Opět jsme tu s newsletterem nabitým informacemi. Minulý měsíc jsme vás inspirovali a teď přicházíme opět s něčím praktickým.
Pro každý e-shop je v neustále se měnícím prostředí digitálních technologií nezbytné bezproblémové, efektivní a uživatelsky přívětivé vyhledávání. Luigi’s Box, jednička na trhu v oblasti optimalizace vyhledávání, představuje převratnou funkci Přepsání dotazu. Tento nástroj byl vytvořen speciálně pro e-shopy, aby jim umožnil zpřesnit výsledky vyhledávání a poskytovat lepší a uspokojivější uživatelskou zkušenost. V tomto newsletteru se seznámíme s výhodami a jedinečnými vlastnostmi funkce Přepsání dotazu.
Luigi’s Box je známý svou špičkovou umělou inteligencí, která pohání naše produkty. Tato umělá inteligence je navržena tak, aby efektivně a inteligentně zvládala široké spektrum úkolů a situací, což je základem jejich všeobecné popularity. Výsledkem jsou produkty, které jsou intuitivní, uživatelsky přívětivé a výkonné. Je však důležité zdůraznit, že i přes veškerý pokrok v oblasti AI existují určité specifické případy, které nedokáže plně pokrýt. V těchto situacích je neocenitelné, pokud může administrátor zasáhnout a nastavení ručně upravit. Klienti si tak mohou zachovat optimální kontrolu nad svými systémy a zároveň využívat výhod a výkonu, které nabízí umělá inteligence Luigi’s Boxu.
K čemu přesně slouží funkce Přepsání dotazu?
„Přepsání dotazu“ je efektivní funkce, kterou nabízí Luigi’s Box. Dává e-shopům možnost upravovat a přizpůsobovat vyhledávací dotazy tak, aby přinášely lepší výsledky vyhledávání, a to hlavně v určitých situacích.
Tento nástroj je obzvlášť užitečný v následujících scénářích:
- Když se e-shopy potýkají s dotazy, které nevedou k žádným výsledkům vyhledávání.
- Když jsou výsledky nedostatečné nebo je jich příliš mnoho.
- Když je třeba výsledky specificky přizpůsobit, jako například ty, které jsou vázány na probíhající marketingové kampaně.
- Když je potřeba uvolnit skladové zásoby.
- Když je třeba propagovat partnera.
- Při propagaci své privátní značky.”
Zadání a úprava nového dotazu
K funkci Přepsání dotazu se dostanete z postranního menu kliknutím na „Upravit nový dotaz“. Sem zadáte výchozí dotaz, jehož výsledky chcete zpřesnit. Navíc se můžete rozhodnout, jestli budete chtít publikovat informaci o této změně včetně textové verze této informace na frontendu.
Po zadání dotazu vám ukážeme množství a náhled výsledků vyhledávání. Tato okamžitá zpětná vazba je navržena tak, aby vám umožnila rychle posoudit efektivitu aktuálního dotazu. Budete pak mít dost informací, abyste se mohli rozhodnout, zda je třeba dotaz upravit nebo přepsat tak, aby lépe vyhovoval vašim konkrétním potřebám.
Pomocí funkce Přepsání dotazu můžete buď zachovat, nebo přepsat aktuální dotaz na jiný (cílový dotaz) a zobrazit jeho výsledky vyhledávání. Doporučujeme vám, abyste neváhali experimentovat a testovat různé verze, protože vždy máte možnost obnovit cílový dotaz do původního stavu. Tato volnost při opakování a zdokonalování vám zajistí, že objevíte pro své konkrétní potřeby to nejlepší řešení.
Zařazení vlastních parametrů
V rámci přepsaného dotazu můžete použít vlastní parametry pro filtrování položek na stránce s výsledky vyhledávání. Tato funkce vám v případě potřeby umožní spravovat výsledky vyhledávání ve všech možných scénářích a zajistí, že vaši zákazníci najdou přesně to, co hledají.
Funkce Přepsání dotazu pomáhá firmám vyladit výsledky vyhledávání:
- Optimalizované výsledky vyhledávání: e-shopy mohou vyladit vyhledávání, aby poskytovaly ještě relevantnější a přesnější výsledky vyhledávání díky možnosti strategicky přepsat dotaz a zahrnout vlastní parametry.
- Lepší uživatelská zkušenost: optimalizované vyhledávání vede k větší spokojenosti zákazníků a k většímu zapojení uživatelů ve vašem e-shopu.
- Vyšší zisky: zejména u [e-shopů] s mnoha produkty a vyšší návštěvností může malé zvýšení relevance vyhledávání znamenat významný rozdíl v příjmech.”
Funkce Přepsání dotazu je nástroj, který dokáže rozšířit možnosti vyhledávání ve vaší platformě a zpřesnit výsledky vyhledávání tak, aby odrážely obchodní a marketingové cíle a zároveň podporovaly růst obchodu.
Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc s touto funkcí, neváhejte se obrátit na naše account manažery nebo tým zákaznické podpory. Naši zkušení kolegové jsou vždy připraveni a ochotni vám poskytnout poradenství a pomoci vám funkci Přepsání dotazu co nejlépe využít. Jsme zde, abychom vás podpořili na každém kroku.
Přejeme Vám krásný začátek léta plný úspěchů a radosti.