Je vyhledávání v e-commerce důležité?
Až 30 % návštěvníků používá k navigaci na stránkách e-shopu vyhledávací panel. Vyhledávání na webu je pro online prodejce zásadní, protože zlepšuje použitelnost a zákazníci mohou produkty najít rychleji. Software pro vyhledávání na webu proto pomáhá obchodníkům a prodejcům tím, že zákazníkům nabídne lepší zážitek.
Jak funguje vyhledávání na webu?
Během vyhledávání je dotaz uživatele porovnáván s indexem vyhledávání na webu. Vyhledávací funkce pak dodá nebo zobrazí seznam odpovídajících položek v e-shopu. Vyhledávací řešení také zajišťuje řazení výsledků v pořadí, v jakém se zobrazují. Vyhledávací index je vytvořen na základě dostupných údajů o produktech a slouží k urychlení procesu vyhledávání. Protože index obsahuje odkazy na relevantní položky, vyhledávání na webu již nemusí procházet všechny podkladové materiály. Jsou proto vyhledány pouze relevantní položky.
Jaké existují alternativy nástroje Bloomreach?
Mezi alternativy nástroje Bloomreach patří Algolia, Enonic, Magnolia, V-Unite, Concrete CMS a Pure360.
Jaká je nejvhodnější alternativa řešení Bloomreach?
Existuje několik konkurenčních řešení s různým zaměřením. Mezi konkurenty řešení Bloomreach patří například Loop54, Swiftype, Luigi’s Box, Klevu, Syte, Celebros, Unbxd, SearchNode, Yext a Algolia.