Co je vyhledávání s nízkou konverzí?
Vyhledávání s nízkou konverzí jsou vyhledávání, která se neosvědčila a nepřesvědčila online návštěvníky, aby si koupili produkty, které se jim při vyhledávání zobrazily. K tomu může dojít z mnoha důvodů, jako je nepřesné vyhledávání, špatná správa klíčových slov, nedostatek žádaných produktů a mnoho dalšího.
Analýza vyhledávání s nízkými konverzemi poskytuje důležité informace pro zlepšování budoucích vyhledávání a zákaznické zkušenosti.
Jak můžete využít analýzu vyhledávání s nízkými konverzemi?
Vyhledávání s nízkými konverzemi patří k nejčastějším slabým stránkám každého e-shopu, a to bez ohledu na jeho úspěšnost. Zároveň je to skvělý údaj, protože vám pomáhá se neustále zlepšovat. Zjištění, která vyhledávání přinášejí nízké konverze, je důležitým prvním krokem k vyřešení problémů s neefektivním vyhledáváním a k odstranění všech neúspěšných nastavení nebo úprav ve vyhledávání.
Jaké výhody vám analýza vyhledávání s nízkou konverzí přináší?
- Zjistíte, jaká vyhledávání mají nízké konverze.
- Můžete se zlepšovat díky správným údajům, které máte k dispozici.