorii. Například barvy pro kategorii oblečení, datum vydání pro hudbu, typ pleti pro kosmetiku a podobně.
Filtry zefektivňují vyhledávání; zákazníci tak mají větší šanci najít požadované produkty, a tudíž je větší šance, že nakoupí.
Poskytujte personalizované zážitky
Potěšte své zákazníky a dejte jim najevo, že si jich vážíte, pomocí nástroje, který přizpůsobí jejich prostředí od první interakce. Kromě doporučování produktů na základě umělé inteligence můžete všechny funkce pro doporučování a merchandising upravit ručně podle svých potřeb.
Náš nástroj pro personalizaci byl vytvořen s cílem zlepšit spokojenost a retenci zákazníků a zvýšit průměrnou hodnotu košíku a objednávek.
Posilte své prodeje
Zobrazujte správné produkty ve správný čas a na správném místě pomocí funkcí, jako jsou produktové bannery, připnutí na pozici nebo preference marže, a zvyšte míru konverze a prodeje.
Propagujte sezónní bestsellery, produkty s vysokou marží, zlevněné produkty, značky, které pro vás mají nejlepší výsledky, nebo produkty, které to potřebují, přímo ve vyhledávání. Nechte doporučení na naší inteligentní umělé inteligenci nebo si sami nastavte, které produkty propagovat.
Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem
Seznamte se s API vyhledávání od Luigi's Boxu
Umělá inteligence
Zlepšete doporučování produktů a pomozte zákazníkům objevit nové produkty, které by je mohly zajímat, pomocí vyhledávání s umělou inteligencí, které se neustále učí z chování zákazníků, aby poskytovalo co nejrelevantnější výsledky a urychlilo proces vyhledávání.
Tolerance překlepů
Postarejte se o to, aby zákazníci vždy obdrželi relevantní výsledky vyhledávání i přes překlepy a běžné pravopisné chyby, kterých se mohou dopustit při zadávání vyhledávacích dotazů. Předejdete tak pocitu frustrace z neúspěšného vyhledávání nebo nutnosti znovu zadávat dotaz a zlepšíte uživatelský komfort.
Learning to rank
Zlepšete zákaznickou zkušenost a šanci na vyšší prodeje pomocí funkce, která se dokáže učit z vyhledávání zákazníků a využívat shromážděná data o vyhledávání k lepšímu řazení produktů pro každého zákazníka tím nejlepším možným způsobem.
Dynamické filtry
Zajistěte bezproblémové vyhledávání tím, že každému návštěvníkovi stránek zobrazíte ty nejrelevantnější filtry podle kategorie produktů, ve které hledá. Tato funkce například při vyhledávání mobilních telefonů zobrazuje filtry související s mobilními zařízeními a skrývá všechny nepotřebné.
Lemmatizace
Vyhněte se riziku, že vyhledávání skončí bez výsledků, a frustraci zákazníků díky funkci, která rozpoznává různé tvary slov a zvyšuje šanci na získání výsledků odpovídajících hledanému výrazu. Zákazníci, kteří například zadají „iHpone“ místo „iPhone“, tak získají relevantní výsledky.
Analytika
Studujte výkonnost vyhledávání ve svém obchodě, poznejte blíže své zákazníky a využijte všechny cenné poznatky z našeho přehledného analytického panelu ke zlepšování. Získejte data o ztracených příležitostech, míře opuštění, používání vyhledávání, trendových vyhledáváních nebo využívání našeptávače.
Searchindising
Zvyšte průměrnou hodnotu objednávek a prodeje díky propagaci konkrétních produktů přímo ve výsledcích vyhledávání. Vybrané produkty můžete připnout nebo propagovat své bestsellery, sezónní produkty nebo produkty ve výprodeji v produktových bannerech, a zvýšit tak šance na jejich prodej.
Rozpoznávání produktových kódů
Umožněte zákazníkům snadněji najít požadované produkty pomocí kódů produktů uvedených u jednotlivých produktů v produktovém katalogu. Naše vyhledávání jim zajistí, že vždy dostanou relevantní produkty nezávisle na podobě zadaného kódu – jako například 5FHT/UHU7/HHU9, 5FHT-UHU7/HHU9 nebo 5FHTUHU7HHU9.
Index vztahů ve vyhledávání v e-commerce na portálu G2
Zjistěte, jaké faktory ovlivňují vztahy mezi produkty. V níže uvedeném grafu naleznete informace o použitelnosti, kvalitě podpory a doporučeních.
- API vyhledávání
- API vyhledávání
- Kvalita podpory
- Další faktory
-
API vyhledávání: 3.29
-
API vyhledávání: 1.43
-
Kvalita podpory: 3.34
-
Další faktory: 1.71
-
API vyhledávání: 3.43
-
API vyhledávání: 1.43
-
Kvalita podpory: 3.4
-
Další faktory: 1.25
-
API vyhledávání: 3.29
-
API vyhledávání: 1.36
-
Kvalita podpory: 3.27
-
Další faktory: 1.45
-
API vyhledávání: 3.22
-
API vyhledávání: 1.29
-
Kvalita podpory: 3.1
-
Další faktory: 1.67
-
API vyhledávání: 3.39
-
API vyhledávání: 1.41
-
Kvalita podpory: 3.47
-
Další faktory: 0.75
Domluvte si konzultační hovor s jedním z našich specialistů
Naplánujte si ještě dnes bezplatný konzultační hovor a zjistěte, jak může Luigi’s Box vylepšit vaše webové stránky, jak naše nástroje fungují a jak snadná je jejich integrace.
Jednoduše vyplňte kontaktní údaje ve formuláři. Budeme vás co nejdříve kontaktovat a domluvíme si s vámi konzultaci. Dozvíte se vše, co potřebujete k tomu, abyste se mohli rozhodnout pro Luigi's Box.
- Ukážeme vám, jak naše produkty fungují a jaké benefity přinášejí
- Vysvětlíme vám, jak naše vyhledávání zpracovává jazyky
- Ukážeme vám, jak Luigi's Box funguje z hlediska UX a UI.
Jak to funguje? Je to velmi snadné
Integrace je naprosto snadná! Proveďte tyto čtyři jednoduché kroky a ulevte svému oddělení IT.
Vytvořte si účet
Vytvořte si účet, a získáte přístup k našemu softwaru.
Zkopírujte skript
Zkopírujte skript, který vygeneruje náš tým, do hlavičky svého webu nebo použijte GTM.
Synchronizujte produkty
Synchronizujte svá data přes API.
Nastavte design
Nastavte design našich nástrojů, aby ladily s vaším webem, a můžete začít.
Časté otázky
Co je API v e-commerce?
Rozhraní API neboli Application Programming Interface je soubor nástrojů a služeb určených k usnadnění bezproblémové integrace mezi různými aplikacemi. V oblasti e-commerce propojuje rozhraní API e-shop s platformami, jako je účetní software nebo systémy pro řízení vztahů se zákazníky. Kromě toho rozhraní API umožňuje sdílení obchodních dat s externími subjekty, jako jsou marketingové agentury, za účelem získání strategických poznatků a analýz.
Co je API vyhledávání?
Jedná se o specifický typ rozhraní API, které umožňuje vývojářům snadno implementovat funkci vyhledávání do webových stránek a aplikací. Toto rozhraní API nabízí robustní backendovou infrastrukturu pro úlohy, jako je indexování dokumentů, dotazování na různé typy dat, správa konfigurací clusterů a mnoho dalšího. Rozšířené možnosti vyhledávání umožňují uživatelům efektivně a účinně vyhledávat informace.
Jak může API vyhledávání od Luigi's Boxu zlepšit vaše webové stránky?
Cílem nástroje Luigi’s Box Search je pomoci zákazníkům e-commerce platforem rychle najít přesně to, co hledají. Jeho pokročilé vyhledávací funkce urychlují proces vyhledávání tím, že zákazníkům poskytují rychlé a přesné výsledky vyhledávání, personalizované návrhy produktů a analýzu vyhledávání, která vám pomůže dozvědět se více o vašich zákaznících a zlepšit vaši nabídku. Zajistí tak pohodlné vyhledávání a přinese e-commerce platformám zvýšení konverzí, prodejů a příjmů.