Kolik zákazníků používá vyhledávání? Dozvíte se v našem e-booku!

Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?

Stránkování výsledků vyhledávání představuje rozdělení dlouhých seznamů položek na samostatné části. Jak stránkovat výsledky vyhledávání, aby to bylo pro vaše zákazníky co nejpohodlnější?

Jak byste měli stránkovat výsledky vyhledávání na svém webu?
;

Číst dál

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Seznámení s různými typy vyhledávacích algoritmů

Zajímají vás nejrůznější typy vyhledávacích algoritmů a to, jak fungují? Přečtěte si náš článek a o vyhledávacích algoritmech se dozvíte vše potřebné.

Více informací
Problém stránek bez výsledků: dopad na vaše podnikání v e-commerce

Problém stránek bez výsledků: dopad na vaše podnikání v e-commerce

Pokud váš e-shop přichází o zákazníky kvůli stránkám bez výsledků, podívejte se, co můžete udělat, abyste to napravili.

Více informací
Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Síla našeptávače při vyhledávání v e-shopu

Zpřesněte vyhledávání v e-shopu pomocí našeptávače, a zvyšte tak prodeje. Objevte osvědčené postupy pro zlepšení uživatelské zkušenosti.

Více informací