Jednodušší konverze, vyšší zisky
Vyhledávání může tvořit až 50 % příjmů e-shopu. Zvyšování efektivity vyhledávání je proto z hlediska míry konverze snadno dostupným řešením.
Kromě toho vám Luigi’s Box nabízí různé možnosti pro merchandising, abyste na důležité produkty mohli upozornit a zvýšit jejich prodej.
Ukazujte relevantní a personalizované výsledky
stroj Luigi’s Box Search využívá algoritmy strojového učení k pochopení záměru uživatele a k personalizaci výsledků vyhledávání na základě předchozího chování a preferencí zákazníků.
Pokud bude například zákazník hledat nový mobil, Luigi’s Box mu na základě dřívějších vyhledávání a nákupů doporučí jeho oblíbené značky, barvu nebo rozlišení.
Zlepšete zážitek z nákupu, získávejte věrné zákazníky
Abyste mohli svým zákazníkům poskytnout ten nejlepší možný zážitek, nestačí jen ukazovat správné produkty.
Všechny funkce, jako je automatické dokončování během psaní, dynamické filtry nebo personalizace, představují kompletní balíček, který umožňuje snadné objevování produktů, zlepšuje celkovou zkušenost zákazníků a motivuje je k návratu.
Poznejte vyhledávací nástroje od Luigi's Boxu
Prediktivní našeptávač
Zobrazujte přesné výsledky vyhledávání od prvního zadaného písmene pomocí funkce našeptávače, který předpovídá záměr uživatele a v mžiku zobrazí relevantní produkty.
Umělá inteligence a personalizace
Potěšte zákazníky personalizovanými zážitky díky algoritmům strojového učení, které vyhodnocují skutečné záměry uživatelů a zobrazují každému zákazníkovi produkty na míru.
Dynamické vyhledávací filtry
Zobrazujte jen ty nejrelevantnější filtry produktů podle kategorie, ve které zákazník vyhledává, abyste vyhledávání zefektivnili a zrychlili.
Analytika vyhledávání
Využijte přehled o trendech ve vyhledávání, o tom, jak uživatelé reagují na výsledky, zjistěte více o CTR a obecném využití vyhledávání a porozumějte svým zákazníkům.
Příležitosti pro merchandising
Ovlivněte výsledky vyhledávání způsobem, který splňuje vaše obchodní cíle. Podpořte produkty, které to potřebují, připněte konkrétní produkty na požadovanou pozici nebo propagujte novinky pro zvýšení prodeje.
Produktové bannery
Upozorněte na vybrané produkty tím, že je budete propagovat přímo ve vyhledávání pomocí přizpůsobitelných bannerů. Pomocí bannerů můžete zvýšit prodej produktů ve slevě, nových nebo nejziskovějších produktů.
Naberte s námi na rychlosti!
Momentum score pro vyhledávání v e-shopech zobrazuje podle algoritmů G2 Momentum score každého produktu na vertikální ose a Satisfaction score na horizontální ose. Produkty ve stínované oblasti dosahují 25 % nejvyššího skóre v hodnocení Momentum Grid®.
Index vztahů ve vyhledávání v e-commerce na portálu G2
Zjistěte, jaké faktory ovlivňují vztahy mezi produkty. V níže uvedeném grafu naleznete informace o použitelnosti, kvalitě podpory a doporučeních.
- Jednoduchost používání
- Pravděpodobnost doporučení
- Kvalita podpory
- Další faktory
-
Jednoduchost používání: 1.75
-
Pravděpodobnost doporučení: 2.78
-
Kvalita podpory: 2.79
-
Další faktory: 1.67
-
Jednoduchost používání: 1.88
-
Pravděpodobnost doporučení: 2.9
-
Kvalita podpory: 2.79
-
Další faktory: 1.31
-
Jednoduchost používání: 1.78
-
Pravděpodobnost doporučení: 2.69
-
Kvalita podpory: 2.7
-
Další faktory: 1.63
-
Jednoduchost používání: 1.92
-
Pravděpodobnost doporučení: 2.64
-
Kvalita podpory: 2.68
-
Další faktory: 1.45
-
Jednoduchost používání: 1.75
-
Pravděpodobnost doporučení: 2.75
-
Kvalita podpory: 2.77
-
Další faktory: 0.96
Proč špičkové e-commerce obchody potřebují Luigi's Box?
Vyšší engagement a míra konverze
Pokročilý vyhledávač může výrazně zvýšit míru konverze a engagement, protože poskytuje několik funkcí, které zjednodušují a urychlují vyhledávání a nákup.
Vyšší zisky a průměrná hodnota objednávek
Čím relevantnější výsledky vyhledávání zákazníci dostanou v kombinaci s funkcemi pro doporučování a merchandising, tím vyšší budou tržby a průměrná hodnota objednávek ve vašem e-shopu.
Lepší uživatelská zkušenost, věrnější zákazníci
Čím lepší zážitek budou mít zákazníci z vašeho e-shopu, tím větší je šance, že se k vám budou častěji vracet a že se o vás dozví více potenciálních zákazníků.
Důvěřuje nám víc než 3 000 online firem
Poznejte své zákazníky. Poskytněte každému návštěvníkovi personalizované a uživatelsky přívětivé prostředí pro objevování produktů, které podpoří prodej.
Zkušební verze na 14 dní zdarma
Bez platební karty
Zrušení kdykoliv
Časté otázky
Co znamená vyhledávač v e-commerce?
Vyhledávač v e-commerce je software, který umožňuje uživatelům vyhledávat na e-commerce webu a najít přesně ty produkty, které hledají, nebo relevantní produkty na základě popisu produktu. Dobré vyhledávače v e-shopech by proto měly rozpoznat záměr uživatele, pracovat s překlepy, rozpoznávat synonyma a rychle zobrazovat výsledky.
Proč je pokročilý vyhledávač pro e-commerce weby zásadní?
Vyhledávání je jedním z nejdůležitějších prvků na e-commerce webech. Existuje například dvakrát větší pravděpodobnost, že zákazník, který použije vyhledávání, nakonec nakoupí, a z vyhledávání pochází více než 50 % konverzí pochází.
Jak vybrat ten nejlepší vyhledávač pro svůj e-shop?
Při výběru toho nejlepšího vyhledávače byste měli zvážit faktory, jako jsou možnosti integrace, podpora, kvalita vyhledávání, možnosti umělé inteligence, personalizace, funkce merchandisingu a další doplňkové funkce, které posunou vyhledávání ve vašem e-shopu na jinou úroveň.
Jaký vyhledávač je nejvhodnější pro e-commerce?
Luigi’s Box je skvělou volbou s velkým počtem pozitivních recenzí na renomovaných recenzních portálech, jako jsou G2, Capterra a další.