Úvod
Co je to fasetové vyhledávání a jak ho můžete využít ke zlepšení uživatelského komfortu zákazníků na vašich webových stránkách? Implementace kvalitního vyhledávače s vynikající funkcí fasetového vyhledávání může váš web posunout na vyšší úroveň. Použitím filtrů, uspořádáním a analýzou obrovských souborů dat můžete zúžit výsledky vyhledávání. To může zákazníkům pomoci rychle najít to, co hledají.
Abychom vám pomohli lépe porozumět fasetovému vyhledávači, uvedeme příklady, vysvětlíme, co je to fasetové vyhledávání, porovnáme ho s filtrováním, prozkoumáme osvědčené postupy a uvedeme výhody přidání fasetového vyhledávání na váš web.
Co je fasetové vyhledávání
Fasetové vyhledávání je vyhledávací metoda, která umožňuje uživatelům zpřesnit výsledky vyhledávání použitím několika filtrů založených na strukturovaných kategoriích, jako je velikost, barva, značka nebo cena, což zvyšuje přesnost a relevanci výsledků vyhledávání.
Fasetové vyhledávání umožňuje zpřesnit a zúžit počet vyhledaných položek na základě nastavených kategorií a omezení. Vyhledávač to provádí pomocí atributů metadat, které jste nastavili pro každý produkt, a přiřazuje je k příslušným filtrům, které uživatel zadá. To může vašeho potenciálního zákazníka motivovat k pokračování v nákupu, protože snadno a rychle najde produkt, který hledal.
Příklady fasetového vyhledávání
Abychom vám pomohli lépe pochopit význam fasetového vyhledávání a to, jak může pomoci rozvoji vaší firmy, přinášíme několik příkladů úspěchů našich klientů.
Klient 1: O2
Konverzní míra se u populárních produktů zvýšila o 320 %
Luigi's Box pomohl e-shopu O2 zlepšit vyhledávání produktů, zkvalitnit celkové UX a zvýšit míru konverze.
Více informacíLuigi’s Box pomohl společnosti O2 najít to, co hledali, a zlepšil celkový zážitek zákazníků. Díky tomu dosáhli 320% nárůstu konverzního poměru u trendových produktů. Jejich obchod má více než 750 000 návštěvníků měsíčně. Díky vyhledávání na webu získali 10 % příjmů z e-commerce a 8x vyšší míru konverze u zákazníků, kteří vyhledávání na webu použili.
Klient 2: Nay
Konverzní míra z vyhledávání Nay se zvýšila o 600 %
Největší slovenský prodejce spotřební elektroniky Nay byl jedním z našich prvních zákazníků. V Česku působí pod značkou Electro World.
Více informacíNay je předním slovenským obchodem s elektronikou, ale pod názvem „Electro World“ působí i v České republice. Nay je jedním z prvních velkých klientů Luigi’s Boxu, který mu pomohl zvýšit konverzní poměr o více než 600 %. Nay využívá Luigi’s Box od roku 2017. Jeho fasetové vyhledávání, kromě jiných funkcí, pomohlo společnosti získat benefity v online i offline prodeji.
Klient 3: Dr.Max
Dr.Max zvýšil konverzní poměr konkrétní kategorie produktů o 230 % za jeden měsíc
Dr.Max je jedním z lídrů na trhu on-line lékáren s nabídkou více než 12 000 produktů.
Více informacíDr.Max je lídrem na trhu online lékáren, který nabízí více než 12 000 produktů. Ty jsou rozděleny do rozsáhlých kategorií, které lze následně filtrovat v závislosti na vyhledávacích výrazech, které zákazník použije. Internetoví prodejci, jako je Dr. Max, mohou zvýšit prodeje tím, že poskytnou správné kategorie a skvělé popisy produktů. V konkrétních produktových segmentech zvýšili konverzní poměr až o 230 %. Také u nich došlo k 9% poklesu vyhledávání, která skončila bez výsledků.
Klient 4: Mountfield
Konverzní míra z našeptávače Mountfieldu se zvýšila o 67 %
Luigi's Box pomohl největšímu prodejci zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku zvýšit konverze z našeptávače.
Více informacíMountfield je největším prodejcem zahradnických potřeb v České republice a na Slovensku. I když se jednalo o významnou společnost, na jejich stávajícím řešení vyhledávání bylo co zlepšovat. A právě zde přichází ke slovu Luigi’s Box. S pomocí Luigi’s Boxu mohl Mountfield zvýšit míru konverze z našeptávače o 67 %. Dosáhli toho díky tomu, že pomohli zlepšit zážitek z vyhledávání odstraněním potenciálních problémů, jako jsou překlepy a chyby při automatickém dokončování. Software s umělou inteligencí Luigi’s Box pomohl společnosti Mountfield nabídnout uživatelům plynulé vyhledávání.
Klient 5: Košík.cz
Konverze z vyhledávání Košíku narostly o 10,5 %
Košík.cz má díky vyhledávání od Luigi's Boxu spokojenější zákazníky, relevantnější výsledky vyhledávání a vyšší tržby.
Více informacíKošík.cz je jedním z největších internetových prodejců potravin v České republice. Jejich katalog tvoří více než 15 000 různých produktů, od pečiva až po drogerii. Fungující vyhledávač je v rámci potravinářského segmentu nezbytný, protože v průměru ho k vyhledávání využívá kolem 24 % zákazníků. Po použití Luigi’s Boxu zvýšil Košík.cz konverze z vyhledávání až o 10,5 %, konverze z našeptávače až o 83 % a o 50 % se zvýšil počet zákazníků, kteří používají vyhledávací pole.
Fasetové vyhledávání vs. filtrování
Fasetové vyhledávání i filtrování jsou metody používané ke zpřesnění a zúžení výsledků vyhledávání, liší se však svým zaměřením a složitostí:
Fasetové vyhledávání:
- Multidimenzionální: Fasetové vyhledávání umožňuje uživatelům použít více filtrů v různých kategoriích (fasetách) současně. V e-shopu mohou například fasety zahrnovat velikost, barvu, značku a cenu.
- Dynamické: Dostupné fasety a možnosti se mohou dynamicky měnit na základě aktuálního kontextu vyhledávání a předchozích výběrů, což zajišťuje vysoce responzivní a interaktivní zážitek.
- Strukturovaná data: V tomto případě jsou obvykle vyžadována strukturovaná data, kde jsou položky roztříděny do předem definovaných faset.
- Uživatelský zážitek: Zlepšuje uživatelský komfort tím, že nabízí intuitivnější a efektivnější způsob procházení velkých souborů dat nebo produktů.
Filtrování:
- Pouze jeden rozměr nebo omezený rozsah: Filtrování je často jednodušší formou zúžení výsledků vyhledávání, obvykle na základě jediného kritéria nebo omezeného souboru kritérií.
- Statické: Filtry jsou obvykle statické a na sobě nezávislé, což znamená, že dostupné filtry se nemění na základě předchozích výběrů.
- Méně interaktivní: Filtry jsou méně interaktivní: Poskytují jednoduchý způsob zpřesnění výsledků, ale nemusí nabízet stejnou úroveň interaktivity a zapojení uživatele jako fasetové vyhledávání.
- Široké použití: Filtrování lze použít na strukturovaná i nestrukturovaná data a je běžnou funkcí různých typů vyhledávacích systémů.
Typy faset
Nejběžnější typy faset používané ve fasetovém vyhledávání se liší v závislosti na doméně a povaze dat. Mezi nejčastěji používané typy faset však patří:
Fasety kategorií
Ty umožňují uživatelům filtrovat podle konkrétních kategorií nebo typů. V e-commerce se může jednat o typy produktů, jako je elektronika, oblečení nebo knihy. V databázi knihovny to mohou být žánry nebo formáty (např. knihy, časopisy nebo videa).
Fasety podle atributů
Ty jsou založeny na atributech položek, jako je barva, velikost, značka u produktů nebo autor, vydavatel u knih.
Fasety podle cenového rozpětí
Jsou běžné v maloobchodě a e-shopu a umožňují uživatelům filtrovat položky na základě cenového rozpětí, často pomocí posuvníku nebo předdefinovaných cenových pásem.
Fasety pro hodnocení nebo recenze
Slouží k filtrování produktů nebo služeb podle hodnocení nebo recenzí zákazníků, jako je filtrování položek s hodnocením 4 hvězdičky nebo vyšším.
Fasety s lokalitou nebo zeměpisnou polohou
Důležité pro služby nebo produkty vázané na místa, jako jsou nabídky nemovitostí, pracovní nabídky nebo místní služby, které umožňují uživatelům filtrovat podle města, regionu nebo vzdálenosti.
Fasety data nebo času
Umožňují filtrování podle časového rozmezí, například podle data vydání knih a článků nebo podle data dostupnosti vstupenek na akce a rezervací hotelů.
Fasety dostupnosti
Jsou důležité zejména pro obchody a umožňují uživatelům filtrovat položky na základě jejich dostupnosti, jako například zboží skladem, zboží, které není skladem, nebo zboží dostupné k okamžitému odeslání.
Velikost nebo rozměry
Běžné u oděvů a domácích potřeb, umožňují uživatelům filtrovat podle velikostních rozměrů (například malé, střední, velké u oděvů nebo rozměry u nábytku).
Fasety s technickými specifikacemi
Používají se u elektroniky, automobilů a podobného zboží, kde jsou důležité technické specifikace, jako je rychlost procesoru, velikost paměti, typ paliva a podobně.
Fasety stavu
Používá se na tržištích pro nové, použité a repasované zboží.
Výběr faset se obvykle řídí povahou datové sady a potřebami cílové uživatelské základny s cílem poskytnout co nejrelevantnější filtry pro zlepšení procesu vyhledávání a výběru.
Osvědčené postupy pro fasetové vyhledávání
Nyní se podíváme na osvědčené postupy a funkce, které byste měli hledat v řešení pro vyhledávání s vynikající podporou fasetové navigace. Jedná se o funkce, které potřebujete, pokud chcete svým zákazníkům poskytnout skvělý uživatelský zážitek.
Používejte software s pokročilým zpracováním jazyka
Použití softwaru, který si poradí s více jazyky, pomůže vytvořit robustnější prostředí a lépe porozumí více jazykům. To je základní funkce, kterou byste měli hledat, zejména pokud máte zákazníky ze zemí, které nepoužívají angličtinu jako svůj hlavní jazyk.
Patří sem také pokročilá nastavení, která dokáží zobrazit relevantní produkty, přestože se zákazník dopustil překlepu nebo použil funkci našeptávače.
Zobrazujte kontextové výsledky podle vlastností
Pomocí vlastností pro kontextové vyhledávání můžete regulovat počet polí, ve kterých lze vyhledávat, a počet výsledků zobrazených na každé stránce. Možnost vyhledávání podle kontextu může pomoci zobrazit relevantní produkty na základě vlastností a různých atributů produktu.
Vlastnosti kontextového vyhledávání lze obvykle měnit podle zvolené možnosti vyhledávání. Patří sem mimo jiné maximální počet výsledků vyhledávání, počet znaků, doba potřebná k zahájení vyhledávání, přidání různých prahových hodnot a zobrazení metadat.
Používejte přírůstkovou správu kanálů
Správa kanálů představuje správnou distribuci a optimalizaci datových kanálů vašeho produktu. Zahrnuje atributy jednotlivých produktů, dobrou organizaci dat a zadávání důležitých informací, které každý produkt potřebuje. Bez správné přírůstkové správy feedů by se vaše produkty mohly ve vyhledávání zobrazovat jen obtížně, což by mělo za následek nižší míru konverze a spokojenosti zákazníků. Pokud nebudete dbát na správu kanálů, můžete také přijít o potenciální zákazníky.
Pravidelně analyzujte své výsledky
V neposlední řadě musíte pravidelně analyzovat své výsledky. Každá dobrá možnost vyhledávání by měla umět správně a srozumitelně prezentovat vaše data. Můžete tak například sledovat oblíbená vyhledávání, počty jednotlivých produktů, konverze a počet celkových vyhledávání a mnoho dalších pokročilých nastavení a údajů.
Přínosy fasetového vyhledávání
Když už jsme probrali některé osvědčené postupy a kroky, které byste měli při používání pokročilého fasetového vyhledávání provádět, je čas probrat jeho výhody. Těchto věcí můžete dosáhnout, když do svých webových stránek správně implementujete rozhraní fasetového vyhledávání.
Lepší zákaznický zážitek
Skvělá zkušenost s vyhledáváním
Lepší uživatelské rozhraní
Vyšší prodeje a registrace
1. Lepší zákaznická zkušenost
Prvním z nich je zlepšení zákaznické zkušenosti. Lepší vyhledávání s umělou inteligencí, která si poradí s hodnotami faset a různými možnostmi filtrování, může výrazně zlepšit uživatelskou zkušenost. Díky použití jednoduchého filtru a dalších relevantních filtrů stráví zákazníci méně času hledáním jednotlivých produktů. Čím rychleji získají přesné výsledky, tím snadněji si mohou produkt důkladně prohlédnout a chvíli uvažovat o tom, že nákup uskuteční.
Nikdo nechce trávit svůj drahocenný čas hledáním produktu, který potřebuje. Jakmile lidi unaví nebo otráví snaha najít produkt na vašich webových stránkách, pokusí se ho najít jinde. Proto je nezbytné mít vynikající strukturu fasetového vyhledávání.
2. Bezproblémové vyhledávání
Jakmile začnete používat špičkovou možnost fasetového vyhledávání, vaši zákazníci nebudou mít s používáním vašeho stávajícího vyhledávání žádné potíže. Je to proto, že potřebné filtry a skvělá umělá inteligence již budou nastaveny a připraveny pomoci jim najít hledanou položku.
Integrace špičkového fasetového vyhledávání přidá na vaše webové stránky různé filtry. Patří sem jednoduché filtry, tematické filtry, jediný filtr a další relevantní filtry a mnoho dalších filtrovaných fasetových hodnot, které vašim zákazníkům umožní zúžit vyhledávání na konkrétní kategorie a atributy. Výsledkem je bezproblémové vyhledávání, které umožňuje rychle a ihned najít požadovaný produkt z tisíců dalších záznamů.
3. Lepší uživatelské rozhraní
Další výhodou je vylepšené uživatelské rozhraní. Špičkové uživatelské rozhraní je intuitivní a snadno se používá, takže si ho rychle osvojí téměř každý, kdo má alespoň základní znalosti o internetu. Chtějte vynikající rozhraní pro fasetové vyhledávání, protože to může být pro vaše webové stránky rozhodující.
Všichni víme, jak otravné je postupovat metodou „pokus-omyl“ při používání složitého a těžko pochopitelného uživatelského rozhraní. S dokonalejším uživatelským rozhraním však můžete očekávat, že zákazníci budou s vašimi službami spokojenější. To může vést k lepším zákaznickým recenzím a zvýšení prodejů a míry konverze.
4. Zvýšení prodeje a registrací
Kromě výše uvedených přínosů můžete také zvýšit prodeje a nové registrace. To je možné díky hromadnému zlepšení, které získáte přidáním fasetového vyhledávání na své webové stránky.
Zákazníci mohou dát přednost vaší firmě před ostatními online prodejci, pokud jednoduše přidáte vynikající řešení fasetového vyhledávání. Jakmile překonáte očekávání zákazníků a získáte lepší zákaznické recenze díky lepšímu uživatelskému prostředí, zvýšení prodeje a registrací bude jistě následovat.
Jak vybrat software pro fasetové vyhledávání
Podívali jsme se na osvědčené postupy a výhody fasetového vyhledávání a nyní je čas probrat, co hledat u pokročilého softwaru pro fasetové vyhledávání.
Výběr poskytovatele
Prvním a nejzřejmějším krokem je výběr poskytovatele. Najít nejlepšího poskytovatele, který by vyhovoval vašim potřebám a přáním jako firmy, může být složité. Jedním z nejoblíbenějších a nejlevnějších poskytovatelů vyhledávače je Elasticsearch. Lidé však často neberou v úvahu množství práce, peněz a času, které je třeba do Elasticsearch investovat, abyste ho mohli do svých webových stránek správně integrovat. Některým podnikům se to může vyplatit, ale většině z nich to obvykle nevyhovuje.
Právě tady přicházejí na řadu poskytovatelé, jako je Luigi’s Box. Ti nabízejí komplexní řešení z oblasti integrace, optimalizace pro vyhledávače, fasetového vyhledávání, analytiky a doporučování a mnoha dalších funkcí. Jejich hlavním cílem je pomoci firmám vytvořit hladké a plynulé vyhledávání, které zlepší nákupní zážitek jejich zákazníků.
Vyberte si poskytovatele s praktickou integrací
Dbejte na to, abyste si vybrali řešení vyhledávání, které poskytuje praktickou integraci. Ta vám usnadní přechod na nové a vylepšené vyhledávací řešení.
Praktická integrace je ideální pro nové firmy, které nemají s vyhledávači tolik zkušeností. Také vám pomůže zajistit, abyste nenarazili na chyby, jako je zakázané nastavení nebo duplicitní obsah. Poskytovatelé vyhledávačů se také ptají na uživatelské preference a další vlastní nastavení, které chcete upravit. Někteří poskytovatelé také umožňují podnikům kompletní integraci nové služby, aniž by k tomu potřebovaly IT tým, což znamená méně starostí a méně vynaložených peněz.
Dodavatel poskytuje komplexní dokumentaci pro samoobslužnou integraci.
Pokud nechcete poskytovatele, který provede veškerou integraci za vás, pak je to také v pořádku. Jen se ujistěte, že jste si vybrali dodavatele s komplexní a rozsáhlou dokumentací k samoobslužné integraci. Díky tomu bude pro vaši společnost snazší vybrané řešení vyhledávače plně integrovat.
Podívejte se na počet dokumentů poskytovatele, případové studie a recenze jiných e-shopů, abyste se ujistili, že má řádnou dokumentaci. Samoobslužná integrace vám umožní dále přizpůsobit strukturu fasetové navigace a různá pokročilá nastavení faset, abyste vytvořili personalizovanější prostředí pro své uživatele.
Možnost mít vlastní UX vyhledávání
Dalším krokem je možnost mít vlastní UX vyhledávání. Vlastní vyhledávací UX zaručuje možnost poskytnout vašim zákazníkům jedinečný a příjemný uživatelský zážitek při používání funkce vyhledávání. Když se zákazníci mohou dobře orientovat a ovládat systém vyhledávání a faset, může to z dlouhodobého hlediska vést k většímu počtu konverzí v prodeji.
Vynikající UX a UI jsou unikátní pro vaše webové stránky, ale také snadno pochopitelné pro uživatele. To je jeden z hlavních problémů při snaze o implementaci nového vyhledávacího řešení; firmy někdy zapomínají vytvořit pro své zákazníky jedinečný zážitek.
Flexibilní ceny
V neposlední řadě je třeba při výběru poskytovatele zohlednit i cenovou politiku. Někteří dodavatelé nabízejí pevné měsíční plány, které mohou být levnější, ale hůře se škálují. Jakmile přerostete cenově dostupnější plány, musíte začít platit za dražší, i když ještě plně nevyužíváte nebo nepotřebujete všechny jeho funkce.
Právě v této oblasti se osvědčují flexibilní ceny. Poskytovatelé s flexibilní cenovou politikou vám umožní snadno škálovat bez obav z masivního zvýšení ceny. Platíte totiž pouze za funkce a služby využité v daném měsíci. Obvykle si můžete nechat vypracovat cenovou nabídku pro potřeby vaší firmy v oblasti vyhledávání a prodiskutovat ceny a další údaje s obchodním týmem. To může zahrnovat i takové věci, jako jsou měsíční plány, cíle, budoucí funkce, které budete potřebovat, a vaše další obchodní plány.
Implementace fasetového vyhledávání
Pokud jste již provedli náležitý průzkum a vybrali poskytovatele, který vyhovuje potřebám vaší firmy, je dalším krokem zahájení procesu implementace. Zde jsou obvyklé kroky, kterými je třeba projít při implementaci fasetového vyhledávání na vašem webu.
Registrace do platformy
První věc, kterou musíte udělat, je zaregistrovat se do platformy. Při registraci nezapomeňte použít firemní e-mail a ujistěte se, že jste uvedli správné údaje. Vytvoření účtu vám pomůže získat snadnější zákaznickou podporu a získáte přístup k dalším informacím, které nejsou pro nečleny snadno dostupné.
Po registraci si obvykle můžete naplánovat schůzky nebo jednání s poskytovatelem. Během schůzek můžete požádat o cenovou nabídku a vznést případné dotazy nebo nejasnosti. Váš účet vám také poslouží jako způsob, jak sledovat analytiku a produkty, které používáte.
1. Implementujte vyhledávací skript
Vyhledávací skript je část kódu, která vám umožní přidat na vaše webové stránky vyhledávací pole. Uživatelé pak mohou pomocí vyhledávacího pole vyhledávat produkty nebo jiný typ obsahu na vašem webu. Obvykle budete muset kód napsat a nastavit sami. To vyžaduje mimo jiné čas, práci a peníze.
Jelikož jste si však již vybrali poskytovatele vyhledávání a zaregistrovali se u něj, poskytne vám vyhledávací skript právě on. U některých poskytovatelů je to bezproblémový a hladký proces, ale u některých to vyžaduje spolupráci s vaším IT týmem. Bez ohledu na to bude registrace u poskytovatele vyhledávání vždy rychlejší a jednodušší než psaní kódu vlastními silami. Další výhodou je také to, že budete mít k dispozici zákaznickou podporu, na kterou se můžete obrátit, pokud někdy narazíte na problémy s implementací skriptu.
2. Poskytněte XML feed s produkty
Dalším krokem je poskytnutí XML feedu, který obsahuje produkty a jejich potřebné informace. XML feed slouží k synchronizaci katalogu produktů s vyhledáváním. Díky tomu je možné vyhledávat produkty a zobrazovat je ve výsledcích.
XML feed by měl obsahovat informace, jako je název produktu, popis, cena a kategorie, a mnoho dalších atributů. Buďte co nejpodrobnější, abyste umělé inteligenci pomohli určit, které produkty má při použití filtrů při vyhledávání zobrazit.
3. Otestujte a spusťte vyhledávání
Před plným nasazením vyhledávače ho musíte nejprve otestovat. Tím se ujistíte, že vyhledávání funguje tak, jak má, a že se nevyskytnou žádné potenciální problémy. Určitě budete chtít případné problémy odhalit vy a předejít tak případným zpožděním nebo problémům ze strany zákazníka.
Jakmile jste si jisti, že vyhledávání a všechny jeho funkce fungují, jak mají, můžete je nabídnout veřejnosti. Nezapomeňte, že jakmile funkci vyhledávání nasadíte, může ji již používat každý, kdo má přístup k vašemu webu. Nezapomeňte funkci vyhledávání po spuštění sledovat a dávejte si pozor na případná hlášení týkající se problémů nebo potíží.
4. Nastavte vyhledávání podle svého designu
Vyhledávání byste také měli stylizovat podle motivu svého designu. Dbejte na to, aby nevyčnívalo z celkového ladění webu a odpovídalo barevnému schématu. Někteří poskytovatelé vám to umožňují provést ručně přizpůsobením některých parametrů vyhledávání.
Pokud se rozhodnete pro Luigi’s Box, budete mít k dispozici specialistu na integraci, který vám s tím pomůže podle vašich zadaných požadavků. To vám může ušetřit spoustu času, ale přesto získáte výsledky, které hledáte.
5. Analyzujte výsledky
Posledním krokem je pak konečně analýza výsledků. Zjistěte, zda vyhledávání funguje dobře a odpovídá vašim standardům. Ujistěte se, že vše pracuje správně a vše je na svém místě. Analýzou výsledků zjistíte, v jakých oblastech se můžete zlepšit, jaké změny je třeba provést a jak celkově vylepšit své vyhledávací řešení.
Závěr
Implementace fasetového vyhledávání do vašich webových stránek může být těžkým a náročným úkolem. Vyžaduje spoustu úsilí, času a peněz, abyste svým zákazníkům poskytli skvělý zážitek z nakupování. Celý tento proces lze usnadnit výběrem poskytovatele vyhledávání.
Měli byste si všímat různých postupů a funkcí, které je nutné u dobrého vyhledávacího řešení hledat. Podnikněte také náležité kroky, abyste mohli plně implementovat vyhledávací řešení na své stránky. Výběr dobrého poskytovatele vám zajistí, že budete mít někoho, kdo vás celým procesem provede.
Často kladené otázky
Co je vyhledávací faseta?
Vyhledávací faseta umožňuje uživatelům přidat k výsledkům vyhledávání konkrétní a relevantní filtry založené na kategoriích, cenách, datu a vlastnostech. Pomáhá organizovat, analyzovat a filtrovat rozsáhlé produktové katalogy podle zadaných znaků, aby bylo vyhledávání rychlejší.
Jaký je rozdíl mezi vyhledávacími fasetami a filtry?
K zúžení výsledků vyhledávání a rychlému nalezení toho, co hledáte, můžete použít filtry i fasety. Vyhledávací filtry jsou široké a obecnější kategorie založené na jednotlivých aspektech produktu. Ty se obvykle při jednotlivých vyhledáváních nemění a jsou aplikovány na pozadí, nikoliv spotřebitelem. Naproti tomu vyhledávací fasety jsou obecně specifičtější a umožňují uživatelům upřesnit vyhledávání ve více aspektech. Určuje je uživatel a může je měnit podle svých preferencí.
Jak implementovat vyhledávací fasety?
Pro implementaci vyhledávacích faset na váš web je třeba dodržet určité kroky. Prvním z nich je najít poskytovatele, který bude vyhovovat vašim potřebám, zaregistrovat se a následně postupovat podle pokynů, které vám poskytne. Obecně lze říci, že implementujete vyhledávací skript, poskytnete XML feed svých produktů, otestujete funkci vyhledávání, nastavíte ji podle svých preferencí a pak analyzujete výsledky.
Jaké je nejlepší řešení fasetového vyhledávání dostupné na trhu?
Na trhu existuje celá řada různých řešení fasetového vyhledávání, ale Luigi’s Box je rozhodně jedním z těch nejlepších. Nabízí flexibilní ceny a snadný systém integrace. Mezi jeho funkce patří vyhledávání s našeptávačem, funkce doporučování a poskytuje i komplexní analytiku, která vám pomůže dále rozvíjet váš byznys. Můžete si vyžádat cenovou nabídku nebo požádat o prezentaci, abyste zjistili, zda je Luigi’s Box pro vás skutečně tou správnou volbou.